Aihe: Laatu oikeasti huonontunut Remolla?
1 2 3 4 5
Tindrum
15.11.2008 14:55:45
Ei tässä kukaan mitään hyvityksiä ole hakemassa, vaan uusien kalvojen laadun parantamista...

Puhu vain omasta puolestasi! Haen samoja kalvosettejä kuin Kailis, plus MD:n vuosikerran ja VIP-liput Van Halenin keikalle. Juomineen. Muuten en ala.
m© "Ketä tänään lyötäisiin?" K-Supermarket
Bacchus
15.11.2008 15:00:41 (muokattu 15.11.2008 15:01:33)
En nyt tiedä, oliko tämä vitsi vai ei. Jos ei ollut, niin tekisi mieli käyttää paria voimasanaa, koska itseäni vituttaa että joku yrittää vesittää oikeasta aiheesta tehdyn valituksen. Ei tässä kukaan mitään hyvityksiä ole hakemassa, vaan uusien kalvojen laadun parantamista (ja pienempää logoa). Jos tämä oli vain vitsi, niin en oikein tajunnut sitä (sitäkin tapahtuu usein heehee).

siis ihan tosissani olin kyllä todellakin
I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter
markkuliini
15.11.2008 16:41:49

Mä laitoin Remolle palautetta, että jos täältä Suomesta tulee jotain kummallista massakritiikkiä kalvoista, niin kannattaa viitata kintaalla. Hyvitysten perässä masinoitu huijaus.

Häähähää!

Mä laitoin Remolle palautetta, että jos täältä Suomesta tulee jotain kummallista kantelupukki-meiliä, niin kannattaa viitata kintaalla. Hyvitysten perässä masinoitu
vasikointi.
Hööhöhöö! :P
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Bacchus
15.11.2008 16:49:28 (muokattu 15.11.2008 16:52:53)
Palaute, myös negatiivinen on aina firmalle ja kuluttajalle hyödyksi. Oon muutaman kerran joutunut soittamaan tuotepalveluihin ja aina ovat kiittäneet ja painottaneet sitä...

Mukavaa, että muusikko tulee valistamaan kaupan alalla vuosikausia työskennellyttä ja liiketaloutta opiskelevaa junttia. En olisi ikinä tätäkään asiaa kyennyt päänupissani ajatukseksi muodostamaan. Kiitos, kiitos sydämeni pohjasta, ja Jumalan siunausta.
Youni
15.11.2008 16:54:46
Laitoin myös palautetta. Yhdessä soittamassani Premier 2000-snaressa on ollut sama Coated Ambassador yli viisi vuotta. Ei se ole karhea, saundikin on sangen kuoleentunut, mutta ei siitä läpi näy. Uuden Caoted Ambassadorin soittaa samaan kuosiin parissa kuukaudessa. Siitä vähän eteenpäin, niin näkee jo läpi.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
markkuliini
15.11.2008 16:56:19

Mukavaa, että muusikko tulee valistamaan kaupan alalla vuosikausia työskennellyttä ja liiketaloutta opiskelevaa junttia. En olisi ikinä tätä asiaakaan kyennyt päänupissani ajatukseksi muodostamaan. Kiitos, kiitos sydämeni pohjasta, ja Jumalan siunausta.

No mitä vittua sun pitää sitten vittuilla jos ihmiset ovat nyt päättäneet antaa palautetta?! Jos osaat vastata tuohon järkevästi, niin 10 pistettä tulee että räpsähtää. Just kutsuit valittajia kautta rantain rahastajiksi ja sitten sulle ei sais kommetoida saamatta kuulla jotain helvetin liiketalous-sitä liiketalous-tätä. Tämä on muusikoiden.net eikä mikään hanken.se.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Bacchus
15.11.2008 17:02:46
No mitä vittua sun pitää sitten vittuilla jos ihmiset ovat nyt päättäneet antaa palautetta?! Jos osaat vastata tuohon järkevästi, niin 10 pistettä tulee että räpsähtää.

Kuinkahan monessa ketjussa sinä olet tullut pelleilemään ja esittämään hauskoja välikommentteja? Että vedä vaan vittu päähäsi.

Koko kommentti oli sitä niin kutsuttua HJUUMORIA kuule, omasta mielestäni palautteen antaminen oli erittäin järkevä ja hyvä veto. Se hieman huvitti, että Suomesta tulee yhtäkkiä useita meilejä Remon asiakaspalauteboksiin, mutta se on heidän ongelmansa.
hansakemanelius
15.11.2008 17:13:17

Kuinkahan monessa ketjussa sinä olet tullut pelleilemään ja esittämään hauskoja välikommentteja? Että vedä vaan vittu päähäsi.

On tainnut Bacchuksen lasagne tällä kertaa palaa peltiin kiinni. Kämppä käryä täynnä että tuntuu tänne asti....
Joo nej ....
markkuliini
15.11.2008 17:20:08 (muokattu 15.11.2008 17:30:44)

Sadoissa! Eikä mua hävetä pätkääkään myöntää sitä. Mutta niistä tuskin kenellekään jää epäselväksi että kyseessä on huumori.

Tuosta sun spedeilystä ei tuntunut ottavan kukaan selkoa, ja kun sulta kysyttiin oliko sen tarkoitus olla hauskaa, vastasit edelleen olleesi tosissasi. Mistä rivien välistä sen huumorin pitäisi lukijalle valjeta?! En ymmärrä? Mulle pelkästään se, että sanoo netissä ei, kun tarkoittaa kyllä, ei ole vielä hauskaa tai edes huumoria. Pitäisi osata käyttää vihjeitä.

Eli katsohan nyt peiliin (eli lue topic uudelleen ulkopuolisen silmin) ja kysy itseltäsi pitäiskö tuosta tajuta jotain vai onko se vain hämmentävää. Sitten kun ahaa-elämys toivottavasti hiipii tajuntaan, niin alat opettelemaan käyttämään edes hymiöitä. Rivien välistä noilla olemattomilla vihjeillä ei tajua hupia pirukaan!

Ihan vielä en vedä vittua päähän enkä herneitä nenään, mutta lähellä ollaan.

Peace, out....

Edit:
Argumetoinnin 101 (mikäli ei tätä liiketalous-kouluissa ole opetettu):
Oman (oletetusti hölmön) tekemisen puolustelu jonkun toisen (oletetulla) hölmöilyllä on hölmöä.
Ja saman asian takia haistattelu on vielä hölmömpää.
Kailis
15.11.2008 17:50:52

Että vedä vaan vittu päähäsi.

Saisinko minä? Vaikka...

http://www.wallpapergate.com/data/media/63/Christy_Turlington_003.jpg

Pliiiiiiis!
Bacchus
15.11.2008 17:52:08 (muokattu 15.11.2008 17:57:18)
niistä tuskin kenellekään jää epäselväksi että kyseessä on huumori.

EDIT:

Eipä tämä kannata.
Kailis
15.11.2008 17:55:10

http://www.youtube.com/watch?v=WKYD-cDd_Gs

Nyt hei halataan kaikki. Tässä sodassa ei ole kuin häviäjiä.
Bacchus
15.11.2008 17:56:59 (muokattu 15.11.2008 17:57:31)
http://www.youtube.com/watch?v=WKYD-cDd_Gs

Nyt hei halataan kaikki. Tässä sodassa ei ole kuin häviäjiä.

Okei okei, ei tämä niin vakavaa ole.

Pahoittelen väärin ymmärretyistä viesteistäni johtuvaa eripuraa.
Kailis
15.11.2008 17:57:47 (muokattu 15.11.2008 17:58:02)

Miehen teko. Plus.
markkuliini
15.11.2008 17:59:18 (muokattu 15.11.2008 18:00:09)

"No mitä vittua sun pitää sitten vittuilla" - Markkuliini

Tottahan mä olin agressiivinen, mitä sitten? Mutta on iso ero kiroilla vs. haistatella. Musta sä vittuilit ja kysyin siitä ääneen ja äänekkäästi kiroillen. Haistatellua tai sukupuolielimiin pukeutumiseen kehoittamista en ihan helpolla tee, se on ihan eri asia mulle. Osoittaa musta vaan keskustelukyvyn puutetta.

Mutta jos olin ainoa joka ei tajunnut tuota sun loistavaa huumoria niin sitten myönnän typeryyteni.

Olisko mitään vinkkejä mistä tiedän sun vitsailevan?
Niin ja oletko muuten just nyt humalassa, ihan by the way viattomasti kysyy hän?
Youni
15.11.2008 17:59:58
Nykyään täällä rumpupalstalla on niin paljon inside-läppää ja sarkasmia, että ei ihan heti kannata takajaloilleen nousta. Mielestäni se on hyvä asia, aika harmitonta läppää täällä yleensä on. Jos vituttaa, niin aina voi jättää viestin myös kirjoittamatta. Kyllä mä tajusin ton sarkasmiksi, mutta ei tässä kukaan mitään voita.

Onneksi Finlandia-pulloni on lähes täysi ja sille on tuhoamissuunnitelma. Suosittelen samankaltaista toimintaa. Alkoholihan ratkaisee kaikki ongelmat. :D
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
hansakemanelius
15.11.2008 18:00:25

Hei, älkää vielä lopettako! Aioin juuri ehdottaa että järjestettäisiin Bacchuksen ja Markkuliinin välinen Drum Battle Tavastialla 30.11. DAF:in rumpukirppis-klinikka-tapahtumassa.
Joo nej ....
Bacchus
15.11.2008 18:08:58
Hei, älkää vielä lopettako! Aioin juuri ehdottaa että järjestettäisiin Bacchuksen ja Markkuliinin välinen Drum Battle Tavastialla 30.11. DAF:in rumpukirppis-klinikka-tapahtumassa.

Hoho! En mä nyt vielä niin sekaisin ole, että lähtisin ammattimuusikon kanssa kilpasoitantaan. Silloinhan mun pitäisi osata jotain muutakin kuin jauhaa paskaa.
Kailis
15.11.2008 18:15:26

En lähtis kenenkään kanssa drmbtleen. En edes meidän laulajan kanssa. Ja se on paska. Tosipaska.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)