Icy-Sun 24.09.2008 00:32:23 | |
---|
Itse olen aina tykännyt enemmän Mikkey Deen aikaisista levytyksistä. Niissä on jämäkämpi ote jotenkin. Jämäkkä rumpali. Livenä mies on hyvin loistava. Yleensäkin rumpalin pallilla on istunut paikkansa hoitava äijä: Taylor, Gill, Dee... There ain´t noway out tonight |
Mikeyboy 25.09.2008 21:35:53 | |
---|
Ja kyllä sielä 90-luvultakin helmiä löytyy. Overnight Sensation rulaa ihan kympillä ja tottahan helvetissä Bastards myös. We Are Motörhead on myös erittäin loistavaa kamaa. Itse olen aina tykännyt enemmän Mikkey Deen aikaisista levytyksistä. Niissä on jämäkämpi ote jotenkin. Harmi vaan ettei bändi oo viime keikoilla juurikaan soittanut Bastards tai Sensation biisejä. Born To Raise taitaa olla ainut poikkeus. Myös Sacrifice toimii 90-luvun materiaalista. |
Perro Stupido 25.09.2008 21:40:41 | |
---|
Harmi vaan ettei bändi oo viime keikoilla juurikaan soittanut Bastards tai Sensation biisejä. Born To Raise taitaa olla ainut poikkeus. Myös Sacrifice toimii 90-luvun materiaalista. Kyllähän nuo Civil Waria silloin tällöin tykittää. Toivoisi kyllä enemmän varsinkin Bastardsilta; Death Or Glory, Burner, I Am The Sword.. nam nam. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Aegis 25.09.2008 22:58:54 | |
---|
Harmi vaan ettei bändi oo viime keikoilla juurikaan soittanut Bastards tai Sensation biisejä. Born To Raise taitaa olla ainut poikkeus. Myös Sacrifice toimii 90-luvun materiaalista. Voisi olla suoraan miun kirjoittama viesti. Nykykokoonpanon parhaat levyt. Lippu on kourassa keikalle, katsotaan mitä tuuttaavat. Tame wolves are nothing but dogs. |
Mikeyboy 26.09.2008 10:01:00 | |
---|
Everything Louder Than Everything Else livellä (1999) ovat ainakin ihan mukavasti soittaneet "uudempia biisejä". Muutenkin tuntuu bändi olevan kyseisellä levyllä iskussa. Lost In The Ozone, se ois hieno kuulla vielä livenä! |
WarMachine 28.10.2008 07:59:18 | |
---|
Eilen tuli YLE Teemalta sarjassa "Rokin klassikkolevyt" 50 minuutin pätkä Motörheadin levystä "Ace of Spades". Muistelisin että on näytetty aiemminkin mutta näytetään vissiin vielä tulevana lauantaina. Ihan näppärää jutustelua, aikalaisten haastatteluja, filminpätkiä, keikkapätkiä jne. Ja tietysti rumpali "Philthy Animal" Taylorin urpoilua. Lemmy-raukkakin suhtautu kaveriin niinkuin aikuinen suhtautuu vähän toisella kymmenellä olevaan lapseen jolla karkaa mopo käsistä, ei ole enää hauska kuunnella mutta vielä ei viitsi toruakaan jos se vaikka itse tajuaisi lopettaa.. ;) En ole kauheasti koskaan Motörheadia kuunnellut mutta tietysti toi nimibiisi on ihan helevetin hyvä. |
Terry Pantheras 28.10.2008 10:51:48 | |
---|
Eilen tuli YLE Teemalta sarjassa "Rokin klassikkolevyt" 50 minuutin pätkä Motörheadin levystä "Ace of Spades". Muistelisin että on näytetty aiemminkin mutta näytetään vissiin vielä tulevana lauantaina. Ihan näppärää jutustelua, aikalaisten haastatteluja, filminpätkiä, keikkapätkiä jne. Ja tietysti rumpali "Philthy Animal" Taylorin urpoilua. Lemmy-raukkakin suhtautu kaveriin niinkuin aikuinen suhtautuu vähän toisella kymmenellä olevaan lapseen jolla karkaa mopo käsistä, ei ole enää hauska kuunnella mutta vielä ei viitsi toruakaan jos se vaikka itse tajuaisi lopettaa.. ;) En ole kauheasti koskaan Motörheadia kuunnellut mutta tietysti toi nimibiisi on ihan helevetin hyvä. Oli kyllä ihan mahtavaa pätkää! Uus levy tuli itelle täysin puskista, että miten hyvä se on. On tullut luukuteltua huolella. Miltä levyltä muuten on biisi "Over Your Shoulder" alunperin, joka löytyy Everything louder than anything else-liveltä? Höpsis töppöseen! |
DVD-SOITIN 28.10.2008 11:24:12 | |
---|
^ Löytyy vuoden 1995 "Sacrifice"-levyltä. |
Räkkipeli 28.10.2008 16:39:08 | |
---|
Aina repee siin kohti kun Taylor tulee haastatteluun myöhässä ja kertoo syyksi että ajoi joidenki muksujen päälle. Sitten Road Crewin soolo-osion kerrantakin saa niin naurattamaan. =D Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Niklodeus 29.10.2008 18:00:14 (muokattu 29.10.2008 18:00:26) | |
---|
Eilen tuli YLE Teemalta sarjassa "Rokin klassikkolevyt" 50 minuutin pätkä Motörheadin levystä "Ace of Spades". Muistelisin että on näytetty aiemminkin mutta näytetään vissiin vielä tulevana lauantaina. Ihan näppärää jutustelua, aikalaisten haastatteluja, filminpätkiä, keikkapätkiä jne. Ja tietysti rumpali "Philthy Animal" Taylorin urpoilua. Lemmy-raukkakin suhtautu kaveriin niinkuin aikuinen suhtautuu vähän toisella kymmenellä olevaan lapseen jolla karkaa mopo käsistä, ei ole enää hauska kuunnella mutta vielä ei viitsi toruakaan jos se vaikka itse tajuaisi lopettaa.. ;) En ole kauheasti koskaan Motörheadia kuunnellut mutta tietysti toi nimibiisi on ihan helevetin hyvä. Juu katsoin. Animal heittää hyvää juttua Lemmyn kanssa : ) Wanna-be tr0lli. |
Jokapaikanapina 12.11.2008 21:49:50 | |
---|
Heittääkö Motörhead taas lähiaikoina täälläpäin keikkaa? Jos heittää niin missä ja milloin, ja onko lämppäreistä tietoa? |
Heittääkö Motörhead taas lähiaikoina täälläpäin keikkaa? Jos heittää niin missä ja milloin, ja onko lämppäreistä tietoa? Taitaapa Helsinki olla tällä kertaa ainoa.Kolmen keikan rundi on tällä kertaa Ruotsin puolella. |
Drumjamo 12.11.2008 22:00:24 | |
---|
16.12 helsingin jäähallissa ja Witchcraft lämppää. Se nyt vaan on semmosta |
Räkkipeli 12.11.2008 22:40:51 | |
---|
16.12 helsingin jäähallissa ja Witchcraft lämppää. Ja Viikate. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Terry Pantheras 13.11.2008 09:45:54 | |
---|
16.12 helsingin jäähallissa ja Witchcraft lämppää. No perskeles! Mahtavaa, kaks paarmaa yhdellä iskulla! |
Mika Kangas 02.12.2008 19:55:58 | |
---|
Tasan kaksi viikkoa keikkaan.Täytyisi kai aloittaa valmistautuminen eli jättää suihkut sikseen ja kasvattaa edes jonkinlaiset viikset.Ja tietysti kuunnella vain ja ainoastaan Motorheadia. |
Räkkipeli 02.12.2008 21:22:34 | |
---|
Heh, pitää joo alkaa pikkuhiljaa valmistautumaan. Parhaan keikkaelämyksen saa kunnon latauksella! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Perro Stupido 03.12.2008 11:44:40 (muokattu 03.12.2008 11:44:55) | |
---|
Tasan kaksi viikkoa keikkaan.Täytyisi kai aloittaa valmistautuminen eli jättää suihkut sikseen ja kasvattaa edes jonkinlaiset viikset.Ja tietysti kuunnella vain ja ainoastaan Motorheadia. Haha! Tarvii seurata keikalla hajua niin löytää sit sun luo. Tarjoan oluen jos huomaan sut. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Mika Kangas 06.12.2008 20:20:08 | |
---|
|
ötzi 07.12.2008 11:01:06 | |
---|
Muunlaisesta ei puhettakaan. Kyllä minä ennemmin ne Slayer kypärät kelpuuttasin. http://www.mikseri.net/artists/?id=99773 Älä satuta itseäsi! |