lindo 15.11.2008 12:01:43 | |
---|
Ah. No, mulla on AMD (Opteron x 2, 2,4 GHz), ei ongelmia. Ok, no tuli sekin sitten todistettua :D Rok rok |
Joo parikin AMD kokoonpanoa laitettu SP-kolmosella ilman ongelmia. |
Wk 15.11.2008 21:38:20 (muokattu 15.11.2008 21:40:25) | |
---|
Tuo AMD-koneiden tilttailu Sp3:n asennuksen jälkeen johtui tietääkseni siitä että HP (en tiedä oliko muita) käytti käyttöjärjestelmää asentaessaan Intel-imagea myös AMD-koneissa jolloin Intelin prosessoreille tarkoitettuja ajureita oli käytössä AMD-koneissa. Eli HP:n puolella mokattiin tuossa tapauksessa ja sen vuoksi ongelmia ei pitäisikään olla jos asennat itse kasattuun tai jonkin muun konevalmistajan kasaamaan koneeseen tuon SP3:n. SP3:kin oli ymmärtääkseni rikki aluksi mutta nyt siellä on jo uusi versio joka ainakin toimii kaikissa koneissa mihin olen sen asentanut, on ollut Inteliä ja AMD:tä, uutta ja vanhaa. |
lindo 17.11.2008 23:09:13 | |
---|
Tuo AMD-koneiden tilttailu Sp3:n asennuksen jälkeen johtui tietääkseni siitä että HP (en tiedä oliko muita) käytti käyttöjärjestelmää asentaessaan Intel-imagea myös AMD-koneissa jolloin Intelin prosessoreille tarkoitettuja ajureita oli käytössä AMD-koneissa. Eli HP:n puolella mokattiin tuossa tapauksessa ja sen vuoksi ongelmia ei pitäisikään olla jos asennat itse kasattuun tai jonkin muun konevalmistajan kasaamaan koneeseen tuon SP3:n. SP3:kin oli ymmärtääkseni rikki aluksi mutta nyt siellä on jo uusi versio joka ainakin toimii kaikissa koneissa mihin olen sen asentanut, on ollut Inteliä ja AMD:tä, uutta ja vanhaa. Ahaa ... no kai sitä sitten uskaltaa omaansakin asentaa kun on itse kasattu. Rok rok |