baron 10.11.2008 08:26:08 (muokattu 10.11.2008 08:26:34) | |
---|
Kaksi viikkoa sitten meikäläisen omaan loistavaan oivallukseen, lentokonemaiseen ja jo aikaisemmin mainittuun halkokosketin KX900 tuli vika jossa laite suostuu laskemaan keytä mutta ei nosta puolta sävelaskelta alempaa ylemmäs Oli vähän eksoottista soitella kun vaihtoehdot oli transposet -1, -2, -3, -4, -5. |
Oli leprchaumilta niin tyhjentävä vastaus, että odottelempa vaan sitä hetkeä, että puukko kiikuttaa orlan tänne huollettavaksi. ;) Saa nähdä milloin saan aikaiseksi. :) Niin pitkä matkakin on että mennee pensaa. COVS n:o 1. |
Rivihemmo 11.11.2008 02:45:02 | |
---|
Mä olin Tulipunaruusujen keikkaa kuuntelemassa ja yhtäkkiä säpsähdin kuuntelemaan: Viimeisen päälle hieno jazz-pianosoolo ja ihmettelin mistä se oikein tulee ja kyllä se oli se kurtunvetäjä. Ketolan Hemppa tais olla asialla, tosi musikaalinen hemmo se on. |
leprechaun 11.11.2008 03:03:10 | |
---|
Saa nähdä milloin saan aikaiseksi. :) Niin pitkä matkakin on että mennee pensaa. Törppäises joku emailiosoite niin pistän tulemaan. Vanha disketti on vaan 1,44M joten no problemos. Disketti on alkujaan 750 mallista mutta kerran tungin sen KX900 ja toimi. Voin ottaa pdf:ät ohjekirjasta, se on KX900. Espoo on mulle aika valkoista aluetta mutta kait sinnekin "suomalaisuuden vankkumattomaan tyyssijaan" (eikös tuo yksi puolue ollut aika vahvoilla siellä?) kuitenkin emaili kukee... eikun kulkee. Loppukevennyksenä monien vuosien takaa rumpalin kuolematon lausunto ennen keikkaa: "Hei kundit, joksh me shoitettiin?" |
leprechaun 11.11.2008 03:09:00 | |
---|
Oli vähän eksoottista soitella kun vaihtoehdot oli transposet -1, -2, -3, -4, -5. Ei sitä kukaan huomannut kun pantiin reippaasti kaikua lisää... ja jatsisoinnuthan on joka tapauksessa riitasointuja kaikki tykkänään. Marttilan Lassi sanoi joskus keikalla että Solistiyhtye Suomen salaisuus oli se että kallein sointu oli seiska. Ei ollut kuitenkaan se rumpali joka sanoi kuolemattoman lauseen, suom. huom. |
hanuri4 21.10.2010 18:56:22 | |
---|
SEPSAL : Terve vaan..olis kiva ottaa sinuun yhteyksiä kun minäkin olen "taistellut" tuon Ketronin SD3:en kans pari vuotta mut niin se vaan on et en ole mieleiseks komppeja saanut vaikka olen tilannutkin niitä Musalabrasta kun niitä vielä sai mut tais lopettaa kyseiseen moduliin komppien teon:( vai olenko ymmärtänyt väärin.. mut olisin tosi kiitollinen jos joku olis niin fiksu et antais omalta Ketroniltaan näytteitä kompeistaan niin osais verrata et ollaanko sitä samalla aalto pituudella ollenkaan:) Kun en oikein jaksa uskoa sitä ettäkö näihin ei sais kunnollisia Suomi komppeja ja vielä tanssimusiikkiin..eli humpat ja valssit on aika hupasoita:)) en tiedä sitten oliko minulla liian hyvät pelit ennen kuin oli Yamahan PSR 3000;en kosketin. Kuitenkin Ketronia on ehkä eniten näillä yhden miehen orkestereilla joten varmasti on komppeja moneen lähtöön mut mistäs ne minä löytäisin niin ei tarviis pistää myyntiin kuitenkaan Ketronia.... elikkä jos joku tunnistaa itsensä olevan kyseessä niin otappas reilusti yhteyttä sähkäriin arto_62@hotmail.com Ja mukavia soittelu hetkiä kaikille hanuristeille:) |