insight 04.11.2008 16:59:47 | |
---|
Heh niinpä. Kalle sanopa AAA -AAauuuuuhhhhh Can you feel the atmosphere |
dj_pirtu 07.11.2008 11:14:37 (muokattu 07.11.2008 11:14:57) | |
---|
Täytyy taas itkeä miten hyvät laulajat potkitaan pois ja surkeat jää kekkaloimaan. Kalle on mitä parhain esimerkki tästä touhusta. Wellukaan ei tosin kaksinen ollut jos Vesa Suontoon verrataan. Eihän Vesa tosin mikään idoliksi syntynyt-tyyppi ollutkaan mutta joku raja sentäs... Anna-Kaisalla olis pirun hyvät mahdollisuudet vetää vielä niin paljon paremmin mutta en keksi että mikä siinä on esteenä. Meneekö se esiintyessään niin transsiin että äänihuulet alkavat elää omaa elämäänsä, eikö se vaan jaksa panostaa vai mikä on. Tuskin laulutaidosta on kiinni, vaikka tekniikassa olisikin hieman kehittämisen varaa. Onhan näitä hönkijälaulajia kuultu kuten Jenni Vartiainen jonka live-esiintyminen on sellasta rääkkiä että sävelkorvaan sattuu. Mutta, Pete Parkkonen on The Man. Laulutaito on perustasoa mutta saundi on jees ja meininki hyvä. Äijälle vaan Kravitzin biisejä niin homma rules. Mä diggasin. |
Timi_1000 07.11.2008 23:10:56 | |
---|
Taitaa tulla oikeusurha taas, pikkutytöt näpyttää texxxtrei.fx ja ihqut lävärijätkät voittaa kaikki. Paras idoli/laulaja löytyy tyttöjen puolelta. Jaana & Anna finaalin. Mielestäni on aivan sama missä pidät kättäsi kun laulat, kunhan laulat.... Idols..... huh. |
dj_pirtu 09.11.2008 18:36:10 | |
---|
Ja tänään pääsee multa ainakin itku. Kalle laulamassa himmin versiota wicked gamesta... EII!! Myötähäpeän tunne tulee olemaan ääretön... |
LNA 10.11.2008 13:25:39 | |
---|
Mutta, Pete Parkkonen on The Man. Laulutaito on perustasoa mutta saundi on jees ja meininki hyvä. Äijälle vaan Kravitzin biisejä niin homma rules. Mä diggasin. Eilisen slovarin perusteella laulutaito aika keposeen perustasoa korkeammalla. Todella timmi veto oli, imo. Käy sille myös tyttöjenitketysviisut, näemmä. Harmitti todella kun Saana putosi. Kallen paikka ei enää missään nimessä ole tuossa joukkiossa vaikka ihan rok-ookoohko onkin.. Jännää miettiä minkälainen musiikinkuuntelija äänestää häntä.. Vaikka varsin mukava heppu onkin, niin.. kaukana esim. Saanan tasosta. Le Roi Est Mort, Vive Le Roi! |
dj_pirtu 10.11.2008 14:09:03 (muokattu 10.11.2008 14:30:02) | |
---|
Joo kyllähän peteltä onnistu hienosti egotrippailu. Jos nyt oikein ruvetaan kritisoimaan niin peten ääni voisi soida vähän enemmän, vibraa vähän lisää vaikka. Väkisinkin tulee näitä verrattua omaan lauleskeluun ja miten itse tekisin toisin. Mutta kalle on niin paska että sain melkein itkuraivarit eilen kun se pääs jatkoon... Vaan eihän nämä olekaan mitkään laulukisat. |
Mä en tajua miks kalle on vieläki mukana kisassa? Onhan se sympaattinen kaveri kai mutta se laulu on niin keskinkertaista, ainakin näin 'ei-asiasta-mitään-tiedä-' katsojan näkökantilta. Suihkulaulaja jonka laulusta tulee keskinkertaista mikillä ja kaiulla:D Mutta toisaalta, miksei siellä suihkussakin voi hyvin laulaa. Ja onhan sillä samanlainen musamaku ku mulla! ;) Niin ja onhan paljon huonomminkin laulavia laulajia menestynyt hyvinin mutta he ovat todennäköisesti tehneet jotain sen eteen. Idolsiin tuo ei kuulu :) Toni Wirtanen sano hyvin eilen "joku tekee sulla vielä paljon rahaa" :D PS: Tykkäsin siitä lontooäijästä eilen mikähän sen nimi oli. |
rosi 17.11.2008 11:27:18 | |
---|
PS: Tykkäsin siitä lontooäijästä eilen mikähän sen nimi oli. Koop Arponen. Mä tykkäsin sen vedosta kans ihan hirveästi, tosin se biisikin on jo itsessään täynnä asennetta et Koopin piti vaan avata suunsa ja viedä pisteet kotiin. "Olen sydämeltäni ylpeä hölmöläinen, enkä osaa lopettaa." |