Aihe: Keikka jännitys.
1 2 3
Visakoivu
09.11.2008 13:23:44
Meikäläisellä suurin jännitys keikoilla koskee muiden soittoa. Aina saa jännittää mitenkähän sitä tänään sujuu soolot ym. Ei sillä että itse vetäisin aina virheettömästi, mutta itteänsä ei tartte jännittää kun tietää hallitsevansa biisit niin hyvin ettei tarvitse miettiä vaan soitto lähtee selkärangasta.
"Jollei mies olis kekseliäämpi ku nainen, niin kyllä maailmassa juotais sitte vähä kaljaa."
molder
09.11.2008 14:17:51
Ainahan sitä jännittää pakostikin. Adrenaliini virtaa sitten itse keikalla paremmin ja soitto menee tarkemmin kun on adrenaline-boost päällä :)
Jos jännittää liikaa niin sitten vaan keskivahvaa kehiin ja jos mahdollista niin pysyy itse keikkamestalta ja bäkkäriltä mahdollisimman kaukana.Kyllä siellä ehtii sitten istumaan ja käveleen ympyrää ja lätkimään polvia kämmenillä. Pari tuoppia sitten lärviin sopivasti ennen keikkaa max. 3 stobee. Jos neljä menee niin ei sekään ny niin haittaa.

Jännittääkö teitä ikinä keikalla? Mitä ns. ''rituaaleja'' teette jännityksen purkamiseen?
"The SOUND of VOLUME"
Olli.M
09.11.2008 14:35:02
Ainahan sitä jännittää pakostikin. Adrenaliini virtaa sitten itse keikalla paremmin ja soitto menee tarkemmin kun on adrenaline-boost päällä :)
Jos jännittää liikaa niin sitten vaan keskivahvaa kehiin ja jos mahdollista niin pysyy itse keikkamestalta ja bäkkäriltä mahdollisimman kaukana.Kyllä siellä ehtii sitten istumaan ja käveleen ympyrää ja lätkimään polvia kämmenillä. Pari tuoppia sitten lärviin sopivasti ennen keikkaa max. 3 stobee. Jos neljä menee niin ei sekään ny niin haittaa.

Pari tiukkaa ennen keikkaa on hyvä annostus jos alkoholia vaatii lavalle meno. Tuoppeja jos litkii niin kusihätä saattaa yllättää, ja kupla otsassa soittaminen ei oo kivaa sekään.
Tarkoitus olis saada fyrkkaa ja persettä.
Johannes_t
10.11.2008 09:09:28

konservatorion? konservatoriohan on toisen asteen koulu jonne voi hakea peruskoulun jälkeen, joten en usko että siitä ihan on kyse

Nono, nyt tarkkana!

Mitenkähän tässä pitäisi toimia, kun nykyajan netikettiin näemmä kuuluu turha päteminen (mikä on erittäin valitettavaa, varsinkin jos on väärässä). Pitäiskö nyt mun sitten tylyttää sua? Vai tyytyä toteamaan konservatorioiden tarjoavan Suomessa sekä musiikin perusopetusta että peruskoulutusta, ja toivoa teikäläisen muistavan tämän jatkossa, ettei turhaan tarvitse tulla huutelemaan ;)
artope
11.11.2008 11:45:13

Harvemmin jännittää. Onhan tässä jo keikkailtu (harvakseltaan) jo kohta 30v... Silloin kun yleisössä on tuttuja paljon niin silloin kyllä hieman jännittää ehkä aluksi... Tai jossakin häissä ekat tsipaleet...
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)