UKKOMIES 12.11.2008 20:12:51 (muokattu 12.11.2008 20:14:59) | |
---|
Olisin mahdollisesti hankkimassa uutta vahvistinta hintaluokkaan 400-700e putkivahvistinta tottakai :D. Käytetyn ajattelin hankkia ja vahvistimella täytyisi taittua pääasiassa kaikki Hard Rockista Bluesiin ja vaikka mahdollisesti jonkun pedaalin kanssa taittuisi Heavy Metallit tyyliin Megadth ja Maiden yms. eli en halua että vahvistin on mikään high gain vehje vaan kunnon räkäset rokkisaundit täytyy olla. Vahvistimen ei tarvitse omata mitään efektejä paitsi kaiku voisi olla kiva mutta ei pakollinen. Vahvistin olisi hyvä että sillä pärjää bändissä sekä keikatkin pystyisi vetämään. Eli nyt vaan sitten tarjoamaan erilaisia vahvistimia mitkä liikku KÄYTETTYNÄ tuossa hintaluokassa. Nuppi ja kaappi käy jos vain pysyy hintaluokassa. Ja vielä sen verran että olen katsellut nytten Peavey Classic 30. Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan. |
baba o riley 12.11.2008 21:26:06 | |
---|
Käytetty fender blues deville 212. Sillä irtoo. Soitin itse 8 vuotta räimettä sillä ja ei voi muuta kuin kehua. |
koponen 12.11.2008 21:37:13 (muokattu 12.11.2008 21:38:03) | |
---|
Nevermind..... I'm endorsed by Marshall |
Laneyn VC- ja LC-sarjalaiset kannattaa ainakin kokeilla. Hyviä vehkeitä hintaluokassaan. LC vähän napakampaa ja "marsuhenkisempää" tyyliä, VC pehmeämpää ulosantia. myy mulle Bossin HM-2 |
Terry Pantheras 13.11.2008 10:14:17 | |
---|
Jos törmäät Laneyn Lionheart-sarjaan käytettynä, niin tyyppaa ihmeessä! Siinä on päästy klassiseen esimerkkiin ideaalista perinnerock-soundista, mielestäni. Myös VHT:n Pittbull-komboista on hyviä kokemuksia nimenomaan räkäsen rockin osastolta. |
Kiksaus 13.11.2008 12:35:47 | |
---|
Tai sitten Crate v3112, jos sattuis vaikka torilta löytymään. vink vink :-D "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Lancelot 13.11.2008 13:57:28 (muokattu 13.11.2008 13:58:04) | |
---|
Mä suosittelen H&K:n ediissön tubea. 20w. combo jossa mölyä riittää. Uskon että hyvin sijoittamalla combon tai käyttämällä lisäkaappia kuuluu myös bändi-soitossa riippuen tietysti bändistä.. Mut joo kerran omistin tuon ja on se monipuolisin putkivehje mitä mulla on ollu. Uskomattoman hienot kliinit ja säröt ja buustattuna irtoaa vähintäänkin Maidenit ja Megadethit. Prkele ebayssa joku vei nenän edestä 351€:lla 20th anniversary mallin ku oma hinta katto oli 350€ ja en päässy koneen äärelle kriittisillä hetkillä.. |
Jucciz 13.11.2008 14:09:24 | |
---|
Prkele ebayssa joku vei nenän edestä 351€:lla 20th anniversary mallin ku oma hinta katto oli 350€ ja en päässy koneen äärelle kriittisillä hetkillä.. Voihan olla, että hinta olisi noussut vielä paljon enemmänkin, jos joku olisi heittänyt korkeamman tarjouksen sekaan. Voittajan korotusautomaatti sattui vaan nostamaan hinnan seuraavaan lähimpään pykälään. Että siinä mielessä näitä "hitto, hävisin eurolla"-tilanteita ei kannata tarkastella noin, että euron korotus olisi riittänyt. Todennäköisesti nimittäin ei olisi. |
UKKOMIES 13.11.2008 17:01:06 | |
---|
Tai sitten Crate v3112, jos sattuis vaikka torilta löytymään. vink vink :-D Onko tuo sama vahvistin kuin Crate V3112T? Onko millainen kaiku ja saako aikaiseks hyvät pikku rosot? saattaisi kiinnostaa jos saan myytyy Rolandin piakkoin? Hyvältä ainakin kuulosti Youtuben pätkien mukaan. Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan. |
Nixzar 13.11.2008 22:10:58 | |
---|
Onko tuo sama vahvistin kuin Crate V3112T? Onko millainen kaiku ja saako aikaiseks hyvät pikku rosot? saattaisi kiinnostaa jos saan myytyy Rolandin piakkoin? Hyvältä ainakin kuulosti Youtuben pätkien mukaan. Tsekkaa myös craten vintage club sarjalaiset jos kävelee vastaan. Paljon soundia vähällä rahalla. *IHKK #12* |
juzi 14.11.2008 15:07:11 | |
---|
Käytetyn ajattelin hankkia ja vahvistimella täytyisi taittua pääasiassa kaikki Hard Rockista Bluesiin ja vaikka mahdollisesti jonkun pedaalin kanssa taittuisi Heavy Metallit tyyliin Megadth ja Maiden yms. eli en halua että vahvistin on mikään high gain vehje vaan kunnon räkäset rokkisaundit täytyy olla. Ja vielä sen verran että olen katsellut nytten Peavey Classic 30. Unohda tuo Peavey. Voi olla kotona hiljasella "ihan kiva", mutta kovemmalla on tosi tukkoinen ja honottava. Vaikka olis middlet nollissa. Halpis osista kasattu, esim kaiutin on ihan kuraa. Hakemasi vahvistin vois olla käytetty Marshall, esim. joku JCM800, JCM900 tai 2000 sarjalainen. Ei ainakaan kovin kauas hakemastasi osu. Ittelläni ainakin taittuu kaikki mainitsemasi tyylit Marshallin Silver Jubilee 2553:lla. |
UKKOMIES 14.11.2008 15:26:27 | |
---|
Joo noita JCM 800 ja 900 oon kattonu kans mut jos tulis hommattua nuppi ja kaappi nii menis helposti yli budjetin, tosin jos löytyisi combo versiona niin voisi jopa pysyä budjetissa. Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan. |
s8na 14.11.2008 16:31:34 | |
---|
Joo noita JCM 800 ja 900 oon kattonu kans mut jos tulis hommattua nuppi ja kaappi nii menis helposti yli budjetin, tosin jos löytyisi combo versiona niin voisi jopa pysyä budjetissa. Kannattaa sit ehkä tsekata Laneyn Protubet, AOR:it yms. Marssalii pudjettimeiningillä. Tommonen nuppikaappi mikä mulla on kuvauksessa makso noin 500-600. Joutuu vaan aika lailla metsästämään. "All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver |
Hakkis 14.11.2008 20:07:21 | |
---|
Unohda tuo Peavey. Voi olla kotona hiljasella "ihan kiva", mutta kovemmalla on tosi tukkoinen ja honottava. Vaikka olis middlet nollissa. Halpis osista kasattu, esim kaiutin on ihan kuraa. Hakemasi vahvistin vois olla käytetty Marshall, esim. joku JCM800, JCM900 tai 2000 sarjalainen. Ei ainakaan kovin kauas hakemastasi osu. Ittelläni ainakin taittuu kaikki mainitsemasi tyylit Marshallin Silver Jubilee 2553:lla. En olisi ihan samoilla linjoilla. Itellä Classic 30 varustettuna Weberin minimassilla. Kitaran välissä keikkuu vielä VOXin tonelabbi. Ainaski ite oon saanut sävelet bluussiin ja muuhunkin sopevaksi. Oliko tästä postauksesta mitään iloa kellekkääm...en tiiä. Kiitos ja anteeksi Hakkis |
jiiar8 14.11.2008 20:49:33 | |
---|
Ihtellä kanssa pari laneytä (marsujen lisäksi....), mutta tuollainen 30w aor combo on aika ykkösvalinta autotalliin yms. kunhan laitetaan elementiksi G12h-125 ;) ja kahtotaan että biasit ok, eli halpaa marsusoundia reilusti? alle 400 euroa. |