Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 513 14 15 16 17122 123 124 125 126
Henkka370
18.11.2008 14:49:45
Pentele ku eivät myy b-stock tuotteita brittien ulkopuolelle. Olisi ollut parikin hyvää diiliä.

Jos myisivät, tuskin olisit koskaan ehtinyt näkemään noita hyviä diilejäsi =)
Shakata
18.11.2008 16:30:13
Tänään oli ilo olla vastaanottamassa UPS -sedän tarjoamaa kitarakamapakettia =) Kaiken kaikkeaan oon tosi tyytyväinen DV247:n toimintaan. Sujuvaa ja mukavaa kommunikointia ja nopea toimitus.
Kalamies #?
Lancelot
18.11.2008 17:38:01
Jos myisivät, tuskin olisit koskaan ehtinyt näkemään noita hyviä diilejäsi =)

Totta, itseasiassa katoin pitkään että Pod X3 b-stock 212€, ihmettelin vähän ku se oli siä parikin päivää. Sitten oli aikomus tilata se ja täyttelin tilauslomaketta ja ihmettelin kun ei tilaus etene maksuun asti. No tovi meni ennen ku tajusin sen kylmän faktan:)
MrFunk
19.11.2008 13:03:50
Tilasin torstain iltana uuden Fenderin (in stock) ja perjantaina kitara oli jo lähtenyt varastosta. Seuraavan viikon torstaina puolilta päivin kitara tuotiin työpaikalle kun muutin toimitusosoitteen puhelimitse.

Kitara oli omassa kantopussissaan, kantopussi pahvilaatikossa ja pahvilaatikko kuplamuovissa.

Erittäin helppo kauppa...ja erittäin edukas. Taatusti tilaan uudestaankin.
"Voi kuulostaa vähän oudolta jos olet yhden lyönnin jäljessä koko riffin ajan" - Minä
Stanley.Climbfall
19.11.2008 16:36:56
Perhana että tuolla on paljon halvempaa tavaraa kuin Thomannilla. Harmi että Sheraton on kalliimpi (jota odotan vieläkin T:lta :S ).
"..it's your story.....do you want it back..."
Roadstar1
20.11.2008 16:09:08
Kohta oon ostamas tuolt kitaran, vahvarin ynnä muuta sälää. Pystyyks tuol maksamaan tavallisesti tilisiirtona pankin kautta? Vai pitääkö olla joku Master Card tai nettipankki tunnukset tjsp. Ite vasta 17v ja vanhemmat ei kuitenkaan uskaltais tietojansa jonnekki nettikauppaan antaa -.-
Terry Pantheras
20.11.2008 16:16:20
Jaa, pistin just tilauksen ja verifioin vieläpä luottokorttini prosessin mukaisesti. Mutta kun palasin pankin sivuilta takaisin kaupan sivuille, en saanut mitään vahvistusta tilauksen onnistumisesta, edessä oli vain blankko ruutu (sivufreimit kylläkin näkyi), mutta tuotteet näkyivät kuitenkin edelleen basketissa. Sähköpostiin ei ole tullut myöskään vahvistusta. Mit vit? Onko jollakulla käynyt vastaalla tavalla? My orders on myös tyhjä... Ei viittis heti uutta tilausta laittaa tulille, sit tulee tuplalähetys kuitennii...
Höpsis töppöseen!
Stanley.Climbfall
20.11.2008 20:22:35
Lähetin niille mailia parin linkin kera jossa Sheratonia myytiin halvemmalla (Britaniassa/Britaniaan kyllä). Kuinka kauan yleensä kestää että ne vastaa noihin tarjouspyyntöihin?
"..it's your story.....do you want it back..."
Shakata
20.11.2008 21:53:38
Lähetin niille mailia parin linkin kera jossa Sheratonia myytiin halvemmalla (Britaniassa/Britaniaan kyllä). Kuinka kauan yleensä kestää että ne vastaa noihin tarjouspyyntöihin?

Meniköhän mulla noin kaksi päivää.
Kalamies #?
Henkka370
20.11.2008 22:32:42
Kohta oon ostamas tuolt kitaran, vahvarin ynnä muuta sälää. Pystyyks tuol maksamaan tavallisesti tilisiirtona pankin kautta? Vai pitääkö olla joku Master Card tai nettipankki tunnukset tjsp. Ite vasta 17v ja vanhemmat ei kuitenkaan uskaltais tietojansa jonnekki nettikauppaan antaa -.-

Tee niiku mä. Kävele pankkiin ja sano, että haluat käyttötilin nettipankkitunnuksien kera. Olin 16 kun noin tein, eikä ne tainnut mitään vanhempien allekirjoituksia ees kysellä.

Voiko noiden DV:n tyyppien kanssa asioida suomeksi?
Shakata
20.11.2008 23:04:20
No alensiko ne hintaa yhtää? Jos alens niin mistä ja miten paljon?

Akai E2 Headrush pedaalista alensivat jonkun verran, oiskohan ollu jotain 20€. Tilasin kyllä muutakin sälää mukana, että sekin saattoi vaikuttaa tarjoukseen.
Kalamies #?
Estranged
20.11.2008 23:07:19
Voiko noiden DV:n tyyppien kanssa asioida suomeksi?

Epäilen suuresti että ei.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787
Roadstar1
21.11.2008 11:16:14
Tee niiku mä. Kävele pankkiin ja sano, että haluat käyttötilin nettipankkitunnuksien kera. Olin 16 kun noin tein, eikä ne tainnut mitään vanhempien allekirjoituksia ees kysellä.
?

Pitää olla 18 että saa nettipankkitunnukset. Toissapäivänä kävin pankissa kysyy ja sano ettei voi tehrä sellasia.
Mr. Speed
21.11.2008 11:18:13
Pitää olla 18 että saa nettipankkitunnukset. Toissapäivänä kävin pankissa kysyy ja sano ettei voi tehrä sellasia.

No sit iskä tai äiskä mukaan. Onpa meidän bändin rumpalillakin nettipankkitunnukset jo ollu pidempäänkin, vaikka se täyttää 18 vasta parin viikon päästä.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
Roadstar1
21.11.2008 11:26:50 (muokattu 21.11.2008 12:03:17)
No sit iskä tai äiskä mukaan. Onpa meidän bändin rumpalillakin nettipankkitunnukset jo ollu pidempäänkin, vaikka se täyttää 18 vasta parin viikon päästä.

No höh. Valehteli mulle ne tyypit siellä. Kysyin että onks jotenki mahollist et vanhemmat mukana tjsp. Ni sano että pitää olla 18 -.- Löysin sammon nettisivuilta että jos on isä tai äiti mukana ni voi tehä ne... Ei ne siel pankissa mulle sellasta kertonu..
Juippi!
21.11.2008 15:23:51
Offtopiccina vielä että ittelläni kanssa ollu nettipankki jo 14-vuotiaasta asti.

Ja tuosta dv247:sta, niin kokemusta ei ole, mutta seuraava kitara tulee olemaan tuolta.
Roadstar1
21.11.2008 17:23:00
No kyllähän mä oikeestaan voin ihan tilisiirtonakin maksaa. Mietin vaan että nettipankilla saattais olla helepompaa...
Pitää vaan viel pistää tavarat tilaukseen ja saada kaverilta rahat mitä se siihen kitaraansa käyttää ni vois vihdoinki päästä sähkökitaral soittelemaan.
spacemonkeyevolution
21.11.2008 20:08:20
Ei vielä vakuuta vielä suuresti, maanantai aamuna tilasin tuotteita (2kpl), in stock molemmissa niistä (ja on vieläkin), tämän jälkeen tuli e-mailiin viesti tilauksen onnistumisesta. Ok, mutta sen jälkeen tässä 5 päivän aikana lukee tuolla my accountissa vain: "This order request has been received.". Eli mitään edistystä ei ole tapahtunut. Kortilla vielä maksoin, voiko viivästys johtua siitä? Mitään rahojakaan ei vielä tililtä ole lähtenyt. Eihän tämä nyt pitkä aika ole, mutta alkaa vaan epäilyttää että tuliko näppäiltyä kortin nro. väärin tms. vai alkaako joulukiireet tuolla dv247:ssa jo painaa päälle. Odotellaan... ensi viikon jälkeen jos pitää hiljaiseloa, niin pitää varmaan käydä jo kyselemään.
VHT -huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=770
Karhukoira74
22.11.2008 00:55:32

Pari kertaa yrittäny tilata tuolta luottokortin kanssa, ja ainakin Mastercardin varmentaminen ei onnistu sitte mitenkään...käy just noin, että pankin mukaan menee kaikki läpi, mutta kaupalla ei näy mitään. Pistin just sähkäriä, että voisko hoitaa jotenkin edullisemmin maksun muuten kuin pankin kautta....eli saisko tingittyä ;)
Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)