NikoAE 19.11.2008 21:11:25 | |
---|
Eli tuollainen nuppi olisi seuraavana hankitalistalla. Kysymys kuuluukin että osaisiko joku kertoa mistä sen edullisimmin saisi, siis puhutaan nyt näistä nettikaupoista ku en oo vielä ehtiny suomessa kauppoja kiertelemään ja hintoja kyselemään. Toki jos joku osaa sanoa että mihin hintaan nupin saisi jostain suomesta ni mielelläni otan vinkkejä vastaan. Niin ja jos joku on kyseistä nuppia myymässä käytettynä ni toki saa viestiä laittaa =) |
Antti1 19.11.2008 21:17:13 (muokattu 19.11.2008 21:18:09) | |
---|
Roadster=keskinkertainen hintaansa nähden imo. Oothan käyny testaamassa sitä, tai edes menossa testaamaan ennen ostamista? EDIT: Niin sori offarista, piti vaan entisenä omistajana huomauttaa. :) Jostain Kouvolasta, tai muusta fakjuu-osaston musakaupasta sen sai tosi halvalla. Oliko jotain pari tonnia, vai jopa vähän allekin? Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
Roadster=keskinkertainen hintaansa nähden imo. Oothan käyny testaamassa sitä, tai edes menossa testaamaan ennen ostamista? EDIT: Niin sori offarista, piti vaan entisenä omistajana huomauttaa. :) Jostain Kouvolasta, tai muusta fakjuu-osaston musakaupasta sen sai tosi halvalla. Oliko jotain pari tonnia, vai jopa vähän allekin? Olen kyllä kyseisellä nupiilla soittanut, toki vielä pitää enempi testata ennen ostamista. Jos oot entinen omistaja ni osaisitko siinä tapauksessa suositella jotain parempaa nuppia, joka olisi kuitenkin monipuolinen? Ja kun hintaero normaaliin dual rectoon on mitätön ni siksi oon kääntymässä tohon roadsteriin. |
Antti1 19.11.2008 21:27:12 | |
---|
Onko nimenomaan hakusessa Recto-soundi? Jos on, niin sit sä osut kultasuoneen. Tuossa on se osasto hyvin hanskassa (samalla sen vahvarin huonoin soundi imo), mutta puhtaat ja sellanen mieto meno on todella todella vakuuttavaa. Ite mä tykkäsin Diezelin Einsteinista paaaaljon enempi, mutta puhtaat on kiikunkaakun ehkä kuitenkin Mesan hyväksi. Siinä ei kuitenkaan käytettävyys oo ihan samalla asteella, jos nappulahirviötä haluaa ja soundikin kannattaa ensin todentaa. On aika eri maailmoista se perussävy säröillä. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
NikoAE 19.11.2008 21:30:08 | |
---|
Onko nimenomaan hakusessa Recto-soundi? Jos on, niin sit sä osut kultasuoneen. Tuossa on se osasto hyvin hanskassa (samalla sen vahvarin huonoin soundi imo), mutta puhtaat ja sellanen mieto meno on todella todella vakuuttavaa. Ite mä tykkäsin Diezelin Einsteinista paaaaljon enempi, mutta puhtaat on kiikunkaakun ehkä kuitenkin Mesan hyväksi. Siinä ei kuitenkaan käytettävyys oo ihan samalla asteella, jos nappulahirviötä haluaa ja soundikin kannattaa ensin todentaa. On aika eri maailmoista se perussävy säröillä. Joo kyllä se recto-soundi on hakusessa, tällä hetkellä vedän single rectifierillä. Tarvetta on vaan noille ylimääräisille kanaville jne. joten uskoisin että se on juurikin se vahvistin millaista olen tällä hetkellä hakemassa. Tokihan Diezel on houkutteleva merkkinä, mutta hinnat on vähän ehkä turhan kovat, ainakin tässä vaiheessa =) |
Mr. Speed 19.11.2008 21:33:24 | |
---|
Joo kyllä se recto-soundi on hakusessa, tällä hetkellä vedän single rectifierillä. Tarvetta on vaan noille ylimääräisille kanaville jne. joten uskoisin että se on juurikin se vahvistin millaista olen tällä hetkellä hakemassa. Tokihan Diezel on houkutteleva merkkinä, mutta hinnat on vähän ehkä turhan kovat, ainakin tässä vaiheessa =) Ostat kato mun Dual Recton, niin mä haen Roadsterin jostain :P Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
NikoAE 19.11.2008 21:39:18 | |
---|
|
Antti1 19.11.2008 21:39:22 (muokattu 19.11.2008 21:41:17) | |
---|
Jees, no Rectomiehelle se on hyvä laite varmasti. EDIT: Niin ja toi tais olla se halvin pulju juurikin. Muualla jotain 2300€ oli mielestäni viimeksi edukkain diili. Mut toikin on kyl tullut ylöspäin siitä mitä se alimmillaan oli. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
Mr. Speed 19.11.2008 21:44:56 | |
---|
Joo kyllä mä sen voin ostaa jos hinnasta sovitaan =) Lähinnä se että löytyykö tuota jostain muualta tuollaiseen hintaan tai alle, joka on mun mielestä suht edullinen? http://www.musiikkiliike.fi/index.p … roduct_id=30286&target=products Aijaijai.. :F Kysytään nyt, paljonko tarjoat :D Mitä tohon hintapolitiikkaan tulee, niin kattokaa Thomannin hinta. Melkein kolme tonnia. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
NikoAE 19.11.2008 21:46:02 | |
---|
Jees, no Rectomiehelle se on hyvä laite varmasti. EDIT: Niin ja toi tais olla se halvin pulju juurikin. Muualla jotain 2300€ oli mielestäni viimeksi edukkain diili. Mut toikin on kyl tullut ylöspäin siitä mitä se alimmillaan oli. Joo ei kyllä tee mieli ruveta mistään thomannilta tilaamaan jos suomesta saa tuohon hintaan. |
Mr. Speed 19.11.2008 21:57:42 | |
---|
Joo ei kyllä tee mieli ruveta mistään thomannilta tilaamaan jos suomesta saa tuohon hintaan. Joo.. Varsinkaan kun T-kaupassa toi nuppi on melkein tonnin kalliimpi. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
NikoAE 19.11.2008 21:59:53 | |
---|
Joo.. Varsinkaan kun T-kaupassa toi nuppi on melkein tonnin kalliimpi. Pitää käydä levytukussa kysäisemässä vielä mihin hintaan se sieltä lähtis, käsittääkseni tuovat kuitenkin mesaa maahan? Mielelläni sen kyseisestä liikkestä ostaisin koska siellä saamani palvelu on ollut aina aivan ensiluokkaista. |
hannlain 20.11.2008 09:10:33 | |
---|
Pitää käydä levytukussa kysäisemässä vielä mihin hintaan se sieltä lähtis, käsittääkseni tuovat kuitenkin mesaa maahan? Mielelläni sen kyseisestä liikkestä ostaisin koska siellä saamani palvelu on ollut aina aivan ensiluokkaista. Ainakin vuosi sitten lähti Levytukusta Mesan Thiele-kaappi halvemmalla kuin sakemanneilta, joten ehdottomasti kannattaa ensin kysyä sieltä. -Hannu |
Shredator 20.11.2008 09:20:09 | |
---|
Itse olen huomannut, että kun kysyt ensin heiltä tarjousta sähköpostilla niin tippuu hinta roimastikin. Sitten vaan tarjouksen kanssa liikkeeseen lisää tinkimään... Ohmit on vaan numeroita... |
NikoAE 20.11.2008 15:06:45 | |
---|
Itse olen huomannut, että kun kysyt ensin heiltä tarjousta sähköpostilla niin tippuu hinta roimastikin. Sitten vaan tarjouksen kanssa liikkeeseen lisää tinkimään... Käväisin tänään levytukussa kysymässä ni 2399€ oli tarjous joka ehkä pitää, ei osannu edes luvata sitä tuohon hintaan varmasti... Että ehkä se on vaan muualta sit hommattava. |