Aihe: Kitaraklubi
1 2 3 4 527 28 29 30 3182 83 84 85 86
Terry Pantheras
13.11.2008 09:38:05
Dahlblom oli kyllä vähän tylsä, kliininen ja persoonaton miun makuun. Pätevä jantteri kylläkin, mutta joku olennainen juttu puuttui - olis edes kerran vetäissyt jotain päräyttävää jollain repäsevämmällä soundilla, tai jtn...
kimurantti1
13.11.2008 10:40:29
Kyllä se Tuomo vaan on käsittämättömän kova. Pitääpä ottaa nuo hajotusjutut tehokkaammin työn alle. Gibsonin 335:ä jäin kaipaamaan, sellainenkin Tuomolla on (ainakin ollut) - jyväskylän vanhassa Jazz Bar:issa olin itse todistamassa ainakin kerran.

Hitto kun muistaisin edes 10 prosenttia siitä ainoasta soittotunnista, jonka Dahlblom mulle piti joskus 90-luvun lopulla kun varsinainen maikkani ei päässyt, olisin kova soittaja nyt!

Ei ole kuulemma enää ES335:sta, puhui kyllä harmitelleensa sen myyntiä. Ja joo, on kova soittaja & hyvä opettaja, opettaa mua tällä hetkellä. :-)
Kiksaus
13.11.2008 10:47:18 (muokattu 13.11.2008 12:29:54)

Kyllä Marzi on edelleen ohjelmassa vierailleista kaikkein härskein jätkä.

Todellakin! Törkeen härskit pulisongit ja hassu mies muutenkin :-D Saa ihmiset hyvälle tuulelle.

EDIT: Joo, siis en soittoa viitsinyt edes mainita, se on jo niin härskiä. Kyl Marzi on mulle yks kovimmista suomalaisista kitaristeista. Ja tähän sitten se IMO vaimikäsenyoli.
"Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!"
John Titor
13.11.2008 11:39:43

Todellakin! Törkeen härskit pulisongit ja hassu mies muutenkin :-D Saa ihmiset hyvälle tuulelle.

Kyllä mä soitosta edelleen puhuin, mutta mikäs siinä, pääasia että diggaa;)
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
Kiksaus
13.11.2008 12:33:36

Onko mulla jotn vikaa koneessa vai eikö muillakaan toimi Megaupload?
Jzci
13.11.2008 12:37:55

Onko mulla jotn vikaa koneessa vai eikö muillakaan toimi Megaupload?

Jotain häikkää oli minullakin äsken. Näkyi että tulee jotain 300-400kb/s vaikka todellisuudessa nopeus oli ehkä 1/10 tuosta. Jos taas tuo sekuntilaskuri ei lähde käyntiin (joka oli ongelmana viime viikolla) niin kokeilisin päivittää javan.
hapan
13.11.2008 12:50:30
Hoho, mulle pärähti toi viimeisin megaupista nopeudella 8000 kb/s. Kohtalaista kyytiä, nopeemmin, ku ushimer.
John Titor
13.11.2008 12:54:55

Kohtalaista kyytiä, nopeemmin, ku ushimer.

SE muuten onkin sitten nopeesti. :D
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
Kiksaus
13.11.2008 14:15:08

Mulla ei edes lataa aloitussivua loppuun. Paska. Ennen ei kyl oo ollu mitn ongelmaa.
Jucciz
13.11.2008 14:20:58
Sä voisit kirjottaa vastaukset läppärillä ja haukkua haastattelijan soittoa joka kommentissa, tuntuis sujuvan varsin näppärästi.

Kiitos samoin, myös sulta tuntuu suoranainen vittuilu onnistuvan. Ja kommentoin tässä lähinnä määrää, en ota laatuun sen kummemmin kantaa, koska en kuitenkaan tuntisi kyseisen genren estetiikkaa struktuurisella, analyyttisellä, matemaattisella tai vaikkapa sivistyssanatasolla - harmonisesta ekonomiasta puhumattakaan.
John Titor
13.11.2008 14:45:00

Kiitos samoin, myös sulta tuntuu suoranainen vittuilu onnistuvan. Ja kommentoin tässä lähinnä määrää, en ota laatuun sen kummemmin kantaa, koska en kuitenkaan tuntisi kyseisen genren estetiikkaa struktuurisella, analyyttisellä, matemaattisella tai vaikkapa sivistyssanatasolla - harmonisesta ekonomiasta puhumattakaan.

Joo, eipä tuo vittuilu niin hankalaa oo, vähän niinku lottohevi eiks je?
Sampy137
13.11.2008 17:37:34
juikkipuikille lisätty ISO plussa keskeliäisyydestä kerätä nuo latauslinkit samaan paikkaan.
--Tomppa--
13.11.2008 18:45:05
On se Marzi kyllä hieno mies. Tulee aina mieleen joku salapoliisi.

Vetäisivät jonkun erittäin pimeän skitsofreniajakson jossa Marzi haastattelisi itseään ja lopuksi soittaisi itsensä suohon kuolemanvakavassa kitarasodassa.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Marshallga
13.11.2008 21:51:05

Vetäisivät jonkun erittäin pimeän skitsofreniajakson jossa Marzi haastattelisi itseään ja lopuksi soittaisi itsensä suohon kuolemanvakavassa kitarasodassa.

Naurahdin ääneen :D Onhan tästä plussa annettava.
"Support music, not rumors."
Fuzzy Boner
13.11.2008 21:55:18

Heh. Veikkaan ettet oo kauheen kaukana
opa
14.11.2008 11:32:21
Ensi viikolla Kitaraklubissa on vieraana Tommy Emmanuel.
http://www.rockway.fi
mullet3000
14.11.2008 12:40:09

Joulu tuleekin aikasemmin tänä vuonna!
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!" - Tommy Emmanuel
PappaSF
14.11.2008 16:25:02
Tommy Emmanuel, hyvä homma ja tuo on pakko kattoa.

Ps. Jos joku tykkää soitella noita Tommyn vetämiä kappaleita niin alla linkistä löytyy kätevästi kappaleiden nimillä kyseisiä biisejä, ihan mukavan tuntuinen linkki tuo kun siitä näkee otteet, nuotit ja TABit samasta (en ole kattonu onko tuossa kaikki mutta aika kivasti on kipaleita)

http://tommyemmanuel.wordpress.com/gitar-tabok/

Voi vähän fiilistellä etukäteen ite soittamalla :-)
Satiainen
15.11.2008 13:55:25

Jes! Nyt ei jaksa odottaa!
"Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)