Lalli89 16.11.2008 12:04:41 | |
---|
Tietääkö kukaan, järjetetäänkö tai onko suomessa koskaan järjestetty vihellyksen SM-kisoja? Olen kuullut, että Jenkeissä kyseisen lajin MM-kisat on järjestetty, mutta suomalaisin hakusanoin ei netin syövereistä kevyellä googlettamisella löydy mitään. Liekö suomessa liian vähän hyviä viheltäjiä, ettei kisoja kannata järjestää? |
Mohla 16.11.2008 12:11:17 | |
---|
En tiedä, mutta ajateltiin kavereiden kanssa ihan samaa tossa pari päivää sitten. Suomen Vihellys-Idols vaan telkkariin, ja rahat pois kansalta. ;) Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharthy
|
kiriminni 17.11.2008 15:32:35 | |
---|
Tuossa kisassa pärjäisin kohtalaisesti,mutta piereskelyn SM:n voittaisin mennen tullen. |
Kailis 17.11.2008 16:02:00 | |
---|
Tuossa kisassa pärjäisin kohtalaisesti,mutta piereskelyn SM:n voittaisin mennen tullen. Piereskelijöillä on huono kuulo. Tä? |
Kukkis 77 17.11.2008 19:02:13 | |
---|
piereskelyn SM:n voittaisin mennen tullen. Hah, mulle et pärjäis. "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
Liekö suomessa liian vähän hyviä viheltäjiä, ettei kisoja kannata järjestää? Mä teen just äänihommia yhdessä teatteriproggiksessa, jossa on yks erittäin hyvä viheltäjä! Kyllä noita luulis löytyvän. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharthy
|
Mahti 19.12.2008 16:06:54 | |
---|
Humpan kuningas Erkki Junkkarinenhan oli aika kuningas tuossa lajissa. Jokainen paistaa omat makkaransa |