Megalomania 31.10.2008 08:13:36 | |
---|
Huikeita letkautuksia.. Tämä on mun mielestä aika hauska. Jaksossa, jossa rehtori jakaa oppilaille varoittavia lappusia, siitä kenen koulunumerot laskevat. Ralph Wiggum saa varoittavan lapun englannista, ja sanoo "Me fail English that's unpossible." |
Stalkah 31.10.2008 09:26:45 | |
---|
Eilinen jakso sisälsi vähintäänkin legendaarisen kohtauksen jossa ränsistynyt bussi räjähtää kun lehti putoaa puusta sen päälle. Toimii tyhmyydessään ja yksinkertaisuudessaan, ainakin allekirjoittaneelle :) |
jussiohman 31.10.2008 11:54:15 | |
---|
Mulla ei toimi tuo sivu. Jossain 7 minuutin kohdalla pätkäsee aina. rapukävelyä makeen |
Painajaismainen 31.10.2008 12:43:03 | |
---|
Eilinen jakso oli kyllä ihan jees. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Boozer 02.11.2008 16:38:55 | |
---|
ukki on hyvä kun se diggaa matlockia x) |
Lamonte 03.11.2008 20:08:53 | |
---|
Eilinen jakso sisälsi vähintäänkin legendaarisen kohtauksen jossa ränsistynyt bussi räjähtää kun lehti putoaa puusta sen päälle. Toimii tyhmyydessään ja yksinkertaisuudessaan, ainakin allekirjoittaneelle :) Simpsoneissa on muitakin mahtavia syttymis- ja räjähtämiskohtauksia. Esim. Kauhujaksossa jossa lastenvaunut vierii jonkun kaupungintalon rappusia ja törmää autoon ja syttyy tuleen. Homer kokkailee Burnsille ja kaikki kärähtää ja lopulta muroihin kaadettu maitokin syttyy palamaan. Uudessa poliisisarjassa Homer Simpson niminen kyttä heittää konnan karkuunjuoksevien konnien päälle. Seuraa räjähdys.. :D Sitten tietysti Homerin viinatehtaan räjähdys ja Homer juoksemassa pihalla tulessa. |
Rauniotorni 03.11.2008 21:58:16 | |
---|
Jossain jaksossa myös joku ratsasti sialla tms. puuhun ja se elukka syttyi tuleen ja räjähti, samassa jaksossa joku taisi ajaa pyörällä puuhun ja pyörä syttyi tuleen ja räjähti. Night is so beautiful (we need her as much as we need Day). |
Stalkah 04.11.2008 11:39:54 | |
---|
Uudessa poliisisarjassa Homer Simpson niminen kyttä heittää konnan karkuunjuoksevien konnien päälle. Seuraa räjähdys.. :D Tää oli se toinen yhtä legendaarinen, hiton hyvää toimintaparodiaa :D |
Jormaz 04.11.2008 11:44:56 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Stalkah 04.11.2008 11:50:09 | |
---|
|
mungiisi 16.11.2008 13:48:51 | |
---|
Kuka muistaa millä tuotantokaudella on pätkä, jossa irvaillaan Eurooppalaista futista kohtaan? Simpsonien perhe lähtee siis katsomaan futis-matsia, ja lopulta siellä syntyy tappelu koska peli on niin "tylsää". Se on joko 2, 4, 6, 7 tai 9 tuotantokaudella, koska nuo mulla on dvd:llä ja dvd:ltä olen sen katsonut. |
jp8000 16.11.2008 13:58:06 | |
---|
Onpahan tylsää, kun Maikkari aloittaa (taas) kakkoskauden uusinnat tänään, vaikka 19. kaudesta olis vielä varmaan jaksoja jäljellä Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Kuka muistaa millä tuotantokaudella on pätkä, jossa irvaillaan Eurooppalaista futista kohtaan? Simpsonien perhe lähtee siis katsomaan futis-matsia, ja lopulta siellä syntyy tappelu koska peli on niin "tylsää". Se on joko 2, 4, 6, 7 tai 9 tuotantokaudella, koska nuo mulla on dvd:llä ja dvd:ltä olen sen katsonut. Ysikauden vitosjakso. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
mungiisi 16.11.2008 15:00:31 | |
---|
Ysikauden vitosjakso. Tänksit ja plussat. |
Disposable 17.11.2008 22:03:21 | |
---|
Sitten tietysti Homerin viinatehtaan räjähdys ja Homer juoksemassa pihalla tulessa. Hauskaahan tätä edeltävässä kohtauksessa oli se, että Homer äänteli räjähdyksen ääniä yrittäen todella huonosti peittää viinatehtaansa pamauksia. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
H. Ani 18.11.2008 19:07:56 | |
---|
Hauskaahan tätä edeltävässä kohtauksessa oli se, että Homer äänteli räjähdyksen ääniä yrittäen todella huonosti peittää viinatehtaansa pamauksia. Nyt olen 'hieman' laiskalla päällä enkä jaksa selata tätä keskustelua läpi. (hakukaan ei löytänyt) Ja pitäisi palautella muistiin tämä simpson jakso, jossa lapset tekevät TV-ohjelmaa ja Lisa saa lopulta Bartin ankkuriparikseen. Tämän jälkeen Bart ja Lisa alkavat kisata kumpi tekee parempia uutisia. Ja kohta, minkä haluaisin nähdä on juuri se, missä Bart kertoo yksinäisestä ihmisestä tyhjän lammen rannalla syöttämässä ankkoja (jotka ovat viereisessä lammessa) Googlellakaan ei näyttänyt onnistuvan tuo metsästys. Varmaankin vääriä hakusanoja, mutta kun en kuollaksenikaan saa päähäni mitään muuta kohtaa jaksosta. Löytyiskös apua täältä? Quod scripsi, scripsi! |
Parasite 18.11.2008 19:15:34 | |
---|
Nyt olen 'hieman' laiskalla päällä enkä jaksa selata tätä keskustelua läpi. (hakukaan ei löytänyt) Ja pitäisi palautella muistiin tämä simpson jakso, jossa lapset tekevät TV-ohjelmaa ja Lisa saa lopulta Bartin ankkuriparikseen. Tämän jälkeen Bart ja Lisa alkavat kisata kumpi tekee parempia uutisia. Ja kohta, minkä haluaisin nähdä on juuri se, missä Bart kertoo yksinäisestä ihmisestä tyhjän lammen rannalla syöttämässä ankkoja (jotka ovat viereisessä lammessa) Googlellakaan ei näyttänyt onnistuvan tuo metsästys. Varmaankin vääriä hakusanoja, mutta kun en kuollaksenikaan saa päähäni mitään muuta kohtaa jaksosta. Löytyiskös apua täältä? 9. kaudelta löytyy, alkuperäiseltä nimeltään Girly edition, suomeksi Perheen Ankkurit. "Blessed are the cheesemakers" |
jp8000 18.11.2008 19:26:52 | |
---|
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
H. Ani 18.11.2008 20:34:11 | |
---|
Suuri thanks molemmille. Quod scripsi, scripsi! |
HaloOfFlies 18.11.2008 23:44:05 | |
---|
Onpahan tylsää, kun Maikkari aloittaa (taas) kakkoskauden uusinnat tänään, vaikka 19. kaudesta olis vielä varmaan jaksoja jäljellä Ei ole. Tsekkasin justiin SNPP:stä ja 19. kausi päättyi tuohon Lisa klovnina-jaksoon. Osan jaksoista Maikkari esitti keväällä ja kesällä, loput syksyllä. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |