espguitarshredder 06.11.2008 19:50:18 | |
---|
if you wanna good music then you have to listen metal |
Antti1 06.11.2008 20:09:07 | |
---|
onko kyseinen pedaali hyvä Jos sä siitä pidät, ootko testannut? Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
Jucciz 06.11.2008 20:43:19 | |
---|
Onks meetwursti hyvää? Ois tossa lähikaupassa 8,90e/kg. |
PuNkKi 06.11.2008 20:50:42 | |
---|
Onks meetwursti hyvää? Ois tossa lähikaupassa 8,90e/kg. Hevosta 8,90e/kg ? :) nojoo.. eipä se kai enään nykysin niin heppaa ole.. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
jarmo vh 06.11.2008 20:57:12 | |
---|
Valitettavasti en osaa kysymykseen vastata, avasin topicin mielenkiinnosta laitetta kohtaan, kun vastauksiakin näytti jo kaksi olevan. Pari kommenttia on nyt kuitenkin sanottava: 1. Aloittajalle: Kannattaa muotoilla kysymys toisella tavalla ja tarkemmin, esim pyytää käyttökokemuksia tai vertailuja muihin vastaaviin laitteisiin. Jos kysyy vain onko laite hyvä, täällä saa ylläolevien kaltaisia vastauksia. 2. Vastanneille: Täytyykö kommentoida, jos ei ole sanottavaa? Oletan nyt, että aloittaja vilpittömästi haluaa kuulla kommentteja ja kokemuksia laitteesta. Kyllä mä itsekin haluan lukea ja kuulla soittolaitteista ennen kokeilua, ei siitä mitään haittaa ole. "I was coming home from the work when I apparently died." -Sarcofagus |
Antti1 06.11.2008 21:01:25 | |
---|
Jos hän haluaa kokemuksia ja kommentteja, niin sit kannattaa muotoilla kyssäri vähän uusiksi. Tohon on periaatteessa kaksi vastausta: on/ei. Se mitä mä laitteesta tiedän, niin mä en ole pitänyt kuulemistani pätkistä ja siinä on esiintynyt epäluotettavuutta. Aiheesta sopii kysyä Kriceltä. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
-Juice- 07.11.2008 17:47:55 | |
---|
Onks meetwursti hyvää? On. Aloittajalle: Parhaiten selviää tietenkin kun marssii kauppaan kokeilemaan, mutta ootko katsellut esim. klippejä ystävästämme you tubesta? Kyseinen laite on useampaankin kertaan siellä esillä. http://www.youtube.com/watch?v=fGgGBtbWxRs Pakkohan ton on olla kova pedaali kun toi tyyppi vetää tollasella alexikitaralla! Kyllä siinä kitarassa on ehdottomasti parhaat efektit omiin tarpeisiin, vaikka en oo ikinä kokeillutkaan! (enkä muuten kokeile) I'll get me coat now... "Tahdon basson, ku ne on niin kivan värisiä" ...Kaverin kommentti. Selkeää basistiainesta! |
Krice 07.11.2008 17:52:34 | |
---|
Se mitä mä laitteesta tiedän, niin mä en ole pitänyt kuulemistani pätkistä ja siinä on esiintynyt epäluotettavuutta. Aiheesta sopii kysyä Kriceltä. Ei se oikein kuulostanut samalta kuin demovideossa, joten lähetin sen takaisin. Ehkä putkipedaali toimii paremmin putkivahvistimen kanssa.. |
espguitarshredder 15.11.2008 19:56:14 | |
---|
Ei se oikein kuulostanut samalta kuin demovideossa, joten lähetin sen takaisin. Ehkä putkipedaali toimii paremmin putkivahvistimen kanssa.. eli onko tuo sitten putki pedaali ? ei nyt mitään valituksia tietämättömyydestäni if you wanna good music then you have to listen metal |
eli onko tuo sitten putki pedaali ? Eiköhän siinä kaksi putkea ole. Soundi oli kyllä kieltämättä kamalaa suhinaa, joten epäilen, että pedaalissa oli jotain vikaa. En jaksanut kuitenkaan vaihtamaan alkaa, vaan otin rahat takaisin. EHX:n Metal Muff Micro (ei putkia) tuli sitten hankittua säröpedaaliksi ja olen ollut siihen kovasti tyytyväinen. |
espguitarshredder 15.11.2008 21:41:26 | |
---|
Eiköhän siinä kaksi putkea ole. Soundi oli kyllä kieltämättä kamalaa suhinaa, joten epäilen, että pedaalissa oli jotain vikaa. En jaksanut kuitenkaan vaihtamaan alkaa, vaan otin rahat takaisin. EHX:n Metal Muff Micro (ei putkia) tuli sitten hankittua säröpedaaliksi ja olen ollut siihen kovasti tyytyväinen. eli mun kannataisi hankki joku muu? voitko kertoo jonkun luotettavan missä olisi mielellään preamppi everyone needs metal! |
rainmaker 15.11.2008 23:38:23 | |
---|
Aloittajan kannattas selvästikin nyt kartoittaa mitä haluaa. Ihan ensimmäisenä tsekkaat mitä välineitä omistat jo valmiiksi. Jos vahvistinosastolta löytyy joku väsynyt trankkukombo, niin turha sen kaveriksi on mitään monen sadan euron pedaaleja ostella, imo. Kun jo olemassa olevien kamojen kunnollisuus on varmistettu, niin sitten pitäisi miettiä, että mikä niistä lähtevässä soundissa on vikana ja mihin suuntaan haluaa muuttaa sitä soundia. Kun on saatu selvitettyä millasta surinaa, pörinää ja murinaa haluaa, sitten vasta on oikea hetki alkaa katselemaan millasilla pedaaleilla sitä soundia saa siihen suuntaan muokattua. Nuo youtuben videopätkät on ihan hyviä ja suuntaa antavia, mutta kannattaa muistaa, että siellä valmistajien näytteissä soivana vahvistimena ei todellakaan ole mikään halvin trankkupurnukka, vaan jotain ihan muuta. Että ei kannata hämmästyä jos pedaalin ostettua ei kuulostakaan ihan samalta. Jotta tällaista yllätystä ei tulisi, niin pitää suorittaa se yks täällä jo kliseeksi muodostunut toiminto ;) Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
espguitarshredder 16.11.2008 09:53:54 | |
---|
no mulla on tollanen 500 euron transistori vahvari ni mun varmaan kannatais hankkii joku toinen pedu. Tietääkö joku et onko MI AUDIO Boost n Buff pedaali niiku ihan ok vaihtoehto tolle mayhemille? everyone needs metal! |
Antti1 16.11.2008 10:05:07 | |
---|
Mikä se sun 500€ trankkus sitten oikein on? Merkki ja malli? Lähtökohta kuulostaa vähän pahaenteiseltä, mutta vastausta odotellessa... Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
espguitarshredder 16.11.2008 10:11:35 | |
---|
Mikä se sun 500€ trankkus sitten oikein on? Merkki ja malli? Lähtökohta kuulostaa vähän pahaenteiseltä, mutta vastausta odotellessa... Vox AD100VT-XL everyone needs metal! |
Antti1 16.11.2008 10:16:08 | |
---|
Vox AD100VT-XL Mikäs sen omissa soundeissa sitten mättää, tai siis jättää mättämättä? Tuohan on kuitenkin tommonen metalli-orientoitunut vempain ja soundeja löytyy monenlaisia. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
espguitarshredder 16.11.2008 10:20:28 | |
---|
Mikäs sen omissa soundeissa sitten mättää, tai siis jättää mättämättä? Tuohan on kuitenkin tommonen metalli-orientoitunut vempain ja soundeja löytyy monenlaisia. no siis haluaisin siihen kunnon särön enkä mitään pikku lilloja. everyone needs metal! |
Antti1 16.11.2008 10:24:21 | |
---|
no siis haluaisin siihen kunnon särön enkä mitään pikku lilloja. Imo siitä löytyy, jos käyttäjä osaa asiansa, mutta ehkä sitten ei... Varsinaiseen ongelmaan kuitenkaan ei ratkaisu löydy mun mielestä 99% varmuudella säröpolkimista, vaan uusimalla kalustoa vähän rankemmin ja isolla rahalla. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
espguitarshredder 16.11.2008 10:24:59 | |
---|
Imo siitä löytyy, jos käyttäjä osaa asiansa, mutta ehkä sitten ei... Varsinaiseen ongelmaan kuitenkaan ei ratkaisu löydy mun mielestä 99% varmuudella säröpolkimista, vaan uusimalla kalustoa vähän rankemmin ja isolla rahalla. siis uusi vahvari? everyone needs metal! |
Antti1 16.11.2008 10:26:25 | |
---|
siis uusi vahvari? Ja kitara ja piuha ja korvatulpat jne jne. Riippuu ihan siitä mitä haetaan ja toimiiko ne rojut siihen. Millainen se sun ihanteellinen särösoundisi sitten olisi ja miten Voxin soundit siitä eroavat? Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |