Aihe: Led zeppelin
1 2 3 4 571 72 73 74 75131 132 133 134 135
tRj
11.11.2008 18:07:28
Joo, mitenköhän tuo kuva Claptonista soittamassa vissiin Mayerin kanssa liittyy Jack Brucen sanomisiin tai Zeppeliiniin.

Noilla on kysely tuolla uutisen jälkeen, että kumpi on parempi bändi... saisivat mieluummin kysyä vaikka kumpi oli parempi bändi, vaikka turha sitäkään on kyllä kysellä.
Mr.Crest
11.11.2008 20:52:28
Noilla on kysely tuolla uutisen jälkeen, että kumpi on parempi bändi... saisivat mieluummin kysyä vaikka kumpi oli parempi bändi, vaikka turha sitäkään on kyllä kysellä.

Jep, Creamihan se.
Lesko
12.11.2008 21:38:45
muistan jostain lukeneeni että jack bruce olis ollut aikanaan ensinmäinen vaihtoehto jimmyn uuteen bändiin(LED ZEPPELIINIIN) basistiksi mutta mies oli kieltäytynyt

Tällasta en kyllä itse muista, mutta John Entwistlen muistaisin olevan ensimmäinen vaihtoehto... X)
Wahi
12.11.2008 23:54:44
Tällasta en kyllä itse muista, mutta John Entwistlen muistaisin olevan ensimmäinen vaihtoehto... X)

Tämän suuntaista olen minäkin kuullut.
Shine on you crazy diamond
poppamies
13.11.2008 00:05:19

Ei varsinaisesti. Who'n Keith Moon ja John Entwistlen kyllä keksi tuon Led Zeppelin nimen mutta eivät minun ymmärryksen mukaan tehneet sen enempää tuossa yhteydessä.
G strings are for strippers!
StJerky
13.11.2008 15:59:31
Ei varsinaisesti. Who'n Keith Moon ja John Entwistlen kyllä keksi tuon Led Zeppelin nimen mutta eivät minun ymmärryksen mukaan tehneet sen enempää tuossa yhteydessä.

Ja minun käsittäkseni nuo herrat olisivat halunneet perustaa bändin Jimmy Pagen kanssa, mutta Page halusi muita soittajia.
jra
13.11.2008 18:17:12
Nyt on uutisoitu että lähtevät kiertueelle, mutta eivät Zeppelinin nimellä, tosin linkattu lähde ei vielä ole mikään Reuters. Huvittavaa että tuossa uutisessa Jasonkin on nostettu legenda-sarjaan, no ei nimi miestä pahenna:
http://www.voice.fi/index.php?optio … rticle&tmpl=article&cid=998
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Jokapaikanapina
13.11.2008 18:52:53
Ja minun käsittäkseni nuo herrat olisivat halunneet perustaa bändin Jimmy Pagen kanssa, mutta Page halusi muita soittajia.

Meikä taas on kuullu, että The Wholla lähti sitten taas parempaan suuntaan ja Jimmyn piti etsiä uudet soittajat.
Jokapaikanapina
13.11.2008 18:53:48
Nyt on uutisoitu että lähtevät kiertueelle, mutta eivät Zeppelinin nimellä, tosin linkattu lähde ei vielä ole mikään Reuters. Huvittavaa että tuossa uutisessa Jasonkin on nostettu legenda-sarjaan, no ei nimi miestä pahenna:
http://www.voice.fi/index.php?optio … rticle&tmpl=article&cid=998

Jimmy Pagen edustaja kertoi The Rolling Stone lehdelle:

"Mitä tahansa tämä onkin, se ei ole Led Zeppelin. Ei ilman Robert Plantia."

Onko sitten Led Zeppeliniä ilman Bonzoa? Hä? Hyi!
badcompany
13.11.2008 22:25:35

en ole itsekään varma oliko jack bruce first choose mutta tyrkyllä kuitenkin oli!
Lesko
15.11.2008 11:52:37
Meikä taas on kuullu, että The Wholla lähti sitten taas parempaan suuntaan ja Jimmyn piti etsiä uudet soittajat.

Mä muistasin, että siinä oli jotain ongelmia jonkun sopimusjuttujen kanssa ja nuo joutuivatkin vähänkuin "salassa" soittelemaan.. ainakin jossain välissä, en nyt muista oliko tuo kuitenkin 70-luvun ouolen jotain jameja tms.
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
Jokapaikanapina
15.11.2008 13:38:06
Mä muistasin, että siinä oli jotain ongelmia jonkun sopimusjuttujen kanssa ja nuo joutuivatkin vähänkuin "salassa" soittelemaan.. ainakin jossain välissä, en nyt muista oliko tuo kuitenkin 70-luvun ouolen jotain jameja tms.

Eikös ne äänittäny sen Beck's Boleron kuitenkin aika Who/Zeppelin+Beck-kokoonpanolla?
Lesko
15.11.2008 17:44:50
Eikös ne äänittäny sen Beck's Boleron kuitenkin aika Who/Zeppelin+Beck-kokoonpanolla?

Joo siinähän oli Beck, Page, Moon, JPJ ja muuan Nicholas Hopkins.
Oliskohan tässä ollut tuon Moonin kanssa joku juttu, että joutui aika hissukseen tuon äänittämään tai jotain... emminämuista... kuitenki..
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
Kunnallisjäte
17.11.2008 17:35:08

Kertokaas Zeppelin-tietäjät, miltä levyltä löytyis biisi We're gonna groove?
On tossa Zeppelinin suht uudessa DVD-setissä aloitus biisi Royal Albert Hallissa taltioidussa keikassa, mutta ilmeisesti se on alkuaikoina levytettykin kun mulla on siihen tabulatuuri ja tausta raitakin.
Ei löydy mun mielestä löydy I-IV levyiltä ja pitäs kuitenkin alkupään tuotantoo olla?
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
SiwamieS
17.11.2008 17:38:02
Kertokaas Zeppelin-tietäjät, miltä levyltä löytyis biisi We're gonna groove?

Jäi ulos kakkoselta jne.
http://en.wikipedia.org/wiki/We're_Gonna_Groove
I wanna see movies of my dreams
Pendulum
17.11.2008 17:38:45 (muokattu 17.11.2008 17:40:49)
Ei vissii oo millään studiolevyl toi

Eiku Codaltahan toi löytyy
Kunnallisjäte
17.11.2008 17:45:23

Näköjään Wikipediasta löytyy lähes mitä vaan infoo..
Kiitosta vaan.
Mul ei tota Coda-levyä olekaan, pitää kuunnella sen versio.
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
Lesko
17.11.2008 20:35:59
Näköjään Wikipediasta löytyy lähes mitä vaan infoo..
Kiitosta vaan.
Mul ei tota Coda-levyä olekaan, pitää kuunnella sen versio.

Se versio on juurikin tuo Royal Albert Hallin veto, paitsi Page on lisäilly siihen jotain kitaroita päälle. Parempi se on semmosenaan, eli juurikin niin kuin DVD:llä... :D
varakeef
04.12.2008 15:48:29
Ehkäpä tämä kuuluisi kitarakamoihin, mutta tässäpä on joku nähnyt vaivaa kaivaakseen kuvilla varustetun syväluotauksen Pagen kamoihin Zeppelinin ajalta:

http://www.ultimate-guitar.com/foru … d.php?t=889990&page=1&pp=20
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)