Aihe: Eniten viruksen kaltainen softa va?
1
JPQ
04.10.2008 20:33:51

Eniten viruksen kaltainen softa va? tiedän että joku sen erikois kortin tms vaativa softasyna mutta näitä ihan perus vsteitä tarkoitan. ja jos virus malleissa eroja niin ti snowhun verrattavaa tarkoitan.
Worec
04.10.2008 21:54:42
lindo
04.10.2008 22:00:55
Eniten viruksen kaltainen softa va? tiedän että joku sen erikois kortin tms vaativa softasyna mutta näitä ihan perus vsteitä tarkoitan. ja jos virus malleissa eroja niin ti snowhun verrattavaa tarkoitan.

WTF? Ihme että joku tuohon vastasi kun mä en ainakaan tajunnut mitä tuossa haettiin. :/ Tai ehkä olen missannut jotain.....
Rok rok
jp8000
04.10.2008 22:31:57

Luulisin. että tässä haettiin kai Access virus snow:n tapasta vst versiota
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
JPQ
04.10.2008 22:50:15 (muokattu 05.10.2008 03:30:10)

nimenomaan. ja yleis sävy tärkeämpi kuin täydelliset speksit. ps. anteeksi kaikille hätiköity? viesti.
lindo
07.10.2008 23:10:36

Ahaa, no niin. Kyseessä oli siis samantapainen kun on esim myytävänä palstoilla tyyliin "vähän käytetty SUPER 2300" eli kaikki ketkä on sellasta hankkimassa, tietävät kyllä mistä puhutaan, muille ei sano mitään.
Rok rok
drno
17.11.2008 13:22:16
Itsellä löytyy Virus Snow sekä Virus B. Mielestäni Albino 3 on VA synistä se joka muistuttaa soundiltaa eniten Virusta ja joskus kun on laiska olo niin väännän Virusmaiset soundit Albinosta.

Albinon kehittäjä Rob Papen on muuten aikoinaan ohjelmoinut Virusten originaali soundeja että oliskohan koko Albinon idea niiltä ajoilta peräisin
drno
18.11.2008 10:27:18
kappas albino kuuluu suosikkeihini vaikken ole ainakaan vielä ostanut demoversiolla puuhaillut muut suosikkinihan on gforce oddity ,ja rob papen blue. siis ehdottomat on jotain vähän mielipiteitäni jakavia.

Juu Oddity on aivan mahtava ja Blue:n kaivan yleensä esille aina kun tarvii jotain muista synista poikkeavaa juttua. Ei ehkä "workhorse" samalla tavalla kuin Virus mutta ehdottomasti tarpeellinen työkalu.

Omnispheren hommasin tuossa juuri ja se tuntuu olevan peli josta tulee lähiaikoina kaivettua suurin osa soundeista. Kannattaa käydä testaamassa jossain musaliikkeessä jos ei raaski ostaa suoriltakäsin
JPQ
18.11.2008 14:12:46

Juu Oddity on aivan mahtava ja Blue:n kaivan yleensä esille aina kun tarvii jotain muista synista poikkeavaa juttua. Ei ehkä "workhorse" samalla tavalla kuin Virus mutta ehdottomasti tarpeellinen työkalu.

Omnispheren hommasin tuossa juuri ja se tuntuu olevan peli josta tulee lähiaikoina kaivettua suurin osa soundeista. Kannattaa käydä testaamassa jossain musaliikkeessä jos ei raaski ostaa suoriltakäsin

Omni sphere ei vaan tunnu olevan mun juttu vaatii niin hirmuisen koneen ja sitten jotenkin se vähä mitä esittelyistä soundia kuulin ei se mulle hintansa väärtti ole. Löytyis parempaa esittelyä kun niitä jossa höpinääkin...
drno
18.11.2008 16:17:16
Omni sphere ei vaan tunnu olevan mun juttu vaatii niin hirmuisen koneen ja sitten jotenkin se vähä mitä esittelyistä soundia kuulin ei se mulle hintansa väärtti ole. Löytyis parempaa esittelyä kun niitä jossa höpinääkin...

No mulla on vanha G5:n ja viehän se Omni enemmän tehoa kuin joku Oddity mutta ei se tunnu mitenkään liian raskaalta kuitenkaan. Eli pystyy kyllä vetämään isoissakin projekteissa.

Soundien puolesta jos diggaat Viruksen soundeista niin uskoisin et pidät tästäkin vaikka onkin erilainen. Itelle sieltä ainakin löytyy niin maistuvia mattoja että oksat pois. Uudet soundin muokkaus toiminnot(Unison, FM, Ring jne) tekee laitteesta entistäkin hyödyllisemmän ja vie sellasta presettikone fiilistä mikä Atmospherestä hieman jäi. Toimii kans basso soundeihin asiallisesti ja varmasti moneen muuhunkin.

Niisä demoista ei juu ehkä saa ihan kuvaa mistä tossa softassa on kyse joten kannattaa mennä testaan johonkin musakauppaan ketkä myy aktiivisesti softaa.
Naq
18.11.2008 20:31:23

On tuo Omnisphere kyllä älyttömän hyvän tuntunen pala softaa.
Muutaman päivän sitä häpistellyt ja kyllä se uskomattomiin juttuihin tuntuu taipuvan, myös noihin Viruksen kaltaisiin.

Eikä se tunnu liian raskaalta minunkaan kokoonpanolla.
JPQ
18.11.2008 23:08:26 (muokattu 18.11.2008 23:21:33)

On tuo Omnisphere kyllä älyttömän hyvän tuntunen pala softaa.
Muutaman päivän sitä häpistellyt ja kyllä se uskomattomiin juttuihin tuntuu taipuvan, myös noihin Viruksen kaltaisiin.

Eikä se tunnu liian raskaalta minunkaan kokoonpanolla.

se onkin kiinni siitä montako raitaa tarvii kerralla et onko muita raskaita... kun mä en halua välillä vetää waviksi mä en osaa kertoa miksi mutta he jotka ovat puhailleet pelkän raudan kanssa pitkään varmaan tajuavat. ps. tietääkö kukaan mistä löytyisi kunnolla esittelyä tuosta halukas olen kuulemaan.
nakke
19.11.2008 16:41:44
z3ta+ vsti synaan on tehty virus mod jossa waveformit on napattu käsittääkseni suoraan viruksesta.

http://www.patcharena.com/index.php … ;Itemid=61&func=select&id=5
drno
20.11.2008 11:12:01
z3ta+ vsti synaan on tehty virus mod jossa waveformit on napattu käsittääkseni suoraan viruksesta.

http://www.patcharena.com/index.php … ;Itemid=61&func=select&id=5

Tätä ei olekkaa tullut testattua kun itse olen mac puolella. Onko tuo siis samplepohjainen laitos?
jampsu
20.11.2008 22:58:25
Suosittelen myös tuota z3ta+:aa. Ilman tuota modiakin kuulostaa eniten virukselta kaikista softista kun jaksaa vaan vääntää. Sylenth1 (http://www.lennardigital.com/modules/sylenth1/) on myös tutustumisen arvoinen. Kaikista parhain vst syna soundiltaan miun mielestä. Filtterithän näissä kusee mikä vst:n hardwaresta erottaa enää nykyään.
JPQ
21.11.2008 14:52:18 (muokattu 21.11.2008 15:17:55)

Suosittelen myös tuota z3ta+:aa. Ilman tuota modiakin kuulostaa eniten virukselta kaikista softista kun jaksaa vaan vääntää. Sylenth1 (http://www.lennardigital.com/modules/sylenth1/) on myös tutustumisen arvoinen. Kaikista parhain vst syna soundiltaan miun mielestä. Filtterithän näissä kusee mikä vst:n hardwaresta erottaa enää nykyään.

Kyllähän rauta synat jotka käyttää dspeetä filtteriin mättää filtteriltään (jonkun verran noh en ole täydellistä digitaali filtteriä kuullut) myös novation myös ringmodin soundilta ja z3ta+ synasta demoa testailessa ottaa päähän ettei ole soundia josta pääsisi helposti liikkeelle. noh löytyi kun annoin uuden tilaisuuden
valikosta jopa aloita alusta toiminto joten täytyy tutkia lisää. ps. toi z3ta+ on jopa halpa.
CPU
25.11.2008 13:15:37
Tätä ei olekkaa tullut testattua kun itse olen mac puolella. Onko tuo siis samplepohjainen laitos?

Se on Wavetable-synä.
http://www.therepublicofdesire.net/ http://www.myspace.com/protectorateindustrial
JPQ
22.12.2008 23:51:36

Nyt on Blue hankittuna jossa kaupanpäälisenä Albino. puhtaista synistä puhuen Oddity sitten varmaan joskus ja jotain muuta (ehkä lähinnä sampleja varsinkin kun blue ja albino on suosikkejani jo presettien takia saatikka muokkaukset mutta jotain muutakin analoogisempaa kuin blue ja albino pitää etsiä kuin oddity minimonstaakin pitää vielä tarkemmin tutkia kuten myös ni pro53 et ehkä myös imposcar pitää vaan yrittää katsoa monikäytöisyyttä valinnoissa) mutta Z3ta+ en saanu mitenkään verhokäyrää "ympäri". eli cutoffin muutosta verhokäyrään nähden käänteiseksi. eräs synabasso koe jäi tekemättä mutta koska Albino on asia saa olla (tarpeeksi samanlaisia synia).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)