Aihe: Switch pedaali
1
Mismatch error
16.11.2008 18:50:57 (muokattu 16.11.2008 18:53:07)
Epäilen vahvasti ettei toimi, mikäli korgiin tuota työnnät. Tavallinen switch toimii piiri kiinni-piiri auki -periaatteella. Niissä on monoplugi, tuossa on stereoplugi. Ja vielä, vaikka tuosta toinen nappi toimisikin et saa Korgistakaan mitenkään säädettyä switchin vaihtamaan molempiin suuntiin. Joku midihärpäke vois olla ratkaisu.
"I'll rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy." -Tom Waits
Synastikki
17.11.2008 00:09:24

Epäilen vahvasti ettei toimi, mikäli korgiin tuota työnnät. Tavallinen switch toimii piiri kiinni-piiri auki -periaatteella. Niissä on monoplugi, tuossa on stereoplugi. Ja vielä, vaikka tuosta toinen nappi toimisikin et saa Korgistakaan mitenkään säädettyä switchin vaihtamaan molempiin suuntiin. Joku midihärpäke vois olla ratkaisu.

jep eli ei saa korgin assignable pedaliin laitettua sekä program up että program down... eli jos näin haluaa tehdä niin se pitää tehdä midivehkeellä... Itse käytän Boss FS-5U:ta program up-toimintoon ja kasaan soundit vaan peräkkäin ja potkin biisin läpi saundinvaihdot.
Elämässä pitää olla tilua! kalamies #51 >-)))>
BobHope
18.11.2008 19:43:07

jep eli ei saa korgin assignable pedaliin laitettua sekä program up että program down... eli jos näin haluaa tehdä niin se pitää tehdä midivehkeellä... Itse käytän Boss FS-5U:ta program up-toimintoon ja kasaan soundit vaan peräkkäin ja potkin biisin läpi saundinvaihdot.

Näin on näreet. Itse menin vahingossa ostamaan stereo-switch-pedaalin siinä uskossa että toisen painikkeen vois pistää up ja toisen down-toiminnolle kun en vielä ollut asiaan perehtynyt. Maksoin siis muutaman euron ylimäärästä...
Mitä tästä opimme? Peruna on paha.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)