pekkajau 08.11.2008 23:31:15 (muokattu 08.11.2008 23:32:49) | |
---|
Mä oon joskus joutunut semmoisen soittajan porukkaan jonka pitää koko ajan olla yhteydessä kotiinsa, joko soittaa sinnepäin tai kotoa muija soittaa , vähintään tunnin välein. Joskus biisien aikana pitää vastata. Ei näin! Tästä on kyllä kokemusta kystä kyllä! Joka tauolla keksitty asia eukolle ja soitto perään. Esim. lotto ja urheiluruutu pitäisi nauhoittaa..unohtui ajastaa lähtiessä! Seuraavalla tauolla...että jäiköhän maito keittiön pöydälle lämpimään lähtiessä? Seuraavalla tauolla...onkohan autotallin ovi varmasti lukossa? Jne...koko ajan samalla soittaja repii kitusiinsa kaljaa ja viimeisellä setillä on ihan tööt! Keikan jälkeen kun pitäisi kantaa romut autoon ja poistua paikalta...soitto eukolle että voisiko se tarkistaa että varmasti video on nauhoittanut! Ei näin! Ihan Spede! |
KoskPaavo 08.11.2008 23:47:48 | |
---|
PuhJ ( or smthg) on ollut ilm. samalla keikalla. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Tankero 09.11.2008 07:22:22 | |
---|
Kova keikkamies on kuin kotonaan missä tahansa estradilla ja osaa hommansa niin hyvin, että kykenee extempore sulautumaan mihin tahansa kokoonpanoon ja säestämään kaikenkarvaista yleisöä sovitukset odottaessa -periaatteella. Kova keikkamies ei pelkästään soita musiikkia, hän elää ja hengittää tanssimusiikkia saavuttaen jonkinlaisen maagis-kosmisen yhteyden soittotovereihinsa, kappaleen luonteeseen, säveltäjän motiiveihin, yleisön vallitsevaan tunnetilaan ja mikä tärkeintä, juuri siihen ainutlaatuiseen hetkeen, jossa koko tämä näytelmä tapahtuu. Kova keikkamies maalaa soitollaan sanoinkuvaamattoman taulun, jota hämmestellessään ja jonka taikavoimaan lentohiekan lailla uppoutuessaan jokainen ensiarvoisen tärkeä yleisön yksilö löytää siitä itselleen äärettömän mielenkiintoista tarkasteltavaa aistiensa herkuteltavaksi, vartalonsa tutkaillen tulkittavaksi ja kengänpohjansa makusteltavaksi. Kova keikkamies kietoo tanssimusiikkia janoavan yleisönsä sulosointujen ja hellien rytmien suloiseen verhoon, jonka suojassa miehet voivat olla miehiä ja naiset naisia. Verhoon, joka poistaa jännityksen, pelon ja epävarmuuden. Verhoon, joka synnyttää kaipuun, halun olla toista lähellä. Verhoon, joka saa tanssivan parin kellumaan yhdessä sillä aallolla, jossa halu sulautuu nautintoon ilman, että toista voi erottaa toisesta. Verhoon, jossa alkua ei voi erottaa lopusta. Minä se taidan tietää kuka nää oot. Humppajyrä |
Tankero 09.11.2008 07:24:06 (muokattu 09.11.2008 07:24:34) | |
---|
Eihän siihen varmaan ole. Ei vaan ole lähettänyt mulle lattaribiisien lappuja, vaikka kohteliaasti pyysin... HÄHÄ niinpä. Ei se kuulemma soita mitään, kun kerran asiasta kysyin. Humppajyrä |
EP 09.11.2008 07:37:22 | |
---|
Minä se taidan tietää kuka nää oot. Voi kamala! ..koska alkoi valjeta? :D |
mack the knife 09.11.2008 16:28:27 | |
---|
HÄHÄ niinpä. Ei se kuulemma soita mitään, kun kerran asiasta kysyin. Eipä tietenkään... COVS n:o 1. |
riff 10.11.2008 23:06:11 | |
---|
Kova keikkamies on kuin kotonaan missä tahansa estradilla ja osaa hommansa niin hyvin, että kykenee extempore sulautumaan mihin tahansa kokoonpanoon ja säestämään kaikenkarvaista yleisöä sovitukset odottaessa -periaatteella. Kova keikkamies ei pelkästään soita musiikkia, hän elää ja hengittää tanssimusiikkia saavuttaen jonkinlaisen maagis-kosmisen yhteyden soittotovereihinsa, kappaleen luonteeseen, säveltäjän motiiveihin, yleisön vallitsevaan tunnetilaan ja mikä tärkeintä, juuri siihen ainutlaatuiseen hetkeen, jossa koko tämä näytelmä tapahtuu. Kova keikkamies maalaa soitollaan sanoinkuvaamattoman taulun, jota hämmestellessään ja jonka taikavoimaan lentohiekan lailla uppoutuessaan jokainen ensiarvoisen tärkeä yleisön yksilö löytää siitä itselleen äärettömän mielenkiintoista tarkasteltavaa aistiensa herkuteltavaksi, vartalonsa tutkaillen tulkittavaksi ja kengänpohjansa makusteltavaksi. Kova keikkamies kietoo tanssimusiikkia janoavan yleisönsä sulosointujen ja hellien rytmien suloiseen verhoon, jonka suojassa miehet voivat olla miehiä ja naiset naisia. Verhoon, joka poistaa jännityksen, pelon ja epävarmuuden. Verhoon, joka synnyttää kaipuun, halun olla toista lähellä. Verhoon, joka saa tanssivan parin kellumaan yhdessä sillä aallolla, jossa halu sulautuu nautintoon ilman, että toista voi erottaa toisesta. Verhoon, jossa alkua ei voi erottaa lopusta. Kova keikkamies soittaa biisit pois kuleksimasta ja lähtee äkkiä kotiin sieltä ja tilipäivänä kuittaa siitä palkan. That's it! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
paice60 19.11.2008 20:08:31 | |
---|
Kova keikkamies soittaa biisit pois kuleksimasta ja lähtee äkkiä kotiin sieltä ja tilipäivänä kuittaa siitä palkan. That's it! Olipa hyvin sanottu. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Musiikkia korville 20.11.2008 08:36:24 | |
---|
HÄHÄ niinpä. Ei se kuulemma soita mitään, kun kerran asiasta kysyin. Riksterihän on tanssijapuolen edustaja. Ettekö nää oo sitä vielä huomannu... By: MK |
Riksterihän on tanssijapuolen edustaja. Ettekö nää oo sitä vielä huomannu... Se ns. " kusettaa", sanokaa mun sanoneen... " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
walttoni 20.11.2008 10:33:26 | |
---|
Se ns. " kusettaa", sanokaa mun sanoneen... Niinkö?... COVS2. |
Tankero 20.11.2008 10:54:14 (muokattu 20.11.2008 10:54:25) | |
---|
Se ns. " kusettaa", sanokaa mun sanoneen... Ei kai Humppajyrä |
Tankero 20.11.2008 10:54:43 | |
---|
Riksterihän on tanssijapuolen edustaja. Ettekö nää oo sitä vielä huomannu... Ettekö nää? Humppajyrä |
Musiikkia korville 20.11.2008 11:16:13 | |
---|
Ettekö nää? Sovi keskenäs. By: MK |
Musiikkia korville 20.11.2008 11:22:25 | |
---|
Se ns. " kusettaa", sanokaa mun sanoneen... Onpi tuolla tanssijapalstalla liki samalla nimimerkillä... By: MK |
KoskPaavo 20.11.2008 11:30:47 | |
---|
Onpi tuolla tanssijapalstalla liki samalla nimimerkillä... Mä oon siellä KostutinPaavona. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
EP 20.11.2008 12:35:06 | |
---|
Onpi tuolla tanssijapalstalla liki samalla nimimerkillä... Vähän tyhmästi tehty/kirjoitettu, kannattas editoida! |
Musiikkia korville 20.11.2008 12:44:11 (muokattu 20.11.2008 12:45:06) | |
---|
Vähän tyhmästi tehty/kirjoitettu, kannattas editoida! Millähän perusteella? Ite tuo on nimimerkkinsä valinnut. Ja mitä tuo edes mihinkään vaikuttaa? "Joku käy siellä lukemassa hänen postauksiaan..." Voi kauheeta. By: MK |
paice60 09.12.2008 17:24:46 | |
---|
Listaan vielä että ei kuorsaa eikä juo kaverin viinoja. Eikä haittaa jos toinen kuorsaa. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Johannes kurkunkastaja 09.12.2008 17:32:23 | |
---|
Eikä haittaa jos toinen kuorsaa. Haittaa ja vituttaisi niin perkeleesti. On koettu aivan tarpeeksi. |