Joees 11.11.2008 22:12:28 | |
---|
Höpö höpö. Jos menee latelemaan sellaista tekstiä kuin: "The original Robot Guitar took the guitar world by storm" niin se tarkoittaa mielestäni aivan muuta kuin 0,0002%-osuutta myyntitilastoista. Totta, niin se tarkottaakin. Ja mä uskon että tiedät mitä se tarkoittaa. Kyllä siitä oli vallan kovasti juttua ympäri mestoja. Oli se sitten sävyltään positiivista tai negatiivista, niin tunteita se kyllä nostatti. Tuntuu herättävän sielläkin suunnassa jonkinmoisia tunteita. Mä kun en missään vaiheessa puhunut myyntitilastoista. Muutama minimalistisen lyhyt ketju musa.netissä ei todellakaan anna aihetta moiseen paisutteluun. Juu, eivät varmaan seuraa muusinettiä. Dirtyystä tai rintojen tuijottelusta on kirjoiteltu enemmän rivejä täällä. Tärkeitä asioita, tärkeitä asioita. Mmm... Asiasta jonnekin. Mua vallan oikeasti kiinnostaisi päästä kokeilemaan noita ropottiritsoja. Itsellä moisille ei kylläkään käyttöä olisi, mut ei se nautintoa kokeilemisesta pois veisi. Päinvastoin ;-D Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox |
trih 11.11.2008 22:23:49 | |
---|
Anteeksi, mutta mitä yhteistä tuolla on Variaxin kanssa? Itse en onnistunut mittavasta mainosmateriaalin määrästä huomimatta löytämään yhtään ainoa viittausta mallinnusteknologiaan. Paljon muuta krääsäähän tuohon olikin sitten saatu ahdettua. Hupsista mulla meni mallinnus ja digi samaan soppaan. Käsitin että saa sellaisen soundin kuin haluaa mutta onhan tuo tuoteseloste "Chameleon Technologysta" aika alkutekijöissään. Sieltähän voi tulla mitä vaan =P. Just. |
Jimi 11.11.2008 22:25:14 | |
---|
Onhan nuo ihan hienoja. Mitä sitten käy, kun tapahtuu tämä perus "potikka hajoaa vanhuuttaan"? Ei varmaan ihan millään pikkurahalla saa tommosia robottipotikoita, eikä varsinkaan ihan joka kaupasta... www.myspace.com/blessedbeautyband |
black-dog 11.11.2008 23:13:55 | |
---|
Tuosta sais hienon kitaran JOS ottais kaikki osat irti mitä saa, pistäis PAF tyyliset mikit nikkelikuorilla, nikkeliosat, normipotikat ja tavalliset virit. eli toisin sanoen, hieno väritys. Watch my back sano kyttyräselkä |
M4ss3 m/ 12.11.2008 17:58:24 | |
---|
Siis mikä tuossa on uutta? Vain väri? Slipknot! |
KooAa 12.11.2008 19:59:57 | |
---|
|
Antroid 12.11.2008 21:23:41 | |
---|
|
Sensonic 13.11.2008 11:14:13 (muokattu 13.11.2008 11:14:22) | |
---|
No ei voi sanoa, että Gibson ei uskaltaisi kokeilla uutta. No ei ainakaan muotoilun saralla. Sehän se on kitaristeille varmaan "se" juttu, joka ratkaisee kitaran hankinnassa. Tuo kitara on muotoiltu enempi tai vähempi kuten tavallinen LP. Boring, sanon minä. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Landola F6/Cut
+ roppakaupalla arvottomia kimppatilausritsoja ;-) |
HeiNo 13.11.2008 11:33:07 | |
---|
Gibson on niin hukassa uusien lanseeraustensa kanssa. Esimerkkinä tuo Reverse V oli kyllä sellaista omille kintuille liruttelua kun vaan voi olla. Robottikitarasta nyt puhumattakaan. |
black-dog 13.11.2008 12:25:38 (muokattu 13.11.2008 12:28:20) | |
---|
Gibson on niin hukassa uusien lanseeraustensa kanssa. Esimerkkinä tuo Reverse V oli kyllä sellaista omille kintuille liruttelua kun vaan voi olla. Robottikitarasta nyt puhumattakaan. Pistäisivät jotain uutta ulos. Ei vain näitä "hmm... ollaan tehty reverse firebird... HEI TEHÄÄN REVERSE V!!!" innolla odotamme reverse les paulia, reverse SG:tä, reverse exploa ja reverse 335:sta. E: sg ja 335 reversenä olisi luonnollisesti täsmälleen samannäköisiä, erilainen plexi ja tällaista vain. EE: älkää gibsonimiehet hyökätkö. olen itsekkin gibsonien ystävä, nykyinen suunta myös ärsyttää onttoineen les pauleineen Watch my back sano kyttyräselkä |
s8na 13.11.2008 13:32:08 (muokattu 13.11.2008 13:32:52) | |
---|
EE: älkää gibsonimiehet hyökätkö. olen itsekkin gibsonien ystävä, nykyinen suunta myös ärsyttää onttoineen les pauleineen Huono provo koko ketju, Gibsonmiehet ei hyökkää :D Edit: Entä Tokaimiehet ja hintalaatu? "All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver |
Estranged 13.11.2008 13:39:04 | |
---|
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
black-dog 13.11.2008 13:43:29 | |
---|
Watch my back sano kyttyräselkä |
s8na 13.11.2008 13:49:41 | |
---|
"All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver |
Estranged 13.11.2008 13:54:29 | |
---|
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
fox 13.11.2008 13:57:49 | |
---|
No ei ainakaan muotoilun saralla. Sehän se on kitaristeille varmaan "se" juttu, joka ratkaisee kitaran hankinnassa. Tuo kitara on muotoiltu enempi tai vähempi kuten tavallinen LP. Boring, sanon minä. Ei ollu kysyntää Corvukselle, Modernelle eikä XPL:lälle.. Ostajat ne on niit "boring-väkiä" .. ;) Ja kyllähän niitä "perusmallien johdannaisia" tulee aina tasasin väliajoin, niinku nyt tuo "pitkäsarvi".. Yhtä boring on tuo Kalihvornian paja, eikä se Paul Smithikään kovin hyvää mallia muuttele.. =) |
"..is also Gibson's newest body desing..", eli ilmeisesti. Taitaa olla pari kappaletta tuolla GOTM-osiossa, mutta ei muualla? Kelpais. Oulun soittimessa ja tarvikkessa moinen jo jonkin aikaa roikkunut. Harvinaisen komea kepakko kyseessä. M.A.C.H.O. #31
Oodi huomiselle: "Päässä kovasti jyskyttää, onko se krapula ensinnäkään/ Pääni pönttöön upotan, oloani vähä huojennan/ Eilen taisi mennä liikaa, pirtua ja jaloviinaa" |
Joees 13.11.2008 14:25:42 | |
---|
Ei ollu kysyntää Corvukselle, Modernelle eikä XPL:lälle.. Ostajat ne on niit "boring-väkiä" .. ;) Ja kyllähän niitä "perusmallien johdannaisia" tulee aina tasasin väliajoin, niinku nyt tuo "pitkäsarvi".. Yhtä boring on tuo Kalihvornian paja, eikä se Paul Smithikään kovin hyvää mallia muuttele.. =) Vegasista nyt puhumattakaan. Taisi sekin jo tipahtaa tuotannosta? Hieno ritsa oli kyseessä. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox |
Sensonic 13.11.2008 14:25:43 | |
---|
Ei ollu kysyntää Corvukselle, Modernelle eikä XPL:lälle.. Ostajat ne on niit "boring-väkiä" .. ;) Jep, kitaristit ovat aika konservatiista sakkia. Ja kyllähän niitä "perusmallien johdannaisia" tulee aina tasasin väliajoin, niinku nyt tuo "pitkäsarvi".. Yhtä boring on tuo Kalihvornian paja, eikä se Paul Smithikään kovin hyvää mallia muuttele.. =) Ei, mutta PRS:n design on sentään vähän nuorempaa kuin Gibsonin LP:n design, joten ei kai se sitten vielä tarvitse "faceliftiä" ;-) Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Landola F6/Cut
+ roppakaupalla arvottomia kimppatilausritsoja ;-) |
black-dog 13.11.2008 14:35:49 | |
---|
Ei, mutta PRS:n design on sentään vähän nuorempaa kuin Gibsonin LP:n design, joten ei kai se sitten vielä tarvitse "faceliftiä" ;-) PRS ei kyllä sytytä yhtään. En tiedä miksi mutta ne vaan jättää täysin kylmäksi. Watch my back sano kyttyräselkä |