Aihe: USB donglet
1
JPQ
09.11.2008 04:31:35

digikameranhan voi kytketä takuleimatta vain suoraan koneseen (noh itse havaittu että takkuili enempi) eikä ole kyse että uskoisin sen mitä valmistaja sanoo. mutta sitten donglet miten niiden laita on toimiiko hubien kanssa ? noissa monissa samplekirjastoissa tuntuu olevan donglet siksi asia hieman ajankohtainen. ps. tiedän että paljon kyselen mutta pienen budjetin ihmisen täytyy olla todella tarkka mitä ostaa ja yllätys menot päälle on sotkeneet monta suunnitelmaa.
Cathi777
09.11.2008 19:51:09

digikameranhan voi kytketä takuleimatta vain suoraan koneseen (noh itse havaittu että takkuili enempi) eikä ole kyse että uskoisin sen mitä valmistaja sanoo. mutta sitten donglet miten niiden laita on toimiiko hubien kanssa ? noissa monissa samplekirjastoissa tuntuu olevan donglet siksi asia hieman ajankohtainen. ps. tiedän että paljon kyselen mutta pienen budjetin ihmisen täytyy olla todella tarkka mitä ostaa ja yllätys menot päälle on sotkeneet monta suunnitelmaa.

Minulla ei ole koskaan kyllä ollut mitään ongelmaa digikameroiden kytkemisestä hubeihin, aina ovat toimineet täysin moitteettomasti. Mutta se on kyllä tosiasia, että nuo donglet eivät toimi hubeissa eli ne on pakko kytkeä suoraan koneeseen. Hitto, että on muuten ärsyttäviä tuollaiset donglet, onneksi on saanut oman softa-arsenaalin niistä täysin vapaaksi.
Only pop music can break my heart...
axelsson
09.11.2008 20:28:42
Jaa kyllä minulla on kautta aikojen toiminu kaikki dongelit hubeissa. Nytkin töpöttää tossa Ilok ja Steinbergin dongeli samassa hubissa ja hyvin tuntuu futaavan.
esyk
09.11.2008 21:06:21

Nytkin töpöttää tossa -- Steinbergin dongeli -- hubissa ja hyvin tuntuu futaavan. Hubi on vielä kämäinen USB1-passiiviversio.
Cathi777
09.11.2008 23:23:50

Hubi on vielä kämäinen USB1-passiiviversio.

Okei, eli tähän asiaan ei ole mitään yleispätevää vastausta.
Only pop music can break my heart...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)