Aihe: Washburn WM24
1
D0n_Matr0
20.11.2008 16:15:30
Hei kaikille! Olen aloittelija ja olen saanut säästettyä tarpeeksi rahaa että saan ostettua 2. kitarani. Olen testaillut jo hyvin kauan , mutta en ole löytänyt oikein mitään sopivaa. Viimeksi kun testailin kitaroita löysin Washburn WM24 ja se tuntui heti erittäin hyvältä. Mietin vasta asiaa mutta haluasin kysyä onko muilla kokemuksia kitarasta ?

http://www.thomann.de/fi/washburn_wm24proe_bk.htm

En ymmärrä kitaroista mitään joten tulinkin kysymään että onko tuon hintaluokan floyd rose luotettava, ovatko mikit hyvät etc. Niin ja heavy metallia olisi siis tarkoitus päästellä menemään.

-Kiitoksia jo etukäteen, D0n_Matr0
Mandarax
20.11.2008 17:01:57
Sellainen huomio, että käsittääkseni tämä on täysin sama keppi muuten, mutta ilman noita EMG:n aktiivimikkejä:
http://www.thomann.de/fi/washburn_wm24v_bk.htm
Hintaeroa on kuitenkin huimat 350 euroa. Eli käytännössä maksat n.170 euron mikkisetistä tuplahinnan.
Tuosta Washburnin lisenssifloikasta ei sitten ole kokemusta, mutta jos varman päälle tahtoo ottaa eikä kampi ole pakollinen lisävaruste - unohtamatta, että kyseinen kitaramalli mainiosti kerran lapaseen istuu - niin sama keppi kiinteällä tallalla voisi olla hyväkin vaihtoehto. Hinta tippuu melkein puolella ja käytettävyys paranee saman verran!
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
D0n_Matr0
20.11.2008 17:19:55
Sellainen huomio, että käsittääkseni tämä on täysin sama keppi muuten, mutta ilman noita EMG:n aktiivimikkejä:
http://www.thomann.de/fi/washburn_wm24v_bk.htm
Hintaeroa on kuitenkin huimat 350 eur. Eli käytännoaössä maksat n.170 euron mikkisetistä tuplahinnan.