Nerkal 01.11.2008 17:07:44 | |
---|
Minusta kaikki saavat pukeutua siten miten tahtovat ja miten parhaalta tuntuu. Esim. tiedän tyypin joka näyttää hevarilta mutta kuuntelee madonnaa. |
Megalomania 01.11.2008 21:39:06 | |
---|
Ei pidä pukeutua musiikkimaun mukaisesti, jos ei itse halua. On aivan hyvä, jos pukeutuu siten miltä itse tuntuu. Pahimmillaan musiikkimaun mukaisesti pukeutuminen johtaa siihen, että bändejä luullaan tuotemerkeiksi. Käytin yläasteella ollessani mustaa Misfits -hupparia ja järkytyin syvästi, kun eräs luokkalaiseni luuli, että Misfits on vaatemerkki. |
JPQ 01.11.2008 21:55:26 (muokattu 01.11.2008 22:22:39) | |
---|
Minusta kaikki saavat pukeutua siten miten tahtovat ja miten parhaalta tuntuu. Esim. tiedän tyypin joka näyttää hevarilta mutta kuuntelee madonnaa. Miltä hevari näyttää ? entäs Madonna fani ? :) oma makuni on niin laaja että ongelmia tulisi ja kun pitäisi kait käyttää pukua,ja kravattia ja punaista paitaakin osan musamakuni pohjalta johon en ryhdy siis puvun ja kravatin pitämiseen. ps. siis nimenomaan sinun käsitys hevarin ulkoasusta kiinnostaa. viittaan punaiseen paitaan tyyliin: http://www.loshadka.org/wp/wp-conte … erk_the_man_machine_album_cover.jpg |
FuckedUpKid 04.11.2008 22:34:51 | |
---|
Heh. Mul on pillifarkut ja kuuntelen mm. räppii. Oonx huono ihminen? Enhän mä niin tietenkään sanonu, että se tekee ihmisestä huonomman. Mut jos kuuntelet MM. rappia, niin oletan että kuuntelet myös muunlaista musaa. En sitten tiedä, kuunteletko pillihousupunkkia vai mitä. tai mitä tahansa, mitä voicelta sattuu tuleen. |
Niklodeus 07.11.2008 13:04:41 | |
---|
Heh. Mul on pillifarkut ja kuuntelen mm. räppii. Oonx huono ihminen? Oot. asdasd Wanna-be tr0lli. |
Heh. Mul on pillifarkut ja kuuntelen mm. räppii. Oonx huono ihminen? Tai joo, ott sit varmaan vaan semmonen massan mukana menijä. Pillit kun on kerta "muodissa", kuten rap ja muu. Jos näin on, säälin sua. |
mgminishit 13.01.2009 19:47:30 | |
---|
Suomi on vapaa maa, eli pukeudu iha mite haluut Ylläpito teki poliittisen murhan minua vastaan, ja lynkkasi törkeästi. |
Quru 13.01.2009 22:57:25 | |
---|
Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D |
mikkemato 22.03.2009 13:41:36 | |
---|
mää ainaskin pukeudun ihan oman maun mukaan... Vähäsen vaihtelevasti... Yleensä löysät farkut, Musta t-paita ja vihreä flanellipaita... Musiikkimaku on mitä on.. progressiivisesta kunnon raskaisiin metalleihin ja reggaesta Jazziin jne. Kaikki melkeinpä menee paitti pop, suurin osa punkista ja "rockista" eikä se räppi millään myöskään mene. Tässä tämänkertainen tietopaketti.(Meni vähä offiks..Eikö?) |
Väkevämies 22.03.2009 15:14:25 | |
---|
Entä jos ei omaa selkeää musiikkimakua? Miten sitten pukeudutaan? Alasti? |
mikkemato 22.03.2009 15:30:31 | |
---|
Väkevämies: Entä jos ei omaa selkeää musiikkimakua? Miten sitten pukeudutaan? Alasti? Ei pidä pukeutua musiikkimaun mukaan... Pukeudu oman maun mukaan(Ju nou pukeutumismaun...tai mikskäs sitä kutsuttaisiin.) |
sub zero 27.03.2009 13:28:03 | |
---|
mites tonne zappa plays zappa -konserttiin pitäis pukeutua? "Kieltämättä illan mittaan tuli puoliksi leikillään ja puoliksi tosissaan mietittyä, että oliskohan sillä konstilla herunut säälipildee, jos olis mennyt istumaan johonkin mahd. syrjäiseen pöytään ja olis purskahtanut itkemään." -Naula |
aarghto 27.03.2009 14:12:36 | |
---|
sub zero: mites tonne zappa plays zappa -konserttiin pitäis pukeutua? yllätyksellisiin eläin-asuihin There is no hell. There is only France. |
Tigerstedt 27.03.2009 17:06:55 | |
---|
aarghto: yllätyksellisiin eläin-asuihin Itsehän tulen alasti. You have to be trusted by the people that you lie to, so that when they turn their backs on you, you'll get the chance to put the knife in. |
epi2 28.03.2009 16:28:04 (muokattu 28.03.2009 16:30:29) | |
---|
Itse en ainakaan pukeudu mitenkään musiikin mukaisesti. Todennäkösesti jos mun pitäs pukeutuu musiikin mukasesti, mun pitäs pukeutuu flanelli paita päälle, kasvattaa pitkä/keskipitkä rasvainen letti, ja pitää rikkinäisiä farkkuja, kun kuuntlen aika paljon ysäri-rokkia. Tai sit hippikuteet :P Itellä on yleensä farkut, ei mitkään pussit, vaan sellaset keskikokoset, ei tiukat kuitenkaan, ehkä enemmän löysänpuoleiset,ja sitten joku T-paita, joita tulee nyt osteltua milloin mistäkin. Yleensä yksivärisiä, joissa on jokin logo tai tarpeeksi yksinkertainen kuva. Hupparit menee samalla linjalla kun T-paidat, samoin takit. Sit löytyy vielä perus musta pipo ja musta armeijatyyppinen lippis. Värejä jota käytän vaatteissa on sininen, punanen, musta ja ruskee. Ainiin, hiukset on lyhyet koneella ajetut, mutta ei ihan sänki, ~1cm päältä. |
Jokapaikanapina 05.04.2009 23:33:25 | |
---|
Ihan jeeshän se on vähän kuvaa antaa musiikista. Täysin musatyylin vastainen pukeutuminen on sit ehkä mun makuun oudompaa. Mut eipä muakaan rokkifaniks tunnista paitsi ehkä hiuksista. Mut sehän ei oo pukeutumista |
filthine 08.04.2009 16:11:17 | |
---|
Väkevämies: Entä jos ei omaa selkeää musiikkimakua? Miten sitten pukeudutaan? Alasti? niimpä. no itse kuuntelen todella laajalti musiikkia mutta nykyään on tultu kuunneltua enimmäkseen metallia ja pukeudun yleensä siihen mikä silmää miellyttää ja mikä tuntuu kivalta päällä :D |
JPQ 08.04.2009 16:39:02 | |
---|
Jokapaikanapina: Ihan jeeshän se on vähän kuvaa antaa musiikista. Täysin musatyylin vastainen pukeutuminen on sit ehkä mun makuun oudompaa. Mut eipä muakaan rokkifaniks tunnista paitsi ehkä hiuksista. Mut sehän ei oo pukeutumista Onhan se periaateessa ulkonäköä ja sitä oikeastaan tässä varmaan osin kuitenkin haettiin enemmän. |
Charge 15.05.2009 18:55:50 | |
---|
Kyllä kai kaikki saa kuunnella mitä haluaa ja pukeutua miten haluaa. Itsekään en kyllä niin hevisti pukeudu, vaikka raskaampaa musiikkia kuuntelenkin. Vaikka kyllä se nyt hevari pinkissä aiheuttaakin hiukkasen puistatuksia! Itse tiedän kaverin, jonka lempibändi on InFlames ja pukeutuu toisinaan ihan kuin fruittari. Autappa aloittelevaa muusikkoa ja kerro mielipidettä biiseistä www.mikseri.net/fadoac |
hullu_ukko 15.05.2009 22:59:07 | |
---|
Charge: Itse tiedän kaverin, jonka lempibändi on InFlames ja pukeutuu toisinaan ihan kuin fruittari. Onko tuolla bändillä muka muunkin näköisiä faneja nykyään? Aika orpo olo tuli, kun kahden kaverin kanssa eksyttiin viime vuonna Nummessa In Flamesin keikalle... Yliannos blondattuja hyppyreitä ja puuhelmiä tuli täyteen puolikkaan biisin aikana, pidempään ei viihdytty. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |