Aihe: GUNS`N ROSESin uusi albumi
1 2 3 4 588 89 90 91 92122 123 124 125 126
Zakk
20.11.2008 09:54:55
Koko rieska ilmeisesti myspacessa. Väitti mesta.net

Siellä se taitaa olla, tarvii vain MySpace tunnukset jotta pääsee kuuntelemaan, itse jännitän ja venailen viikonloppuun ja kuuntelen vasta kun voin kansilehtistä hypistellä samalla.
Mikaelo
20.11.2008 10:10:20

Siellä se taitaa olla, tarvii vain MySpace tunnukset jotta pääsee kuuntelemaan,

No perhana, kai se on pakko kärvistellä viikonlopulle...
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
mafiakingkong
20.11.2008 10:22:39
Joo, ei toi plätty mitään uutta tarjoa, kun olen jo hyvän ajan omistanut koko levytyksen. Kai tuo silti pitää hankkia, tosin olen vähän kahden vaiheilla.. Meinasi sydän pompahtaa kurkkuun, että onko ne perkele jättänyt The Blues biisin pois! Onneksi näin ei ole vaan kyseisen biisi tunnetaan nyttemmin nimellä Street Of Dreams! Ehkä parempi nimi? HUH!
rainmaker
20.11.2008 10:31:15
Kävin myspacessa tsekkailemassa näitä biisejä, vaikutti sen verran kovalta kamalta, että hankintaan tää lätty kyllä menee. Huolestuttavaa (?) on, että tää kuulostaa ehkä jopa paremmalta, ku ne "vanhan hyvän ajan" gunnarilevytykset. No, makuasioita.
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym.
mafiakingkong
20.11.2008 10:33:10 (muokattu 20.11.2008 10:33:42)
^ WHAT?!?! No joo maku asioita.. Ei oo yhtä hyviä kitara riffejä/sooloja ku ennen.
Mrezzye
20.11.2008 10:43:37

Hyvälle kuulostaa ainakin aika ajoin... En odottanutkaan mitään vanhaan GnR matskuun verrattavaa,
eikä tuota kannata verratakaan niihin vanhoihin biiseihin vaan kuunnella omana kokonaisuutenaan.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

VERJNUARMU CHAOSWEAVER
mafiakingkong
20.11.2008 10:45:34 (muokattu 20.11.2008 10:48:08)
Mielestäni hyviä biisejä levyltä on Better, Street Of Dreams (The Blues), There Was A Time, Catcher In The Rye, Madagascar, IRS, ja Prostitute. This I Love on mulle ainut biisi, jonka kuulen nytten ekan kerran ja vaikuttaa ihan hyvältä biisiltä. 8 biisiä 14 on mielestäni hyviä, niin kyllähän tämä pitänee hankkia. Eihän tämä mikään Appetite ole, mutta eihän semmosta levyä enää voi tehdäkkään!
Tietyissä biiseissä vähän ottaa korvaa toi AXLin korkea ääni, mutta ei se nyt suurimmassa osassa niinkään kuulu..

Musta tää Madagascarin versio on kyllä huonompi kuin livenä. Mulla on koneellakin tän lisäks 2 vai 3 liveversiota siitä, jotka on mielestäni parempia. Mutta kai AXL laulaa tälle levylle sen vähän tunnepitoisemmin. Joka tapauksessa yks parhaita uuden Gunnarin biisejä!
Peoplez
20.11.2008 11:01:05
Levyhän on mainio. Harmi vaan kun on tullut kuultua suurin osa biiseistä jo vuosia sitten. Olisi pitänyt vain malttaa odottaa... Ainoo mikä vituttaa niin nuo kitarasoolothan on ihan täyttä paskaa kuten voi odottaa. Ei jää kertakaikkiaan mitään mieleen. Ja viis kitaristia joita ei edes erota toisistaan niin hohhoijaa. Mutta onhan se mahtava kuunnella Axlin laulua.
nahkalipsi
20.11.2008 11:06:39
Levyhän on mainio. Harmi vaan kun on tullut kuultua suurin osa biiseistä jo vuosia sitten.

Sanoppa muuta. Onneksi ei niitä ns.demoja ja vuotoja viittinyt kovin tarkasti kuunnella.
Esim toi blues, eli street of dreams kuulostaa aivan saatanan hienolta.

En malta odottaa kansilehtien räpellystä ja biisin sanojen lukemista. Toivottavasti ne ovat siellä, perkele.
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
digitaalimies
20.11.2008 11:26:26
Ainakin yksi arvostettu journalisti tykkää...

http://tinyurl.com/69t5x2
Juntunen
20.11.2008 11:35:15

Mutta onhan se mahtava kuunnella Axlin laulua.

Todella mahtavaa kulla tuota ääntä taas. Jotenkin oon ilonen Axlin puolesta että se sitten kuitenkin sai tän pihalle.
Lama tuloo ja meikämannea vaan naurattaa. Uus biisi ois.
SaOk
20.11.2008 12:23:44
Ihan hyvälle levylle vaikuttaa. Harmi vaan että Brian Mayn soolot on korvattu Catcher in the Rye:ssä Bumblefootin vingutuksilla.
Zerzy
20.11.2008 13:34:35

Tämähän kuulostaa paremmalta kuin odotin. Hyviä biisejä. Tämä aiheutti monenlaisia ajatuksia meikäläisen päässä.

Aika omalaatuisia ja erilaisia lauluja kuin mitä nykyään kuulee radiosta. Tuntuu, että tuolla laulajalla on joku juttu, että pystyy tekemään sellaisia biisejä mitä moni ei pysty nykyään. Tai ainakaan niitä ei kuule tai en ole kuullut...Ainutlaatuinen kaveri ehkä...

Mutta sitten taas kun miettii, niin kyllä neljäntoista vuoden aikana varmaan käy monenlaisia sovituksia ja soundeja läpi...Eli näitä kavereita on joka kylässä monta...Tai en minä tiiä...Semmosta.
dipshit
20.11.2008 14:35:12
Jumalauta! Jotenkin olin ihan hiton skeptinen tän levyn suhteen, mutta täähän kuulostaa OIKEASTI aika hyvältä. Pitää vissiin lähteä keikalle jos nyt Suomeen eksyvät. Todella positiivinen yllätys, ja ne on aina kivoja :)
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
Jzci
20.11.2008 14:48:24

Yllätyinpä vähän minäkin, ihan kuuntelukelpoista settiä. Tuo sinkkubiisi antoi odottaa vähän muuta olemalla yksinkertaisesti aivan paska.
dipshit
20.11.2008 14:50:33 (muokattu 20.11.2008 14:50:43)
Yllätyinpä vähän minäkin, ihan kuuntelukelpoista settiä. Tuo sinkkubiisi antoi odottaa vähän muuta olemalla yksinkertaisesti aivan paska.

Jos meinaat Chinese Democracy-biisiä, niin se on minunkin mielestäni levyn helposti huonoin biisi. Se ei kyllä antanut odottaa oikein mitään hyvää, ainakaan omasta mielestäni. Muut levyn biisit onkin sitten lähes kaikki rautaa.

np: Guns N' Roses - Scraped (03:30)
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
shlässi
20.11.2008 16:13:25
Voi jumankekka, onhan tossa lätyllä joku 4-6 aika hemmetin kovaa kappaletta, ei tommosia nykyään tehdä, tai niin luulin. Mut sit on kyl niitä huonojakin siellä joukossa. Lätty kyllä hankitaan heti keskiyöllä jos Turun Levykauppa Äx aukasee ovet sillon jo.
BassLass
20.11.2008 16:25:49 (muokattu 20.11.2008 16:28:40)
Levyn kakkosraita on ehdoton suosikkini elikkas SR. Jotenki vaan vitun kova, iskee päin kasvoja kuin vihainen norsulauma. Ei mene aikaakaan kun fiilis pamahtaa läpi kehon ja suu iskeytyy tiukkaan hymyyn.

Heitin jopa hieman ilmakitaraa ja -rumpuja tahtiin.

E: En voi kyllä vieläkään uskoa että tää levy on nyt tässä. Joskus 4 vuotta sitten kaverin kanssa puhuttiin että "Jess, marraskuussa ilmestyy" Niin monasti saanu "pettyä" tän suhteen että huhuh.

Vittu GUNS N ROSES

SAAAAAATANA!
shlässi
20.11.2008 16:32:58 (muokattu 20.11.2008 16:34:12)
Levyn kakkosraita on ehdoton suosikkini elikkas SR. Jotenki vaan vitun kova, iskee päin kasvoja kuin vihainen norsulauma. Ei mene aikaakaan kun fiilis pamahtaa läpi kehon ja suu iskeytyy tiukkaan hymyyn.

Plääh, se kuuluu mun mielestä levyn huonoimpiin. Kovasti taas IRS alkaa olemaan suosikkini, aivan mahtavat kitarat ja kertsi. o/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)