Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Peavey 6505 212 Combo
1
Satiainen
17.11.2008 20:15:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisitteko valaista, mihin tuolla vahvarilla pystyy.
Onko soundit "pelkästään heviin sopivat" vai monipuolisemmat?
 
http://www.thomann.de/fi/peavey_6505_212_gitarrencombo.htm
 
"Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne
PuNkKi
17.11.2008 20:19:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisitteko valaista, mihin tuolla vahvarilla pystyy.
Onko soundit "pelkästään heviin sopivat" vai monipuolisemmat?
 
http://www.thomann.de/fi/peavey_6505_212_gitarrencombo.htm

 
jos tuo 6505 on yhtään samanlainen kuin 5150.. jonka kopio tuo siis pitäisi olla,
niin kyllä se on aikalailla heviin tarkoitettu masiina.. aikoinaan tuli 5150 soiteltua,
ja ei siitä kyllä oikeen mitään muuta kunnollista saanut, kuin sen yhden soundin.. joka olikin loistava.
 
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
Perza
17.11.2008 21:28:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin tuo 6505 on siis aivan sama vahvistin, 5150 ei mikään kopio! Heavy koneena hyvin tunnettu, mutta kevyempäänkin riffittelyy taipuu ihan ok! Ei ehkä se Roots miehen eka valinta, mutta mainio peli kuitenkin!
 
http://www.freeriderock.fi/main.html
 
Etusivun video vedetty 6505+ ja Marshallin kaapilla!
 
Eroottinen asia mistä vaimo ei tykkää=KAMARUNKKAUS!!!
PuNkKi
17.11.2008 21:53:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin tuo 6505 on siis aivan sama vahvistin, 5150 ei mikään kopio!
 
niin no.. itse pidän kopiona, kun 5150 omistanut ;)
 
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
Sam Hotman
17.11.2008 22:10:50 (muokattu 17.11.2008 22:11:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloittajan nimimerkki aiheuttaa aina lieviä repeilyitä.
 
Ei tässä muuta.
 
E. Isot pojat hiekkalaatikolla sanoivat että onhan se SISO aika hewi-medal kone. Tiedä sitten, kun en ole sitä ikinä kokeillut.
 
Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766
Satiainen
17.11.2008 22:17:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloittajan nimimerkki aiheuttaa aina lieviä repeilyitä.
 
Mikä siinä naurattaa?
 
"Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne
koponen
17.11.2008 23:04:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

5150/6505 combo soundaa kyllä erilaiselta kuin nuppimallit. Nille kenelle nuppi on hieman liian heavy, saattaisi tuo combo olla kuin potku polveen. Yksi maailman parhaita rokkivahvistimia jokatapauksessa.
 
I'm endorsed by Marshall
koponen
17.11.2008 23:07:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

E. Isot pojat hiekkalaatikolla sanoivat että onhan se SISO aika hewi-medal kone. Tiedä sitten, kun en ole sitä ikinä kokeillut.
 
Särökone kyllä, mutta ei tosiaan mikään pelkkä hiiwi-medöl.
 
I'm endorsed by Marshall
rainmaker
17.11.2008 23:11:01 (muokattu 17.11.2008 23:12:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Särökonehan tuo 6505:nen on. Vaikka olen yrittäny uskotella itselleni, että se cleani on käyttökelpoinen, mutta ei se kyllä ole. Tai soittelee sillä, mut vähän mitäänsanomaton ja eloton se clean on. Onneks se särö on sentään sen verran loistokas, että kannattaa tuollanen painava mötikkä omistaa.
 
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym.
k1mm0
17.11.2008 23:13:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä on 6505+ halfstack, irtoaa kyllä komeat säröt kevyestä rokkirososta kissantappokihinään. Mukavan middlepainoitteinen soundi, itse tykkään. Kovin kauniita kliinejä siitä ei ilman lisäpurnukoita saa.
 
Aha, penis, esine paha!
MaxDamage
17.11.2008 23:58:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ostin tuon 6505- Combon kaksi viikkoa sitten. Kerrassaan mahtava Rock, Heavy Rock ja Metalli soundi. Jos sellaista hakee nii ei kannata empiä mutta...
 
Puhdasta en kerennyt pahemmin testata kun vahvari pamautteli sulakkeita Rhytm-kanavalla aina noin 5 minuutin soittelun jälkeen. Nyt maahantuojalla korjattavana. Innolla kyllä odottelen että tulisi takaisin ehjänä ja pääsisi jatkamaan jamittelua. Se mitä kerkesin soitella puhtaalla ei kuullostanut mun mielestä ollenkaan niin "Paskalta" kun mitä on haukuttu. Ihan hyvät soundit.
 
Kaiku oli aika peruskamaa ei mikään mahtava mutta ei surkeakaan. Alapään jytinä oli comboksi mun mielestä helvetin hyvä. Kenties tuo suljettu "Kaappimainen" rakenne sen tekee.
 
Painoa combolla on sen verran reilusti että ihan kukkakeppi, 59kg-teinihevarilla saattaa ollaa vaikeuksia siirtelemisessä. Itselläkin oli täysi työ rahdata edestakasin treenikämpille toiseen kerrokseen ja takasin liikkeeseen about kolme kertaa peräkkäin vaikken todellakaan kovinkaan köykäinen tapaus ole. Kävi kyllä treenistä...
 
Kaveri on kitaravahvistimien korjaaja ja rakentaja ja hän mulle kesällä tokaisi viisauden "Peavey on korjaajien suurtyöllistäjä" enpä uskonut ja heti osui omaan nilkkaan. Noh, ehkä mulle osui vaan huono yksilö. Silti särösoundin puolesta suosittelen tätä myllyä kenelle tahansa. Fenderin Twinit ja Roland Jazz Chorukset on sitten niitä pro-puhtaita varten.
 
koponen
18.11.2008 00:03:00 (muokattu 18.11.2008 00:03:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se mitä kerkesin soitella puhtaalla ei kuullostanut mun mielestä ollenkaan niin "Paskalta" kun mitä on haukuttu. Ihan hyvät soundit.
 
Ei kannata ihmetellä. 5150/6505 combossa on paremmat cleanit kuin vastaavissa nupeissa.
 
I'm endorsed by Marshall
manundi
19.04.2012 21:18:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos joku sattuu tällaista etsimään niin nyt olisi yksi myynnissä. Poistunut omasta käytöstä kun on vaihtunut tuo kitaran soitto laulu hommiksi.
 
http://www.huuto.net/kohteet/peavey-6505-212-combo/218050721
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «