Aihe: Nyt apua! Pitäisi löytää hyvä kitara ja muut sälät
1 2
colosseum
14.11.2008 20:39:49
Anteeksi täysi off topic, mutta on pakko käyttää näin hieno tilaisuus osallistua vastavuoroiseen apuun - eli ehdotan kitaraksi ruskeahkoa SG-kopiota, vahvistimeksi vox da5 classic-comboa (väri natsaa hienosti kitaran kanssa).

Telinehomma on vaikeampi, en osaa suositella oikeaa yksilöä noiden väri- ja muiden erityistoiveiden ja budjetin mukaisesti.

Mutta vastavuoroisesti kysyisin topicin aloittajalta - millaisen leningin ostaisin aviokilleni: beigen- ja vihreänväriset koltut hän jo omistaa. Sinistä ajattelin, mutta onko se liian surullinen, blues.

Ja siis koko, xl, sehän on tärkeä.
MadMatt
14.11.2008 21:35:16

Kun lahjaa avokille ostetaan niin aina ei ole ensimmäinen pointti se että onkohan tämä nyt se järkevin ja käytännöllisin vaihtoehto. Tarkoitan lähinnä jotain lahjakorttia vanhan kitaran justeeramiseen. Ilmiselvästi halutaan ostaa uutta ja tuottaa lahjan saajalle iloinen yllätys joka mielyttää omalla tavalla myös antajaa. Itse ainakin olisin onnellinen moisesta huomionosoituksesta vaikka itse skeba ei välttämättä olisikaan entistä yhtään parempi. Asialla on myös symbooliset arvonsa joten yritä nyt vaan löytää se kitara :)
Nothin' but the blues
Mandarax
14.11.2008 22:29:23
Kun lahjaa avokille ostetaan niin aina ei ole ensimmäinen pointti se että onkohan tämä nyt se järkevin ja käytännöllisin vaihtoehto. Tarkoitan lähinnä jotain lahjakorttia vanhan kitaran justeeramiseen. Ilmiselvästi halutaan ostaa uutta ja tuottaa lahjan saajalle iloinen yllätys joka mielyttää omalla tavalla myös antajaa. Itse ainakin olisin onnellinen moisesta huomionosoituksesta vaikka itse skeba ei välttämättä olisikaan entistä yhtään parempi. Asialla on myös symbooliset arvonsa joten yritä nyt vaan löytää se kitara :)

Näin itsekin asian näkisin! On se vaan kummasti henkilökohtaisempaa antaa lahjaksi se kitara kuin nippu viisikymppisiä varustettuna korjaamon numerolla. Silläkin uhalla, että toistan itseäni, niin ehdotan jälleen se hieman erilaisen luutun hankkimista. Ja vieläpä niin, että jos aikomuksesi on juurikkin 400e panostaa tuohon lahjaan, niin pistä se koko summa siihen kitaraan. Kyllä se avokki voi ne hihnat vahvaria myöten sitten itsekin haalia kasaan. SG tai LP IMO.
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)