Mikaelo 07.11.2008 12:47:37 | |
---|
Tätä en jostain syystä ihan ymmärrä. "Hei, mun ois ihanpakkojustnyt saada joku tatska, ku vaan haluun semmosen. Oisko kellään mitään ehotuksia millasen voisin ottaa, ku en ite tiiä mistä tykkään?" Joku päivä tässä kattelin Miami Inkiä, jossa paikan pitäjällä kyrvähti hermot asiakkaisiin, jotka tuli just kyseleen "aattelin hommata tatuoinnin, olisko ideoita." Vaikka kyseessä toki onkin vain tv-sarja, niin noinhan se just on. Itse tiesin jo vuosia aiemmin minkälaisen tatuoinnin otan, sitten kun sattui hyvä liike kohdalle jossa oli samanlaisia tehty monia, niin varasin ajan samantien. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Jormaz 07.11.2008 12:51:28 | |
---|
Joku päivä tässä kattelin Miami Inkiä, jossa paikan pitäjällä kyrvähti hermot asiakkaisiin, jotka tuli just kyseleen "aattelin hommata tatuoinnin, olisko ideoita." Big Brotheria kattelin ja siellä jotkut tsigut puhui tatskoista että "Siis vitsi mä haluisin tonne alaselkään jonkun! Joo niin mäki!" No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Mirrinsane 08.11.2008 09:48:44 | |
---|
kalamies#52 >-)))> |
Kukkis 77 08.11.2008 09:58:15 | |
---|
"Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
plikk 08.11.2008 11:48:05 | |
---|
Eilen tuli lisää mustetta nahkaan. Kuvia otan myöhemmin |
Dutteri 09.11.2008 00:03:39 | |
---|
Huhhuh! Kävipä mulle tuuri. Tiistaina tulee kuvaa. Jännittäis vähän! |
Ratloz 12.11.2008 11:15:31 | |
---|
It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Mikaelo 12.11.2008 12:33:09 | |
---|
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Åryts 12.11.2008 13:53:28 | |
---|
http://bodymodifications.net/member/jere_kuopio/pictures/ siinä vähän kaikille esimerkkiä hienoista ja harkituista tatuoinneista. Kyllä itekkin haluaisin tuollasia kuvia! Hehe, joo, nää on kyl vähän sitä luokkaa ettei oikein tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Onhan osa noista ihan oivaltavia ja hauskoja, mut ehkä toi selänkokonen invaliidimerkki on jo jossain määrin vähän liikaa.. Pardon me, but I'm off to play the grand piano! |
rockitsb 12.11.2008 14:45:48 | |
---|
http://bodymodifications.net/member/jere_kuopio/pictures/ siinä vähän kaikille esimerkkiä hienoista ja harkituista tatuoinneista. Kyllä itekkin haluaisin tuollasia kuvia! No olipa noi tyylikkäämpiä silti kun perustribaalit ja ihanat kiinalaiset merkit. Ite/kaveri selvästi tehny että onha noilla joku tunnearvo tai jotain.. "Talousuutiset on tehty vaa sitä varten et tekis täst salkkari odottamisesta entistä tuskasempaa ja vittumaisempaa" |
Carvel 12.11.2008 15:11:00 | |
---|
http://bodymodifications.net/member/jere_kuopio/pictures/ siinä vähän kaikille esimerkkiä hienoista ja harkituista tatuoinneista. Kyllä itekkin haluaisin tuollasia kuvia! hahaha! :D Toi tyyppi jolla on toi iso inva merkki selässä, niin sehän kiertelee suunnilleen kaikki festarit kesällä. Mulla on kuva missä poseen sen kanssa :D |
Ratloz 13.11.2008 14:28:05 | |
---|
hahaha! :D Toi tyyppi jolla on toi iso inva merkki selässä, niin sehän kiertelee suunnilleen kaikki festarit kesällä. Mulla on kuva missä poseen sen kanssa :D Joo, näin sen joskus ekan kerran itekki Ilosaaressa :D Oli kyllä kaveri yhtä sekasin kun miltä päällepäin näyttää. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Carvel 13.11.2008 14:39:46 | |
---|
Joo, näin sen joskus ekan kerran itekki Ilosaaressa :D Oli kyllä kaveri yhtä sekasin kun miltä päällepäin näyttää. Musta se oli ihan mukava jamppa, juttelinkin pari kertaa. Häirikkö kyllä, mutta hyvällä tapaa. Kuuluu jo kuulemma festari "kalustoon". Näin off topiccina, onko kukaan nähny "ampiaismiestä"(ampiaispuku päällä ja sukkahousut ja joku ihme päähine) on tän samaisen hepun kavereita kuulemma. Oli kiva nousta aamulla darrassa teltasta ulos ku lähimmän auton katolla tää ampiaismies heiluttelee kalleuksiaan jaa huutelee jotain :D |
Bacchus 13.11.2008 17:41:48 (muokattu 13.11.2008 17:42:22) | |
---|
I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter |
Åryts 13.11.2008 18:15:40 | |
---|
Musta se oli ihan mukava jamppa, juttelinkin pari kertaa. Häirikkö kyllä, mutta hyvällä tapaa. Kuuluu jo kuulemma festari "kalustoon". Näin off topiccina, onko kukaan nähny "ampiaismiestä"(ampiaispuku päällä ja sukkahousut ja joku ihme päähine) on tän samaisen hepun kavereita kuulemma. Oli kiva nousta aamulla darrassa teltasta ulos ku lähimmän auton katolla tää ampiaismies heiluttelee kalleuksiaan jaa huutelee jotain :D Ampiaismiehen oon nähny muistaakseni viime vuoden Provinssissa ja tän vuoden Tuskassa. Kummasti sillä on ne sukkikset aina strategisten paikkojen kohdalta puhki :D Pardon me, but I'm off to play the grand piano! |
|
Estranged 13.11.2008 19:31:00 | |
---|
Miullahan se. Ootko ite tehny veistoksen :O? Ihan Gigerin teoshan tuo taitaa olla. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Ruoste 13.11.2008 20:43:01 | |
---|
Ihan Gigerin teoshan tuo taitaa olla. Mutta eihän mulle tuota tatuointiakaan Giger itse tehnyt. Ajattelin vaan kun veistos löytyy m.net profiilista :) |
Estranged 13.11.2008 20:59:44 | |
---|
Mutta eihän mulle tuota tatuointiakaan Giger itse tehnyt. Ajattelin vaan kun veistos löytyy m.net profiilista :) No HR Giger tuossakin veistoksessa lukee. Ja eipä kyllä ole ensimmäinen kerta kun näen tuon veistoksen. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Ruoste 13.11.2008 21:30:45 | |
---|
No HR Giger tuossakin veistoksessa lukee. Ja eipä kyllä ole ensimmäinen kerta kun näen tuon veistoksen. Piti mullekin alunperin tatuointiin tulla tuo H R GIGER teksti mutta jäi sitten pois ;) mutta jääköön tämä tähän :D |