Läpistö 18.11.2008 14:46:47 | |
---|
Mutta ilmeisesti kannattaa ottaa vasta sitten pois kun reikä on tervehtynyt? |
Migo 18.11.2008 17:49:30 | |
---|
Mutta ilmeisesti kannattaa ottaa vasta sitten pois kun reikä on tervehtynyt? Joo, ei kannata juuri lävistetystä reiästä alkaa ottamaan korua pois. Että semmosta... |
BassLass 18.11.2008 17:49:45 | |
---|
Mites jos haluu enemmän reikiä? Siis jos vaikka korvaan haluu kolme reikää niin voiko ottaa samalla kertaa ne kolme vai yksi kerrallaan ja kausien päästä toinen jne...? |
Mites jos haluu enemmän reikiä? Siis jos vaikka korvaan haluu kolme reikää niin voiko ottaa samalla kertaa ne kolme vai yksi kerrallaan ja kausien päästä toinen jne...? Kyllä niitä voi ottaa usemmat kerralla. En tiiä sit miten monta kannattaa ottaa :D |
Jeltz 18.11.2008 18:24:58 | |
---|
Kyllä niitä voi ottaa usemmat kerralla. En tiiä sit miten monta kannattaa ottaa :D Kovin lähekkäin tulevat reiät sattuu aika kiitettävästi samalla kertaa otettuna. Ilmeisesti tuntoaisti samalla alueella herkistyy ensimmäisen rei'ityksen myötä. Empiiristä kokemusta aiheesta kahden helixin muodossa, näillä etäisyyttä noin 1,5cm. Samalla sessiolla em. rustoreikien jälkeen lävistetty silmäkulma tosin tuntui hyvin mitättömältä ajatuksen harhaillessa lahjakkaasti verta vuotavan korvan ympärillä. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
noir 18.11.2008 18:32:55 | |
---|
Kyllähän niitä venytyksiä ja lävistyksiä yleensäkin kannattaa pestä välillä. Etenkin venytyksissä ihan senkin puolesta että tuppaavat haista aika iloisesti. Mä revin kortsuja pois korvista aina ennen treenejä ja treenin jälkeen suihkuun ja samalla pesu korville kans, sitten korut takasi. Multa on kyl muutenki vähentyny korut ny aika iloisesti, vasta nyt rupesin uskomaan että thainyrkkeily ja lävistykset ei oikein sovi samaan päähän. Eikä niitä kaikkia aina jaksaiskaan repiä korvista useita kertoja viikossa. Luin reilusti väärin, jne. Noilla venytyksillä on tosiaan tapana kehittää extrasuuret määrät mähnää. Itse otin suihkussakäydessä pois korvasta ja pesin korun ja korvan. Venyttäessä aina välillä koruun rasvaa, että iho kestää, kun se tuppaa olemaan jokseenkin kuiva, ja koru menee ahtaaseen reikään helpommin. Valmista venytystä en kyllä rasvannut enää. No one ever really dies. Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Heissi 19.11.2008 12:32:50 | |
---|
Ihan kohta pulpahtaa silmäkulmasta koru irti. Kasvaa siis ulos, yllätys yllätys. En tiiä pitäiskö ottaa suosiolla pois tuo jo nyt? Voipi olla ettei oo pärstäkorut oikeen mun alaa kun about joka aamu vuoden verran herännyt siihen että repii tokkurassa tota korua irti :P "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
Manaatti 19.11.2008 12:39:04 | |
---|
Ihan kohta pulpahtaa silmäkulmasta koru irti. Kasvaa siis ulos, yllätys yllätys. En tiiä pitäiskö ottaa suosiolla pois tuo jo nyt? Voipi olla ettei oo pärstäkorut oikeen mun alaa kun about joka aamu vuoden verran herännyt siihen että repii tokkurassa tota korua irti :P Ota huuleen, ei muuten varmasti kasva irti :p Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen. |
Mimi 19.11.2008 13:16:07 | |
---|
Ihan kohta pulpahtaa silmäkulmasta koru irti. Kasvaa siis ulos, yllätys yllätys. En tiiä pitäiskö ottaa suosiolla pois tuo jo nyt? Voipi olla ettei oo pärstäkorut oikeen mun alaa kun about joka aamu vuoden verran herännyt siihen että repii tokkurassa tota korua irti :P Ota pois jo nyt. Jos se repeää, niin jää arpi, mutta jos otat sen pois ennen repeämistä, niin voi jäädä siistimmäksi. Lukiotutulla oli aika rumat kulmat, kun siltä oli parikin korua kasvanu ulos ja niistä jäi sangen suuret arvet jäljelle. on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko... |
päänahka 19.11.2008 14:07:18 | |
---|
Ota huuleen, ei muuten varmasti kasva irti :p Enpä olisi arvannut että toi vaikuttaa jotenkin lävistyksiin. HOHO! Up and down, that's how energy stays alive. |
Peltsi88 24.11.2008 16:29:18 | |
---|
Itellä on molemmissa korvissa reiät, tosin menneet umpeen. En oo intin jälkeen pitänny niissä mitään ja nyt ajattelin puhkaista ne. Pitäisi vain löytää hianot korut jostain. Sanokaas mistä sais tilattua ihan perus hopeiset korvikset, pienellä halkaisijalla, mutta sais olla paksut muuten.? |
Liver-Box 24.11.2008 17:16:26 | |
---|
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
noir 25.11.2008 08:20:52 | |
---|
Ihan kohta pulpahtaa silmäkulmasta koru irti. Kasvaa siis ulos, yllätys yllätys. En tiiä pitäiskö ottaa suosiolla pois tuo jo nyt? Voipi olla ettei oo pärstäkorut oikeen mun alaa kun about joka aamu vuoden verran herännyt siihen että repii tokkurassa tota korua irti :P Yksi yö heräsin itsekin siihen, että yritin unissani repiä korviksia irti. Vähän jännitti kyllä nukahtaa uudestaan :D No one ever really dies. Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
raita 25.11.2008 23:16:47 | |
---|
Mun olis tarkoitus ottaa alahuulilävistys sivulle, mutta en vaan saa aikaiseksi. Aina on jotain semmoista, että "No sen jälkeen sitten", mutta en sit kuitenkaan muista/ehdi/ei ole rahaa. Nyt olis hyvä sauma perjantaina käydä lävistettävänä. Kukakohan potkisi mut liikkeelle. Hohhoijaa, kyllä voikin olla vaikeeta yhden lävistyksen ottaminen, kun kuitenkin oikeasti haluan sen, eikä edes kipu pelota :P such contemporaries |
Manaatti 25.11.2008 23:53:59 | |
---|
Mun olis tarkoitus ottaa alahuulilävistys sivulle, mutta en vaan saa aikaiseksi. Aina on jotain semmoista, että "No sen jälkeen sitten", mutta en sit kuitenkaan muista/ehdi/ei ole rahaa. Nyt olis hyvä sauma perjantaina käydä lävistettävänä. Kukakohan potkisi mut liikkeelle. Hohhoijaa, kyllä voikin olla vaikeeta yhden lävistyksen ottaminen, kun kuitenkin oikeasti haluan sen, eikä edes kipu pelota :P Mene ottamaan se lävistys! *potkii niin raivoisasti* Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen. |
M_Rouge 21.12.2008 19:36:29 (muokattu 21.12.2008 19:57:01) | |
---|
Ihan uteliaisuuttani kysyisin liittyen plugi-korviksiin. Luin jostain, että korvalehden elastisuudesta johtuen isokin venytetty reikä umpeutuu ajan mittaan. Millaisia kokemuksia teillä on? Tuskin nyt halkaisijaltaan esim. viiden sentin kokoiset reijät korvalehdissä kovin äkkiä tai koskaan palautuu enää normaaliksi. Kiva sitten kun ei enää halua pitääkään koruja korvissa, korvalehdet roikkuu nauhana. Onko tuo juttu liityksissä johonkin erityiseen alakulttuuriin, eli ketkä niitä pitää etupäässä? Meinaan esim. jotein musagenreä. Kohtuullisen kokoisena on ihan siistin näköisiä, mutta kohtuus siinäkin paikallaan. Tuolla on noita plugikoruja, jos joku ei saanut käsitystä mitä tarkoitin. Plugi, tunneli, venytyskoru: http://www.piercing.fi/ EDIT: Tuolta löytyikin jotain: http://www.happynews.com/living/bodyart/ear-piercing-stretching.htm |
Jeltz 21.12.2008 22:30:13 | |
---|
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Ze Kink 02.01.2009 18:07:59 | |
---|
Ensi viikolla olisi suunnitelmissa käydä ottamassa kaksi reikää alahuuleen tuon yhden seuraksi. Vaihdanko parantumiskorun jo valmiiksi tuota varten, kun huuli varmaan taas turpoaa uusista lävistyksistä? |
Horatius-87 07.01.2009 18:56:09 | |
---|
Anti-tragukseen tuli. Mahtaa olla kinkkistä puhdistaminen kun olen niin kömpelö. Muutenkin korvareikien puhdistus ynnä muu räplääminen on tajuttoman ärsyttävää. Tai kun ei näe mitä sörkkii. Mutta olen kyllä onnellinen. Kehitystarina mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta. |
-J.- 10.01.2009 14:24:05 | |
---|
Perkle.. Itellä tekis mieli hommata kulmaan ja alahuulen alle. Kumpaankin piikki. Kulmaan musta pieni ja alahuulen alle (keskelle) vähän isompi. Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen.
Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut. |