Lennu 17.11.2008 18:11:42 | |
---|
-"Seuraavaksi luvassa on yllätys. Kyllä minulla on vielä muutama ässä hihassa, Kalle vinkkasi." Nyt jo hirvittää. Luulin luotettavalla taholla, että se aikoo vetää Never Gonna Give You Upin. Minen tiedä mitään, minussa on matoja! |
masterhat 17.11.2008 18:12:14 (muokattu 17.11.2008 18:13:01) | |
---|
Paasonen voittaa E: mites Anna veti ton Jungle drumin? 'On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa' |
Deep Shadow 17.11.2008 18:30:27 | |
---|
Paasonen voittaa E: mites Anna veti ton Jungle drumin? Mukavan keskinkertaisesti. Ei säväyttänyt, mutta tuomarit kehui. Leuka maassa kohti uusia murheita |
jazzmies 17.11.2008 18:41:17 | |
---|
Miten voi olla 16-vuotias niin mummomainen? YÖK. Minen ymmärrä, mummothan ovat jees. 16-vuotias au naturell on puolestaan jotakin ihan kuvottavaa. Jakuille ja Ruotsinlaivoille sinistä valoa. (Mikä helvetin logiikka on punainen ja sininen väreissä: sininen jättää kylmäksi ja punainen on hottia, tai vihreä hyväksyntää ja punainen stop, täh?!?) Mul tällanen kikotusmusa aiheuttaa aina valtavaa sisäistä raivoa. Sama merenque-hommat, verenpaine nousoo. -Roberto - |
KooAa 17.11.2008 18:50:50 | |
---|
Onneksi Jaana putosi. Karmea pikku Paula Koivuniemi :P Miten voi olla 16-vuotias niin mummomainen? YÖK. Se veti kaikki biisit niin ruotsinlaivasti että pahaa teki. Mun maailmassa huutaminen ja laulaminen on kaks eri asiaa. Huutamisessa ei ole mitään asenteellisuutta. Mun mielestä Jaana oli eilen paras. Sitäpaitsi Paula Koivuniemi on helvetin hyvä laulaja. |
stickyfinger 17.11.2008 18:56:26 | |
---|
Minun korviini tuossa Annan "Jungle Drumin" aikana tv-miksaus oli jotenkin persiillään?! Vai eikö kukaan muu huomannut? Ei se "kaiku" siinä laulussa kuulostanut ihan tarkoitukselliselta, vaan lähinnä siltä että miksuussa oli jotain häikkää. Ihan kuin koko roska olisi tuutattu eetteriin jotenkin ainoastaan tilamikkien tms. kautta... Sen verran kyllä kuului, että falskisti Anna veti, ja ihmetystä vähän siksi herättikin se että tuomarit taas kerran niin vuolaasti kehuivat. Toisaalta, eihän se paikan päällä varmaan yhtä nihkeältä kuulostanut kuin mitä tv:n välityksellä kuultiin. Anyway, allekirjoittaneeseen ei vaikutusta missään määrin tehnyt. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
M.i.k.key 17.11.2008 19:01:00 (muokattu 17.11.2008 19:01:20) | |
---|
Minun korviini tuossa Annan "Jungle Drumin" aikana tv-miksaus oli jotenkin persiillään?! Vai eikö kukaan muu huomannut? Ei se "kaiku" siinä laulussa kuulostanut ihan tarkoitukselliselta, vaan lähinnä siltä että miksuussa oli jotain häikkää. Ihan kuin koko roska olisi tuutattu eetteriin jotenkin ainoastaan tilamikkien tms. kautta... Ootkos kuunnellut alkuperäisen laulusoundia? Biisin juttu on laulussa toi slapback-delay. möllisty |
kk80 17.11.2008 20:50:08 | |
---|
Ootkos kuunnellut alkuperäisen laulusoundia? Biisin juttu on laulussa toi slapback-delay. Ei mitään hajua mikä efekti kyseessä mutta mielestäni laulusoundi kuulosti hyvin uskolliselta alkuperäiselle. Jungle drum on mielestäni ns. kivahassukappale jonka Anna veti pirteästi. Biisi jakaa varmaan mielipiteet mutta jokatapauksessa on hienoa, että valitaan tuoretta musiikkia eikä mitään rockin kaanoniin kuuluvia mammutteja. Hienoja kappaleita klassikot toki ovat mutta niiden coveroinnit eivät juuri lämmitä. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
stickyfinger 17.11.2008 23:01:20 | |
---|
Ootkos kuunnellut alkuperäisen laulusoundia? Biisin juttu on laulussa toi slapback-delay. No perskele. En ole alkuperäistä rallia kuullut, sepä selittää tuon dilsan sitten. Kuulosti tosin korviini vain yksinkertaisesti aika paskalta. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
KooAa 17.11.2008 23:02:33 | |
---|
No perskele. En ole alkuperäistä rallia kuullut, sepä selittää tuon dilsan sitten. Kuulosti tosin korviini vain yksinkertaisesti aika paskalta. Mää en jaksanu kattoa juutubista sitä kokonaan. Ei iskeny, ei. |
Chips 17.11.2008 23:10:55 | |
---|
Jungle Drum kuulostaa kovin 60-luvulta, tuli mieleen These Boots Are Made For Walkin'. Yllätyin että on näinkin tuore kipale. |
bedlam 18.11.2008 09:12:08 | |
---|
Minun korviini tuossa Annan "Jungle Drumin" aikana tv-miksaus oli jotenkin persiillään?! Vai eikö kukaan muu huomannut? Ei se "kaiku" siinä laulussa kuulostanut ihan tarkoitukselliselta, vaan lähinnä siltä että miksuussa oli jotain häikkää. Ihan kuin koko roska olisi tuutattu eetteriin jotenkin ainoastaan tilamikkien tms. kautta... Täällä ihmeteltiin ihan samaa. Kuulosti järkylle. |
fiftie 18.11.2008 15:24:16 | |
---|
Mun maailmassa huutaminen ja laulaminen on kaks eri asiaa. Huutamisessa ei ole mitään asenteellisuutta. Mun mielestä Jaana oli eilen paras. Sitäpaitsi Paula Koivuniemi on helvetin hyvä laulaja. Mun maailmassa huutamisessa ainakin on asennetta. |
Swan 18.11.2008 17:31:58 | |
---|
I am the terror that flaps in the night, I am the jailer who throws away the key, I am... feeling really stupid! >-)))> #26 S.M.A.K. |
KooAa 18.11.2008 19:43:25 | |
---|
Mun maailmassa huutamisessa ainakin on asennetta. Hullu huutaa, viisas pääsee vähemmällä. Et oo vissiin isojen poikien seurassa aikaas viettäny ollenkaan. |
Hannu H. 18.11.2008 20:16:35 | |
---|
Hullu huutaa, viisas pääsee vähemmällä. Et oo vissiin isojen poikien seurassa aikaas viettäny ollenkaan. Tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Toisinaan se vähemmällä pääseminen edellyttää huutamista :) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
fidZi 18.11.2008 23:02:34 | |
---|
Sen verran kyllä kuului, että falskisti Anna veti Tommoiseen - miten Jone sano, pöljään poppiin - kuuluukin se, ettei vireellä ole niin paljon väliä. Oliko tuo sitten new wavea vai mitä, mutta aivan hiton osuva se esitys oli. Musta tuntuisi, että Fremantle ja MTV3 ei antaisi bändin edes alkaa soittaa Riston Levy-yhtiön jätkiä - ja pian mikistä "katoaisi signaali". Ideana aivan loistava. Méfiez-vous, demoiselles! |
Ehkä ensi kaudella lähdetään porukalla karsintoihin. Toiselle puoliskolle levy-yhtiön jätkät ja toiselle Nina olen palasina. Olettaen että Tapio on edelleen tuomarina. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
JCM 19.11.2008 09:12:07 | |
---|
Tommoiseen - miten Jone sano, pöljään poppiin - kuuluukin se, ettei vireellä ole niin paljon väliä. :) :D Juu, mut eihän se haittaa. Vireenhän voi aina laittaa kohdilleen. |
metalman? 19.11.2008 13:29:16 | |
---|
Enpä tiiä onko tällasta tänne linkitetty mutta kandee tsekata. http://www.myspace.com/thewooseband Ois ihan mielenkiintosta jos Pete idolssin jälkeen jatkais tossa bändissä, sais bändi ainaki julkisuutta. Jeejee |