Aihe: Kumpi 2 Lattiatomia, 2 etutomia| Vai |3 etutomia, 1 Lattiatomi??
1 2
K.Suninen
17.11.2008 18:53:47
Mä haluan pitää riden hyvässä paikassa, en kolmea etutomia laittaisi. Pakko tehdä kompromisseja. Enemmän niitä iskuja rideen kuin etutomeihin mulla tulee. Makuasia aivan täysin.

meikäl on niin helpoo, ku ride on vasemalla haikan vieressä, ei tomit paljoa häiritse :p
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
Youni
17.11.2008 18:59:39
meikäl on niin helpoo, ku ride on vasemalla haikan vieressä, ei tomit paljoa häiritse :p

Niin...jotkut jaksaa treenata...
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
K.Suninen
17.11.2008 21:37:49
Niin...jotkut jaksaa treenata...

enhän mä oo ees koskaan soittanukaan oikeinpäin, alotin väärinpäin.
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
Youni
19.11.2008 16:58:35
enhän mä oo ees koskaan soittanukaan oikeinpäin, alotin väärinpäin.

Niin...jotkut on fiksuja...
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
sutikomppi
19.11.2008 18:16:19
Kun se vaan on niin vaikea päätös. Kumpi noista mikkä on otsikossa? 3 etutomia ja 1 lattiatomia on mun mielestä helpompi soittaa kun taas 2 etutomia ja 2 lattiatomia. (Se näyttääkin siltä) oon jo kuullu joiltain että 2 etutomia ja 2 lattiatomia olis paremmat mut kun se on vaikeeta :( Mut viä se että pidän sitä rideä siinä lattia-tomin "päällä" eikä se mua haittaa.

Mitä sitten päätätkin, niin älä kuuntele ketään muuta vaan valitse sellainen vaihtoehto joka sua miellyttää eniten.
Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla.
jazzmies
19.11.2008 18:54:10
Mitä sitten päätätkin, niin älä kuuntele ketään muuta vaan valitse sellainen vaihtoehto joka sua miellyttää eniten.

Entä jos täällä juuri kysytään siihen neuvoa? Minenymmärrä...
Mul tällanen kikotusmusa aiheuttaa aina valtavaa sisäistä raivoa. Sama merenque-hommat, verenpaine nousoo. -Roberto -
Tankero
19.11.2008 23:12:36
Elämä on. Mihin ylipäänsä tarttet tollasta tomimäärää?

Ei tuu huteja.
Humppajyrä
Youni
20.11.2008 17:23:56
Puhumattakaan soittoratkaisullisista hudeista.

Nehän nousee eksponentiaalisesti jokaisen tomin myötä. :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)