Ozkaar 14.02.2004 14:40:02 (muokattu 14.02.2004 14:40:51) | |
---|
Mitä mieltä olette edesmenneestä Rage Against The Machinesta?Kolahtaako musiikki ja etenkin sanoma?Ainakin minulle.. Mielestäni Audioslave(joka perustettiin Zack De La Rochan lähdettyä RATM:sta) on paljon huonompi..Kertokaa mielipiteenne!!! |
Dunga 14.02.2004 16:16:31 | |
---|
Jep, RATM on yksi suosikeistani. Mahtavaa energiaa levyllä ja lavalla. Kaikki levyt löytyy hyllystä ja täytyy sanoa, että s/t levy on mielestäni paras, mutta Evil Empire tulee kyllä aika hyvänä kakkosena. Morellon soittotyyli on myös aivan uniikkia ja aivan mahtavaa, Wilk on muuten yksi suosikkirumpaleistani, syyttä jäänyt vähälle huomiolle. Audioslavesta ei voi samallaisia ylistyssanoja sanoa, aika tasapaksua huttua. Jätkä on pahin! Pahin munamies! |
Järvihirviö 14.02.2004 17:16:42 | |
---|
Kyllä pidän, ja paljon. Joskus ala-asteella siihen tutustui ja siitä jäänyt. Sinänsä kyllä hauska siirtyminen rednexistä RATMiin. Ne esiteinivuodet..ah. |
TiMiTheShiT 14.02.2004 17:56:01 | |
---|
Mitä mieltä olette edesmenneestä Rage Against The Machinesta?Kolahtaako musiikki ja etenkin sanoma?Ainakin minulle.. Mielestäni Audioslave(joka perustettiin Zack De La Rochan lähdettyä RATM:sta) on paljon huonompi..Kertokaa mielipiteenne!!! Joo ratm jyrää! mut audioslavesta ei edes saisi puhua samassa lauseessa koska se on yksinkertaisesti paska! Mua ainakin V*tuttaa kun ekana kysytään jos kuuntelee ratm, että mitä mieltä oot audioslavesta.... he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-| |
Emeritus 14.02.2004 18:24:10 | |
---|
Rock rock, loistomeininkiä kaikin puolin! Kunhan vain Zack saa soololevynsä pian puoteihin, ja jos meininki on läheskään samaa tasoa, kuin DJ Shadown kanssa väännetty Irak-biisi March Of Death, niin meikä vääntäytyy levykauppaan. Onko kellään tietoa, mistä saisi pääkaupunkiseudulla Live & Rarea, muualta kuin nettikaupoista, ja vielä säälliseen hintaan? |
Lähikauppias 14.02.2004 18:27:55 | |
---|
Aiemmin kuuntelin kovastikin, sittemmin jäänyt vähän. Omistan kaikki levyt paitsi Renegadesin. Paras on ehdottomasti Evil Empire. Provinssin keikka oli hieno, vaikka Killing In The Namen aikana ihmistä satoikin niskaan niin paljon, ettei bändiä ehtinyt juurikaan katsella. Audioslave ei juuri kiinnosta, mikä on hullua koska luulisi että RATM + Chris Cornell = Jumalallista mannaa. Näin ei kuitenkaan ole, ja tyydyin viime Provinssissakin katselemaan keikan turvallisesti olutteltan puolelta. |
hjukke 14.02.2004 18:32:24 | |
---|
Ratm soi parhaillaankin... mahtavaa kamaa... Tykkään kyllä Audioslavestakin "- munakennot on huumorihommaa" |
paranoid android 14.02.2004 19:41:45 | |
---|
RATM:in eka levy on yksi 90-luvun parhaista levyistä. Audioslave ei oikeen kolahda. Tom Morellon kitarointi on hienoa. |
Halldor 14.02.2004 19:51:35 (muokattu 14.02.2004 19:51:45) | |
---|
RATM oli aivan mahtava bändi. Energiaa ja sanomaa löytyy musiikista. |
toxic 14.02.2004 21:58:52 | |
---|
Hyviä riffejä. Joka kappaleessa on ainakin kaksi riffiäää et zillee, mut hyviä, et zillee,. zillee... |
Exhausted 15.02.2004 00:45:57 | |
---|
RATM = hyvä Audioslave = hyvä |
JanneeBDB 15.02.2004 12:49:20 | |
---|
Kummatkin kolajaa ja lujaa. Tykkään. Kuten allekirjoittanut jo sanoi, olen rumpali. |
vanttera 15.02.2004 14:07:04 | |
---|
Minkälaisia pändejä nää oikeen on? Kiinnostais paljon tutustua!!1!!1 Mun nykyset lempparipäntit on Nylkyt ja Yö!!! Onx hyvii pändei??!!?!!? t: eiköhän tämäkin ole jo puhuttu läpitte kolme sataa kertaa. Lennu teki omakuvan. Tänks. |
kid ego 15.02.2004 17:07:25 | |
---|
Kyllähän se vanha Rage on parasta, vaikka omasta hyllystäni löytyvät vain Ragen viimeinen ja Audioslaven ainokainen. Mä näe asiaa tyyliin "Rage Ragena ja Soundgarden Soundgardenina" vaan myös tuo yhdistelmä toimii. Olen ajatellut niin, että se ei ole mikään ns. superyhdistelmä, vaan kokonaan uusi bändi uudelta pohjalta. Wittu fak!! |
Nuuskamuikkunen 15.02.2004 20:06:59 | |
---|
RATM:n ensimmäinen levy on yksi kaikkien aikojen suosikeistani. Eipä mulla muuta. Kahvi on hyvää. |
ramones82 15.02.2004 21:46:27 | |
---|
Mun mielestä audioslavessa ei oo enää niin paljon potkua kuin oli RATM:ssä. Livenä nähtynä aivan loistava bändi (siis RATM) ei voi oikeastaan verrata keskenään. Know your enemy yksi parhaista biisestä ellei paras maanpäällä. |
Exhausted 16.02.2004 00:04:00 | |
---|
ja Audioslavea ei saisi tyrmätä kun ne on tehneet vasta yhden levyn... |
Käyttäjätunnus 16.02.2004 13:20:39 | |
---|
Helvetin hyvä bändi!Harmi ku meni hajoamaan just ku aloin tosissaan diggaan enkä enää voi nähdä livenä missään.Zackillä on helvetin hyviä sanoituksia.Kaikki albumit omistan ja pari videoo.s/t on paras! Toivottavasti se Zack jossain vaiheessa sen soolonsa sais tehtyä kun aikas pitkään on sitä tehny. "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former" -Albert Einstein |
KooMikko 16.02.2004 13:34:35 | |
---|
Tykkään todella kovasti. Provinssin keikka on edelleen yksi pairhaimmista näkemistäni. Paras RATM se on tietenkn se ensimmäinen. Myös Audioslave kolahtaa aika hyvin, vaikka en kovin hirveitä bändiltä odottanutkaan. Ollut selkeästi positiivinen yllätys. |
Yep. Kova pumppuhan tuo oli. Audioslavekin on kova. "Vähän ois siistii olla lesbo! Sais nussii naisia!" -Rumpalimme |