Aihe: Kysymys/vastaus topic part III
1 2 3 4 546 47 48 49 50122 123 124 125 126
DrmBug
18.11.2008 21:23:13
Löytyykö Oulusta Wuhanin kiinoja?

Soitin ja tarvikkeesta saattaa löytyä. Valikoima ei (yllätys, yllätys) ole hurja.
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
Buusteri
19.11.2008 07:50:13 (muokattu 19.11.2008 07:51:43)

Soitin ja tarvikkeesta saattaa löytyä. Valikoima ei (yllätys, yllätys) ole hurja.

Täytyypä piipahtaa. Miten on muuten stagg? Halpaa kiinalaista siis etsiskelen kun edellinen wuhani meni päreiksi.

EDIT: Mites drmbug MMX:ät jakselee? :) Nuohan oli tosiaan mulla ennen kuin ne päätyi heavymachineryn kautta sulle.
tsääs
moderndrummer88
19.11.2008 11:31:57

EDIT: Mites drmbug MMX:ät jakselee? :) Nuohan oli tosiaan mulla ennen kuin ne päätyi heavymachineryn kautta sulle.

Ja mulla sitä ennen :)
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Kailis
19.11.2008 11:52:17

Ja mulla sitä ennen :)

Aikamoinen kimppahoito. Eikä ikää ole paljon mitään...
Naichou
19.11.2008 18:07:36
Morjens. Pitäisi saada uudet ripustukset Pearl SPX kannuihin, vanhojen I.S.S ripustusten tilalle. Mitenköhän maihtaisi Optimountit toimia?
Sebek
19.11.2008 18:52:23
Morjens. Pitäisi saada uudet ripustukset Pearl SPX kannuihin, vanhojen I.S.S ripustusten tilalle. Mitenköhän maihtaisi Optimountit toimia?

Hyvin toimivat, eivät koske vanteeseen joten vire ei mene kuralle eivätkä väänä vannetta. Itse vahdoin myös Optimountit ISS:n tilalle, ovat osoittautuneet tukeviksi ja muutenkin asiallisiksi.
DrmBug
19.11.2008 19:05:54
Täytyypä piipahtaa. Miten on muuten stagg? Halpaa kiinalaista siis etsiskelen kun edellinen wuhani meni päreiksi.

Hyvinhän ne jakselee, oon tykänny. :) Eikös sulla ollu toisetkin MMX:t samalla värillä? Mitä oot tykänny noista BRX:stä?

Staggia saattaa löytyä myös. Itsekin sieltä ostin 14" DH chinan, joka hajottuaan toimii stäckinä. Törkeen halpa ja törkeen hyvä.
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
Sebek
19.11.2008 20:11:01
Toimiikos tuollainen Pearl MMX 14x5,5 virveli kuinka hyvin allround-yleisvirvelinä?
Materiaali kun on vaahtera niin ilmeisesti ainakin pehmeän ja lämpimän soundin saa helposti mutta saakos tuollaisesta kalvovalinnoilla ja virityksellä myös napakampaa, "metallisempaa" "POKS" -tyylistä soundia? Toimiiko kuinka hyvin kireällä virityksellä? Entä kuinkas herkkä peli tuollainen 4mm vahvuisella rungolla oleva vaahteravirppa on?
DonH
19.11.2008 22:02:07
Jatkoajasta kopioitu kysymys:

"Tietääkö kukaan netissä minkäänlaista virtuaalirumpalia tai vastaavaa? Ihan peruskomppi riittäisi antamaan tukea soitolle. Ei klikin kanssa soitteleminen enää innosta vaan olisi kivaa saada vähän muutakin rytmiä."

Alkoi itseäkin kiinnostamaan tuo...
Iha yhen vaan otin. Tät-tärä-tät-tät-tä-tsih!
Rumba-Ali
20.11.2008 02:30:37

Jatkoajasta kopioitu kysymys:

"Tietääkö kukaan netissä minkäänlaista virtuaalirumpalia tai vastaavaa? Ihan peruskomppi riittäisi antamaan tukea soitolle. Ei klikin kanssa soitteleminen enää innosta vaan olisi kivaa saada vähän muutakin rytmiä."

Alkoi itseäkin kiinnostamaan tuo...

Hmmm. Onkohan tuolle kaverille kukaan koskaan kertonu rumpukoneesta.

Itsheä ei periaatteessha alganut kiinnostamaan tuo. Tai shitten oon vaan gännishä. Terveishiä Pikilinnastha.
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
Kärsänpuolikas
20.11.2008 06:25:04
Ongelmaa Signioitten kanssa.

Mitä keinoja on muuttaa tuollainen 14" tomi lattiatomiksi? Noita originellejä tomikiinnikkeitä ei tunnu ihan joka tuutista tulevan. ISS vissiin saattaisi sopia, mutten kyllä niitten kanssa jaksaisi peuhata.

Linkittikö joku tänne joskus jonkun kelluvan lattiatomisysteemin? En ole mitenkään absoluuttinen sen suhteen, että kaiken pitäisi olla alkuperäistä, kunhan saisi jonkun järkevän ja tukevan systeemin.

Jokunen tovi sitten torilla myytiin 14" lattiatomia, ja yritin siitä kaapata kaksitomipidikettä ja jalat. Vastauksena oli, etten ollut ainoa joka ko. komponentteja himoitsi. Hetki sen jälkeen Velli jo leveilikin palstalla uusien tomijalkojen kanssa. En tiedä onko näillä yhteyttä. :)
korkuinen
Simbe
20.11.2008 07:32:41 (muokattu 20.11.2008 07:33:28)

Mitä keinoja on muuttaa tuollainen 14" tomi lattiatomiksi? Noita originellejä tomikiinnikkeitä ei tunnu ihan joka tuutista tulevan. ISS vissiin saattaisi sopia, mutten kyllä niitten kanssa jaksaisi peuhata.

Linkittikö joku tänne joskus jonkun kelluvan lattiatomisysteemin? En ole mitenkään absoluuttinen sen suhteen, että kaiken pitäisi olla alkuperäistä, kunhan saisi jonkun järkevän ja tukevan systeemin.

Jokunen tovi sitten torilla myytiin 14" lattiatomia, ja yritin siitä kaapata kaksitomipidikettä ja jalat. Vastauksena oli, etten ollut ainoa joka ko. komponentteja himoitsi. Hetki sen jälkeen Velli jo leveilikin palstalla uusien tomijalkojen kanssa. En tiedä onko näillä yhteyttä. :)

http://www.gaugerpercussion.com/dynamount.html

Tosta noin siksi aikaa, kunnes löydät originaalit kiinnitykset. Signiassa on niin pätevä se alkuperäinen kiinnitys, että ei kannata ylimääräisiä reikiä muffeille porata. Myyt ton gaugerin sit aikanaan helposti eteenpäin.
Onko sinulla Yamaha rummut? Käy täällä.
moderndrummer88
20.11.2008 08:56:13

Mitä keinoja on muuttaa tuollainen 14" tomi lattiatomiksi? Noita originellejä tomikiinnikkeitä ei tunnu ihan joka tuutista tulevan.

Kysyppäs nimimerkki Velliltä. Se tilasi juuri ison satsin noita Signioiden originaalikiinnikeita jostain ja sillä luulis olevan osoitteet vielä tallessa.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Buusteri
20.11.2008 18:00:05

Hyvinhän ne jakselee, oon tykänny. :) Eikös sulla ollu toisetkin MMX:t samalla värillä? Mitä oot tykänny noista BRX:stä?

Staggia saattaa löytyä myös. Itsekin sieltä ostin 14" DH chinan, joka hajottuaan toimii stäckinä. Törkeen halpa ja törkeen hyvä.

Juu lähes identtinen setti tuli sähköjen tilalle aikanaan. Ne tuli vaihdettua pois kun sain sen verran hyvän diilin noista BRX:stä ja oli tarvista kolmannelle tomille.

Nämä nykyiset masterssit kyllä rokkaa ja lujaa. Jos vertailemaan lähtee niin MMX:ssä oli ehkä hitusen munakkaampi bassari, mutta tomit soundaa nykysetissä jostain syystä paremmalta.

Liekkö sitten henkimaailman juttuja mutta samapa tuo kunhan soitto kulkee.
tsääs
kuusinki
21.11.2008 06:13:50
Riittääkö Hardcasen 14ft kotelossa korkeus 14x14 lattiatomille? Valmistajan sivujen ja T-kaupan mukaan max korkeus ois 38,1 cm ja ainakin mun lattiatomi on puoli senttiä korkeampi. Ei jaksas semmosta viritystä, joka lenuaa joka suuntaan. Olenko lie ymmärtänyt väärin nuo speksit...

Kun on jollain ko. case ja 14x14 tomi käytössä, niin riittäähän kotelon syvyys, että kansi istuu kunnolla paikalle.. http://www.thomann.de/fi/hardcase_hn14ft
fifehole
21.11.2008 08:15:13

Riittääkö Hardcasen 14ft kotelossa korkeus 14x14 lattiatomille? Valmistajan sivujen ja T-kaupan mukaan max korkeus ois 38,1 cm ja ainakin mun lattiatomi on puoli senttiä korkeampi. Ei jaksas semmosta viritystä, joka lenuaa joka suuntaan. Olenko lie ymmärtänyt väärin nuo speksit...

Kun on jollain ko. case ja 14x14 tomi käytössä, niin riittäähän kotelon syvyys, että kansi istuu kunnolla paikalle.. http://www.thomann.de/fi/hardcase_hn14ft

Mulla mahtuu kyllä hienosti 14 x 14 lattiatomi puuvanteilla perus 14" hardcaseen.
[Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.]
ultra
21.11.2008 10:15:29

Varmaan minä sen jälkeen kun Gaugerin raudat oli kiinni.. http://muusikoiden.net/dyn/users/40317.jpg

Sekä painoa että sustainia tuli rajusti lisää.
I'm a gooner
kincy
21.11.2008 11:35:41 (muokattu 21.11.2008 11:45:11)

Terve!
Paljonko olisi sopiva pyyntihinta Tama Imperialstar King Beat virvelille? Koko on 14"x6,5" ja molemmin puolin alkuperäiset valuvanteet. Virveli on virheetön, kromipinta kuin uudessa. Lienee 70 luvun puolivälin tuotoksia?
Soundi on ihan kiva, mutta kaipaisin uutta virveliä.
Kommentteja kyseiseen kapistukseen liittyen kaipaan myös.
Kiitos jo etukäteen!
hollmi-5
21.11.2008 13:58:53
Terve!
Paljonko olisi sopiva pyyntihinta Tama Imperialstar King Beat virvelille? Koko on 14"x6,5" ja molemmin puolin alkuperäiset valuvanteet. Virveli on virheetön, kromipinta kuin uudessa. Lienee 70 luvun puolivälin tuotoksia?
Soundi on ihan kiva, mutta kaipaisin uutta virveliä.
Kommentteja kyseiseen kapistukseen liittyen kaipaan myös.
Kiitos jo etukäteen!

Virveli on hyvä. Hinta liikkuu 150-200 euron nurkilla. Saksan ebayssa viimeiksi sellaisen sai 180 eurolla. 70-luvun puolivälillä noita tehtiin. Onko läpinostavalla vai normaalilla koneistolla?
Soundit, piuhat ja kajarit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)