moloch 18.11.2008 23:11:40 | |
---|
pyramid muotoisesta WHITE vahvistimesta mitään speksejä? En itse löydä mitään infoa kyseisestä vahvarista? Pliis, Vahvistintohtori HELP! Kuulen mononkin stereona! |
baba o riley 19.11.2008 09:03:08 | |
---|
Onko kyseessä se musta 212 kombo? Se on matampin kone tehty white northin firmalle englannissa. toi on jostain 70-luvulta. jos se on se sama mikä pyöri soitin huttusella jonkin aikaa niin siinä on virtajohto vaihdettu euroon, en muista onko muita moddauksia. hyvä peli on. |
Joo käsittääkseni se on juuri 212:nen. Kuulen mononkin stereona! |
baba o riley 19.11.2008 12:05:34 | |
---|
Sä voit soundillisesti lähteä siitä että se on kutakuinkin = aikaset Oranget. Matamp teki alkuun Orange, White, Green ja Black ampejä. Ne oli vähän sellast tilaustavaraa. Sitten Orange tuotemerkki myytiin. Vanhoissa Orangeissa näkyy myös matamp teksti. Kaikki nämä ovat kuitenkin yleensä matamp 120 vahvistimia. Poikkeuksia löytyy, esim ensimmäinen matamp joka on 30 wattinen ja on prototyyppi peter greenille tehty. Oletko ostamassa tuota 212 konetta? onko siinä virtajohto vaihdettu eurojohtoon (löytyy takapanelista tod näk). Kiinnostaa vaan onko se se sama styrkkari joka kiertää, vai onko niitä useampiakin tässä maassa. Paljonko siitä pyydetään, sanoisin että jos kyseessä on sama peli niin joku 800e on aika käypä hinta, se ei kuyitenkaan ollut mitenkään mint shit :) Jos on Mintti peli niin pulita vaikka tonni, se on hyvä vahvistin. Siinä on senverran tökyä että 212 kaappi alle ei tee yhtään pahaa, tai vaikka 412. |
moloch 20.11.2008 11:05:07 | |
---|
No, tää vahvari on ollut mulla jo kohta kymmenen vuotta. Teetin siihen täys- remontin ja saundi on todella hyvä. Vaihdoin alkuperäiset elementit 400W 8ohmisiin Eminenceihin+putket+conkat+potikan ja plugi sis.menot jne.. Monet varoitteli, mut mä oon tosi tyytyväinen. Ja mulla olis nyt ylimääräinen celestion ja WHITE custom speaker. Se Custom speaker on tod. makee ja siinä on sellainen minitorvi, Voisin myydä, mut en tiedä arvoa. Celestion liikkuu 70-100€ hinnoissa.Muuten kombo on paras vahvari mitä mulla on ollut. Kuulen mononkin stereona! |
baba o riley 20.11.2008 11:25:04 | |
---|
Onneks olkoon :) Teit todella fiksusti. Toi on ehdottomasti rempan arvonen styrkkari. Älä koskaan luovu. Noita ei montaa liiku ja soundi on makee. Konkkaremppa on kans ton ikäsellä ehdoton jos aikoo työkaluna käyttää eikä roikottaa jonain reliikkinä, koska kovaan käyttöön noi on tankit on tehty. Ootko testannut lisäkaapilla? Aukee soundi varmaan vielä tostakin uusiin ulottuvuuksiin. Muistelen että vaatii jonkin verran volan avaamista että pääsee oikein oikeuksiinsa jolloin 212 voi jäädä snadisti tukkoseks. |
Terry Pantheras 20.11.2008 13:28:16 | |
---|
Onko tuo vahvistin siis oikeasti pyramidin muotoinen? :D Höpsis töppöseen! |
Numb 20.11.2008 13:41:39 | |
---|
Onko tuo vahvistin siis oikeasti pyramidin muotoinen? :D Kätevä muoto on se. Ei tule kukaan laittamaan kaliaa siihe päälle. A waist is a terrible thing to mind. |
Estranged 20.11.2008 13:44:24 | |
---|
Onko tuo vahvistin siis oikeasti pyramidin muotoinen? :D Jos on, niin ois aika mielenkiintosta nähdä kuva. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Terry Pantheras 20.11.2008 14:02:07 | |
---|
Kätevä muoto on se. Ei tule kukaan laittamaan kaliaa siihe päälle. Heh! Ei auta, se "kaljarengas" löytää jumalauta tiensä vaikka kaapin sisään... Mut juu, kuva ois kiva! Höpsis töppöseen! |
moloch 20.11.2008 18:43:38 | |
---|
Kuulen mononkin stereona! |