Fuckbarbie 16.11.2008 00:04:55 | |
---|
Windows paintilla mennään ja hyvin menee. |
jurpontor 16.11.2008 05:25:18 | |
---|
Steven lahjalla maailmalle oon Omnigraffle-nimisellä softalla noita tehnyt. Itse asiassa mulla ois sille siihen about valmis sapluunasetti josta löytyy tyylitellyt rummut, koskettimet ja vahvistinpinkat - sellaisiksi piirrettynä, että kestää vaikka kymmenen faksausta, mutta silti symbolista jo aika pitkälti selviää mistä on kyse. Ainakin jos on tätä koulukuntaa jossa 8x10 on bassokaappi ja 4x12 on kitarakaappi - tietenkin ;-) Pitäs varmaan jaksaa vähän siistiä sitä ja tyrkätä nettiin jakoon. "Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies |
MakkeJ 17.11.2008 09:48:19 | |
---|
loud&proud |
aimotuska 17.11.2008 10:00:32 | |
---|
|
Tässä yksi ehdotus lavakartanpiirtoon: http://toonz.ca/sketcher/sketcher.aspx Ton näköisiä karttoja valitettavasti tulee vastaan. Aivan mahottomia lukea. Ei siinä lavakartassa tarvii olla rumpujen kuvia. Laatikko missä lukee Drums, DRS tai jotain muuta vastaavaa riittää. Jokainen äänijamppa kyllä tietää miltä rummut näyttää ei siinä lavakartassa tarvii valokuvaa olla. Kuten jo siis aiemminkin totesin niin pelkkä informaatio riittää. Kamojen sijoittelu, eli missä styrkkarit, rummut, kiipparit, kulmat jne. sähköntarve ja missä päin lavaa mikäkin kanava noin suuriinpiirtein majailee. Toi on kaikki info mitä siinä kuvassa tarvii olla. Kanavalistat insertteinee jne. ja varsinainen rideri on sit samassa dokumentissa oleva tekstiosio. Viltsu
audiokantaja |
LHU 17.11.2008 16:38:05 | |
---|
Kuten jo siis aiemminkin totesin niin pelkkä informaatio riittää. Kamojen sijoittelu, eli missä styrkkarit, rummut, kiipparit, kulmat jne. sähköntarve ja missä päin lavaa mikäkin kanava noin suuriinpiirtein majailee. Toi on kaikki info mitä siinä kuvassa tarvii olla. Kanavalistat insertteinee jne. ja varsinainen rideri on sit samassa dokumentissa oleva tekstiosio. Juuri näin. Mun oli pakko laittaa toi joulupukin kuva extraksi kun jotenkin oli niin sellainen olo. Mut on siellä sitä infoakin...:) http://www.eastway.fi/konserni/artistit/lavakartat/RJ-tekninen08.pdf Tää onkin mainio juttu, mä voin ryypätä koko ajan ja sit vaan näyttelen selvää. Eipäs oo ennen tullut mieleen. |
Curvin 17.11.2008 20:55:54 | |
---|
Mun oli pakko laittaa toi joulupukin kuva extraksi kun jotenkin oli niin sellainen olo. Viltsulle plussaa loistavasta kommentista, ei voi mitään muuta kuin yhtyä mielipiteeseen. Ja sit toi joulupukki keventää mukavasti tunnelmaa, vaik ollaan vakavia, niin aina mahtuu pieni huumori mukaan :D Pitäsköhän hommata jostain joulupukki-asusteet ja vetää ne päällä keikat :D Jaa Jaa,... ,että Jaa Jaa... |
miffe 18.11.2008 21:18:36 | |
---|
turkulainen |
Curvin 19.11.2008 00:51:22 | |
---|
Kumpaa lähtöä te käytätte siitä bassarimikistä, ko vain yhen kanavan otatte siitä? Konkkapuolta suunniteltiin käytettäväksi. Jaa Jaa,... ,että Jaa Jaa... |