Aihe: Kiss - maailman maagisin bändi
1 2 3 4 547 48 49 50 51133 134 135 136 137
Monkey Man
07.11.2008 22:13:20
Miten sattuu, niinku mis kohtaa? Ihan levylläkinkö?

Ei millään pahalla! Diggaan kyllä Crissistä mut mulle aina särähtää korvaan God of thunderin rumpusoolo varsinkin livenä. Sen paras albumi on mun mielestä Dressed to kill. Siinä se vetää makeita juttuja...
Roberto
07.11.2008 22:24:23

Ei millään pahalla! Diggaan kyllä Crissistä mut mulle aina särähtää korvaan God of thunderin rumpusoolo varsinkin livenä. Sen paras albumi on mun mielestä Dressed to kill. Siinä se vetää makeita juttuja...

Juu ei mitään, en mä niis soita...

Veikkaan kuitenkin et jos tarkoitus olis ollu soittaa jotain muuta kun levyille on jäänyt, ne olis siellä noiden nyt jätettyjen sijaan.
stickyfinger
08.11.2008 21:10:43

"Dressed To Kill" on kyllä ehdottomasti Crissin tähtihetki Kissin studiolevyillä. Siinä ilmeisesti oli vielä kemikaaliosasto miehellä suht balanssissa. Jotenkin vielä ko. albumin "kuivakka" saundipolitiikka nostaa kannut hauskasti esiin, fillit eritoten toimivat kuin junan vessa.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Flash
10.11.2008 10:04:31

Bonustrack: kuunnelkaas Frehleyn eka soolo. Pesee mennen tullen monet myöhemmät Kiss julkaisut.

Minä en ole koskaa oikein täysin tajunnut tuon levyn hehkutusta. Ehkä siinä on taustalla vähän eräänlainen "george harrison ilmiö", eli kolmas pyörä nousee niiden kahden muun varjosta ja todistaa osaavansa tehdä levyllisen kelvollisia biisejä. Ja hyvä levyhän se on ei siinä mitään, mutta kyllähän se Paul Stanleyn soolo on niistä neljästä oikeasti se paras (IMHO).
Live Music Is Better!
Hynkel
10.11.2008 11:06:28 (muokattu 10.11.2008 11:08:30)
Minä en ole koskaa oikein täysin tajunnut tuon levyn hehkutusta. Ehkä siinä on taustalla vähän eräänlainen "george harrison ilmiö", eli kolmas pyörä nousee niiden kahden muun varjosta ja todistaa osaavansa tehdä levyllisen kelvollisia biisejä. Ja hyvä levyhän se on ei siinä mitään, mutta kyllähän se Paul Stanleyn soolo on niistä neljästä oikeasti se paras (IMHO).

Oon aika lailla samoilla linjoilla siitä että Stanleyn soolo on selvästi noista paras. Tosin pidän Acen sooloa hemmetin korkeassa arvossa siinä mielessä että se seisoo/seisoisi ihan omilla jaloillaan ilman KISS-yhteyksiäkin. Sen verran hyvä materiaalia siinä kyllä on. Ihan kuin tukahdutettu suoni olisi avautunut. Ja kun ottaa käteen vaikka Dynastyn, ei voi kuin ihmetellä miten ihmeessä sellainen harha-askel on voitu tehdä vaikka ilmiselvästi biisikynä oli kuitenkin tuolloin vielä aika terävä. Soolot Dynastyyn yhdistämällä olisi tehty todellinen rock-klassikko.
"One has tried, one has failed, one can do no more." -Bertram Wilberforce Wooster
HaloOfFlies
11.11.2008 21:24:09 (muokattu 11.11.2008 21:26:35)

Paul Stanley oli jossain haastattelussa vihjaissut mahdollisesta uudesta Kiss-studioalbumista. Nähtäväksi jää, mitä tapahtuu.

Tällaista Paul sanoi KLBJ:n ohjelmassa Dale, Bob & Charlie: "You know, you have to have a deal with Wal-Mart and Best Buy to sell new material nowadays, we might do a new album if we don't have to convince anyone and everyone of us is ready and willing to do it. I'm usually been the holdout but after things like the last European tour it's obvious people still want new things from us and face it, we've never been better, so we talked about recording new stuff, and I was like let's do it! I even might wanna produce it myself, kinda like a 70's style rock album."

Tämä kuulostaa lupaavammalta kuin yksikään Paul-kommentti vuosiin.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Hynkel
11.11.2008 23:08:30

Kyllä vain. Ei vain millään jaksa uskoa... toisaalta en uskonut näkeväni Suomessakaan enää, mutta niin vain kävi. Olisihan tuo aika pommi, ja KISS on suorastaan kuuluisa omien sanojensa syömisestä, joten --- who knows...
"One has tried, one has failed, one can do no more." -Bertram Wilberforce Wooster
Rhodes
12.11.2008 08:48:42
"face it, we've never been better"

Yeah, right!
Terry Pantheras
12.11.2008 09:43:25
Paul Stanley oli jossain haastattelussa vihjaissut mahdollisesta uudesta Kiss-studioalbumista. Nähtäväksi jää, mitä tapahtuu.

Tällaista Paul sanoi KLBJ:n ohjelmassa Dale, Bob & Charlie: "You know, you have to have a deal with Wal-Mart and Best Buy to sell new material nowadays, we might do a new album if we don't have to convince anyone and everyone of us is ready and willing to do it. I'm usually been the holdout but after things like the last European tour it's obvious people still want new things from us and face it, we've never been better, so we talked about recording new stuff, and I was like let's do it! I even might wanna produce it myself, kinda like a 70's style rock album."

Mistäs Tommy Thayer nyt apinoi kitaraosuudet? :P
stickyfinger
12.11.2008 10:24:08

Paskanmarjat.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
kanisteri
12.11.2008 21:39:40 (muokattu 12.11.2008 21:41:27)
Yeah, right!

Joo, on Stanleylla pokkaa. Ite tietää hyvin, ettei laulu lähde vanhaan malliin eikä pirunpolska taitu paapalta platformeissa. Oikeasti bändi on ollut nykyistä huonompi ainoastaan n vuodet 2000-2004, kun Frehleytä ja Crissiä piti erinäisistä syistä raahata mukana, vaikka reunionin huuma ja ko herrojen viimeiset energianrippeet olivat jo tipotiessään.

Bändi saattaisi silti saada ihan hyvän levyn aikaiseksi -mun puolesta uraa ei edes tarvi jatkaa, jos eivät yritä luoda uutta musaa. Tänä vuonna nähdyt 3 keikkaa osoittivat, ettei Kiss ole enää kova livebändi, niin surullista kun se vanhalle kannattajalle onkin. Säveltäjinä äijät ovat kuitenkin rockin kuninkaallisia ja on harmi, että tää vuosituhat on valutettu hukkaan sooloja lukuunottamatta (joista sivumennen sanoen olisi yhdistelemällä ja Ezrinin tuotannolla saanut kasaan jo erinomaisen Kiss-levyn).
aivokuolio
12.11.2008 22:14:19
Tekis mieli sanoa että syön kilon paskaa jos Kissalan pojan uuden levyt pyöräyttävät mutta eihän se passaa kun eihän näistä ikinä tiedä. Toisaalta tuota samaa jauhamista äijät ovat uudesta materiaalista jauhaneet tasaisesti monen vuoden ajan joten tuntuu että tällä vaan pidetään faniporukkaa varpaillaan ja mielenkiintoa yllä.

Ajatus uudesta ja väsyneestä KISS-levystä ei tunnu kovinkaan hyvältä idealta. Niin huonolta nuo vanhatkin biisit kuulostivat levyllä nykykokoonpanon toimesta.
kanisteri
13.11.2008 02:10:21
Tekis mieli sanoa että syön kilon paskaa jos Kissalan pojan uuden levyt pyöräyttävät mutta eihän se passaa kun eihän näistä ikinä tiedä. Toisaalta tuota samaa jauhamista äijät ovat uudesta materiaalista jauhaneet tasaisesti monen vuoden ajan joten tuntuu että tällä vaan pidetään faniporukkaa varpaillaan ja mielenkiintoa yllä.

Ajatus uudesta ja väsyneestä KISS-levystä ei tunnu kovinkaan hyvältä idealta. Niin huonolta nuo vanhatkin biisit kuulostivat levyllä nykykokoonpanon toimesta.

Itse asiassa äijät ovat useamman vuoden sanoneet, ettei uutta musaa ole tulossa. Tämän viikkoinen käänne oli aikamoinen yllätys.

Vanhojen biisien uudelleenäänitysten suhteen olet oikeassa. Versiot kuulostivat pääsääntöisesti huonoilta ja kauttaaltaan tarpeettomilta. Olihan ne myös tehty jäljestä päätellen varsin hätäisesti. Näistä verioista ei mitenkään voi päätellä, saisiko bändi asiallista originaalimatskua aikaan
Roberto
13.11.2008 08:45:25

No heh heh. Kukahan ne hyvät biisit tekis? Aika hiljaista ollu sillä rintamalla viimeiset 30 v.
Boyakasha
13.11.2008 08:47:15
No heh heh. Kukahan ne hyvät biisit tekis? Aika hiljaista ollu sillä rintamalla viimeiset 30 v.

No tietysti Desmond Childs!
http://www.myspace.com/sonicrootsband
Roberto
13.11.2008 08:49:20

No tietysti Desmond Childs!

Totta! Ehkä Vinniekin innostuis jos pulverit järjestyy.
Boyakasha
13.11.2008 08:52:15
Totta! Ehkä Vinniekin innostuis jos pulverit järjestyy.

Joo, Hota-pulverit kehiin!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hota-pulveri
http://www.myspace.com/sonicrootsband
kanisteri
13.11.2008 13:58:42
Kyllä se ainakin Areenalla rokkasi aika pirun kovaa. Ja muutenkin raportit kiertueen muista konserteista olivat sellaisia, että bändi on kovemmassa vireessä kuin aikoihin ja varsinkin Stanley kuin olisi palannut vuoteen 1975. Tietysti Paulin flunssa verotti lauluääntä aika tavalla,

En voi kyllä olla samaa mieltä kovasta rokkauksesta, vaikka sydämestäni haluaisin Kissiä mainostaa. Kolme keikkaa olin bändiä kannustamssa ja osittain konserteista nautin, mutta jälkeenpäin on katsottava todellisuutta silmiin: Mielestäni Kissistä on tullut melkoista köpöttelyä livetilanteessa. Soitto toimi kohtalaisen hyvin, mutta päästarojen laulut ja esiintymisen energisyys jättivät aika paljon toivomisen varaa. Onneksi bändissä on Thayer ja varsinkin Singer tuomassa vetoihin ryhtiä. Vaikka sanoin edellä, että bändi on ollut huonompikin 2000-luvun alussa, niin kyllä Paul Stanleyn henkiläkohtainen esitys oli äijän heikointa ikinä. Sorry mutta toi "paluu vuoteen 1975" on huono vitsi tai raportoijan tietämättömyyttä. One Live Kiss -videossaan hän selviytyy vielä ihan hyvin, kun ei joudu miettimään kisstyyppistä esiintymistä.
Hynkel
13.11.2008 15:05:44
One Live Kiss -videossaan hän selviytyy vielä ihan hyvin, kun ei joudu miettimään kisstyyppistä esiintymistä.

Kaksi lonkkaleikkausta ja ikää melkein 60.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)