Marshall83 15.11.2008 13:21:50 | |
---|
Niin on, useampiakin. Olen mä ollut tuomarina ihan oikeastikkin noissa kilpailuissa. Otan samantien A2:n, niin näkyy ainakin ja pelottaa enempi. Ja onhan siinä hurri ihimeissään. Hyvä homma, täytyis vissiin pitää ekat oikeat reenit ennenku astuu arvovaltaisen tuomarin eteen..ja joka setin jälkeen vois pitää semmosen pikapalaverin aina seuraavaa settiä ajatellen (lähinnä et onko nestetasapaino kohillaan). -Asia kunnossa. |
walttoni 15.11.2008 13:24:15 | |
---|
Hyvä homma, täytyis vissiin pitää ekat oikeat reenit ennenku astuu arvovaltaisen tuomarin eteen..ja joka setin jälkeen vois pitää semmosen pikapalaverin aina seuraavaa settiä ajatellen (lähinnä et onko nestetasapaino kohillaan). Oikea asenne. Pääsette vielä pitkälle. Mutta asiaan palatakseni, rohkeasti nauhaa Extraviihteelle ja Auraviihteelle. Ei se asia muuten etene. COVS2. |
Marshall83 15.11.2008 14:25:19 | |
---|
Oikea asenne. Pääsette vielä pitkälle. Mutta asiaan palatakseni, rohkeasti nauhaa Extraviihteelle ja Auraviihteelle. Ei se asia muuten etene. Eli ilmeisesti jotain live-taltiointia pitäs lähettää, ettei tarvi studioon asti mennä? -Asia kunnossa. |
KoskPaavo 15.11.2008 23:55:33 | |
---|
Niin on, useampiakin. Olen mä ollut tuomarina ihan oikeastikkin noissa kilpailuissa. Otan samantien A2:n, niin näkyy ainakin ja pelottaa enempi. Ja onhan siinä hurri ihimeissään. Hoh hoo, mä oon ollut kaksi kertaa karaokekisan tuomarina , vaikka en ite päästä suustani yhtään vireistä ääntä. Walttoni osaa, " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
walttoni 16.11.2008 00:55:58 | |
---|
Eli ilmeisesti jotain live-taltiointia pitäs lähettää, ettei tarvi studioon asti mennä? Mikseristä mankalle me ainakin vedettiin ja kelpas. Jotkuthan on tehneet ihan videoitakin ja käyneet studiolla. En sitten tiedä, kumpi on parempi tapa. Viihdyttäjäkisaan voi olla vaikeampi päästä TV-argumentin perusteella, joten jos sitä Kesäillanvalssijuttua halajaa, niin kannattaa satsata dokumentointiinkin vaikka kuvien kanssa. COVS2. |
Marshall83 16.11.2008 11:36:17 | |
---|
Mikseristä mankalle me ainakin vedettiin ja kelpas. Jotkuthan on tehneet ihan videoitakin ja käyneet studiolla. En sitten tiedä, kumpi on parempi tapa. Viihdyttäjäkisaan voi olla vaikeampi päästä TV-argumentin perusteella, joten jos sitä Kesäillanvalssijuttua halajaa, niin kannattaa satsata dokumentointiinkin vaikka kuvien kanssa. Niin, tuskin sitä kannattaa mitään studiojuttuja sinne laittaa, live-nauhasta sen oikean kuvan saa..sano Hoikan Lasse vai kuka se sano? -Asia kunnossa. |
mack the knife 16.11.2008 14:56:35 | |
---|
Niin, tuskin sitä kannattaa mitään studiojuttuja sinne laittaa, live-nauhasta sen oikean kuvan saa..sano Hoikan Lasse vai kuka se sano? No sen ei kyllä kannata livenauhaa pistää mihinkään. COVS n:o 1. |
Johannes kurkunkastaja 16.11.2008 15:24:09 | |
---|
No sen ei kyllä kannata livenauhaa pistää mihinkään. Mac on jyrkkänä. |
mack the knife 16.11.2008 15:25:37 | |
---|
Mac on jyrkkänä. On se välillä. Omia mielipiteitä ne vaan on. COVS n:o 1. |
Johannes kurkunkastaja 16.11.2008 15:27:26 | |
---|
On se välillä. Omia mielipiteitä ne vaan on. Toki toki, eipä siinä mitään. |
EP 16.11.2008 15:51:59 | |
---|
No sen ei kyllä kannata livenauhaa pistää mihinkään. Jatkuvastihan se laittaa, ei ny nauhaa, mutt livee kuitenkin ..ja kansa tykkää! |
Johannes kurkunkastaja 16.11.2008 16:03:14 | |
---|
Jatkuvastihan se laittaa, ei ny nauhaa, mutt livee kuitenkin ..ja kansa tykkää! Näinpä! Kyllä kansa tietää. |
mack the knife 16.11.2008 16:09:20 | |
---|
Ja taputtaa ykköselle ja kolmoselle. COVS n:o 1. |
Marshall83 16.11.2008 17:37:17 | |
---|
No sen ei kyllä kannata livenauhaa pistää mihinkään. Kannattaa, roskiin. -Asia kunnossa. |
isojussi 16.11.2008 17:46:48 | |
---|
Ja taputtaa ykköselle ja kolmoselle. Toihan on musakohtasta. Toisia kläpytellään back- ja toisia downbeatille. Eli so? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
isojussi 16.11.2008 17:48:27 | |
---|
No sen ei kyllä tartte livenauhaa pistää mihinkään. *lyhyt esa* "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
synteettinen 16.11.2008 20:32:49 | |
---|
Niin, tuskin sitä kannattaa mitään studiojuttuja sinne laittaa, live-nauhasta sen oikean kuvan saa..sano Hoikan Lasse vai kuka se sano? Verokortin mukaan hänen ei tarvis, mutta näyttää kannatteneen laittaa live- kuin myös studionauhaa Suomen humppataivaalle. |
Tankero 16.11.2008 20:44:31 | |
---|
Mac on jyrkkänä. Tuohon ei vielä tarvi olla jyrkkä. Humppajyrä |
Lyyki 16.11.2008 20:45:23 | |
---|
No sen ei kyllä kannata livenauhaa pistää mihinkään. Sät oot julma Lasselle |
Toihan on musakohtasta. Toisia kläpytellään back- ja toisia downbeatille. Eli so? Ei ole. Humppajyrä |