Aihe: Supergrass
1 2 3 4 5 6 7 8
ville viaton
26.09.2008 09:43:36
Enpä muista milloin olisin viimeksi ollut näin innoissani jostain keikasta. Volat kaakossa olen kuunnellut kaikkia levyjä ja lasken päiviä!! Vanhakin jo nuortuu!!
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
jagger
26.09.2008 10:39:35
Kai siinä sitten jotain hilavitkutusta on luvassa ennen Supergrassia.

Last.fm:n mukaan lämppärinä on Little Fish. Ei oo mulle tuttu.

http://www.last.fm/event/753588
http://www.last.fm/music/Little+Fish
aasit
29.09.2008 15:37:58
Ei huhhuhh. Supergrass on sitä mitä olen tietämättäni etsinyt jo pitkään, ainakin I Should Cocon osalta. Täydellistä.

Jännää että tuli näin puun takaa mulle, kuitenkin aika tunnettu bändi.
Planetist
29.09.2008 20:23:18
Ei huhhuhh. Supergrass on sitä mitä olen tietämättäni etsinyt jo pitkään, ainakin I Should Cocon osalta. Täydellistä.

Jännää että tuli näin puun takaa mulle, kuitenkin aika tunnettu bändi.

Supergrassista on hyvä jatkaa vaikkapa Buzzcocksiin, kannattaa!
ville viaton
12.11.2008 06:35:39
Jahas, huomenna keikka siis. Ja Daisy lämppärinä..vaikkei mitään ole kyseistä bändiä vastaan niin pikkaisen antikliimaksi..
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
jannu
12.11.2008 19:22:06 (muokattu 12.11.2008 19:22:22)
Supergrass on ollut aina niitä bändejä, joka kuullessa tuo hymyn huulille ja joka kerta käy mielessä että pitäis ostaa äänitteitään, muttei sit koskaan saa aikaiseksi.

Onneksi meidän taloudessa homma meni kesällä niin että naiseni meni ja osti sokkona bändin tuoreimman lätyn ja sekosi täysin, ostaen sittemmin koko lopun tuotannon. Ja pakko todeta, että hienosti bändi on "kypsynyt" levy levyltä. Voisi melkein todeta, että kyseessä lienee näistä 90-luvun "britti-ihmeistä" ainoa (no joo Radiohead on tietty toinen, joskin kovin erilainen) joka on vanhentunut tyylillä, säilyttäen laadun ja nostaen rimaa. Ja härskiä fjongaakin löytyy.
"Just tell me fucking why everything becomes an issue!"
Folcce
12.11.2008 21:28:28
Huomenna sitten Supergrass ekaa kertaa Suomessa ja mä ekaa kertaa Supergrassissa. Asiat voisivat olla huonomminkin.
Music's my life, Moxey.
carlos
12.11.2008 21:37:36
Huomenna sitten Supergrass ekaa kertaa Suomessa ja mä ekaa kertaa Supergrassissa. Asiat voisivat olla huonomminkin.

khyyyyl!! Mielenkiinnolla odotan myös Daisya.
by the grace of God
telecustom
12.11.2008 21:47:40
kyllä! paras elossa oleva orkesteri...ja ensimmäinen kerta meille molemmille
"rock`n`roll is never die" Kirka
jagger
12.11.2008 22:48:38

Tätä on odotettu jokunen vuosi, tai no, reilu vuosikymmen...
JartZA
13.11.2008 01:58:51

19 tuntia enää, HOO HA!
SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann
carlos
14.11.2008 02:59:13
Oli kyllä tykki keikka! Huomenna vähän syväluotaavampaa analyysiä, mutta nyt jo voin kehua settilistan toimivuutta.
by the grace of God
Folcce
14.11.2008 11:21:17 (muokattu 14.11.2008 11:32:49)
Aika vitun kova!
Ei tuosta settilistasta paljon voi kitistä, jokainen biisi oli kuitenkin ensiesitys Suomessa.Uuden levyn matskua pelätyn paljon, mutta toimikin odotettua paremmin. Hyvä levyhän se loppujen lopuksi on. Rough Knuckles ja Butterfly ovat suosikkibiisini, kumpaakaan ei tullut, mut kyllä nuokin vedot kelpasivat.
Onneksi Rouenilta tuli edes se yksi. Tuliko muuten Life on Other Planetsilta yhtään?

Srange Onesin aikana oli niin siistiä! St. Petersburgia kun alkoivat tapailemaan... aijai, aika vitun hyvältä kuulosti Supergrass.

Mielenkiintoista, että 3/5 bändistä on nykyään Coombesin veljeksiä.
Music's my life, Moxey.
jannu
14.11.2008 13:51:18 (muokattu 14.11.2008 13:51:32)
Oli kyllä mainio keikka, huolimatta vieressäni remunneen ääliön tytön kovista kyynärpäistä ja niistä saaduista mustelmista..
"Just tell me fucking why everything becomes an issue!"
carlos
14.11.2008 15:54:51
Aika vitun kova!
Ei tuosta settilistasta paljon voi kitistä, jokainen biisi oli kuitenkin ensiesitys Suomessa.Uuden levyn matskua pelätyn paljon, mutta toimikin odotettua paremmin. Hyvä levyhän se loppujen lopuksi on. Rough Knuckles ja Butterfly ovat suosikkibiisini, kumpaakaan ei tullut, mut kyllä nuokin vedot kelpasivat.
Onneksi Rouenilta tuli edes se yksi. Tuliko muuten Life on Other Planetsilta yhtään?

Settilista oli just nerokas. Alkuun vähän enemmän uusia biisejä, She's so loose tais tulla sinne jonnekin väliin. Hyvin jysi kyllä esim. Rebel in you. Sitten pieni siirtymätaival, erityiskiitokset Marysta ja Movingista, joista jälkimmäisessä oli ehkä maailman siistein junttausmeininki. Olihan se Richard III myös ihan tykki.

Mun muistaakseni Life on other planetsilta ei tullu mitään. (Tosin tänään levyn kuunnellessani läpi rupesin epäilemään muistiani, olisko Brecon Beacons tullut? ei kai?)

Srange Onesin aikana oli niin siistiä!

Älä, ihan hullut fiilikset aina päälle kertsin lähtiessä uudestaan, uudestaan ja uudestaan!

Muutenkin oli yhtä ilotulitusta keikka alusta loppuun. En oo ikinä ollut yhtä hauskalla keikalla, hymy korvissa ihan koko ajan! Ja jösses miten hyvin Gaz lauloi!
by the grace of God
JartZA
14.11.2008 19:14:36
Gaz lauloi Movingin kyllä ihan perkeleen hienosti ja kertsi rokkas uskomattoman kovaa. Mukava oli myös kuulla tosiaan nuo muutkin ikisuosikit ja She's so loose oli kyllä positiivinen ylläri. Return of inspirationin uudelleensovitus oli kyllä mainio, pisti hymyilyttämään kovasti. Olisivat voineet vetää kyllä LOOPiltakin jonkun biisin, vaikkapa Rush hour soulin tai Prophet 15, mutta loistava keikka tosiaan näinkin!
SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann
stickyfinger
14.11.2008 19:45:04
Hyvä oli kyllä! Ja todellakin; kyllä Nosturi oli loppuunmyyti ääriään myöten.

Uuden levyn rallit toimivat helevetin hyvin! Bändi groovasi ja kiilasi juurikin messevästi, ja saundit oli myöskin mainiot!
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Planetist
14.11.2008 19:47:22
Myöhästyin keikalta erinäisistä syistä, nautin näkemästäni tunnista toki kovin.
Jeesus Nieminen
14.11.2008 23:44:35
Hoo ha. Huh huh, kyllä on nimittäin ihan mielettömät fiilikset. Tänä vuonna on moni ennennäkemätön unelma toteutunut ja Supergrassin näkeminen vihdoin oli kyllä yksi niistä ehdottomimmista.
Koko kevät meni Diamond Hoo Haata kuunnellessa, ja biisien näkeminen livenä nosti albumin taas meikän vuoden kärkikastiin. Hyvin vetivät.
Ja ne I Should Cocon biisit, ai jai! Miten jonkun Strange Onesin voi vielä jaksaa kaikkien näiden vuosien jälkeen soittaa noin tuoreesti? Taitaa olla niin, että yksikään toinen 90-luvun kovista britpopnimistä ei a) ole enää kasassa b) kykene enää rokkaamaan. SFA, Manics ja Oasis ovat ihan ok, mutta Supergrass on kyllä 10+.
Avaruusneitsyt, saturnuksen poika.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)