Aihe: Northern Kings
1 2 3 4
Akiman
30.11.2007 23:26:06

On. Timo Rautiainen, Toni Virtanen, Jarkko Martikainen ja Ismo Alanko teki vissiin viime jouluna Tiernapojat -levyn. En oo kuunnelut sitä. Mutta mun mielestä nä Kakot ja Hietalat on tehny näitä liikaa ja kaikki on samanlaisia ja niihin olen kyllästynyt, vaikka en mä niistä ikinä oo tykänny. Tämä on mun mielepide ei tarvi vikistä että otan vakavasti.

"Viime jouluna" on tässä tapauksessa joulu 2002.
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: PRIMORDIAL, SYNESTESIA ja ICED EARTH ::
HK
15.12.2007 01:02:09 (muokattu 15.12.2007 01:03:01)
Heh, ainakin näin alan harrastelijan eikä tosiheviuskovan mielestä on aika mukavaa, että tuommoisia projekteja toteutetaan. Onhan se aika veikeetä aina kuulla tämmösiäkin covereita niistä biiseistä minkä tahtiin tuli vartuttua.

Tuskin sitä nyt tarttee niin kamalan tosissaan ottaa.
Peltikorva puupäässä.
Jamz
15.12.2007 09:31:14
Eiköhän tässäkin rojektissa ole takana se, että nämä nahkahousut/viitat diggaavat näitä eri genren biisejä ja mieli tekisi soittaa humppaa, mutta katu-uskottavuushan siinä menee, jos sen julkisesti tunnustaa. No, ei muuta kuin leederhoosenit vakoon ja sovittamaan nämä tiskohumpat heviksi ja kaikilla on mukavaa.. Niin ja onhan se tehny mieli jo monta joulua laulaa äiskän kans joululauluja, mutta ei ole voinu edellä mainituista syistä..onneksi tämäkin on ratkaistu raskailla joululevyillä, niin voi marcokin mennä joulukirkkoon.
ibanezman
16.12.2007 16:21:42
kyl mä ainakin tykkään, on niin pirun hyvät laulajat!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)