Aihe: Rumpupenkki nopsasti
1
jazzmies
09.11.2008 19:38:11
Tama HT35 rumpupenkki

Tuollaista olisin ostamassa kaverilleni lahjaksi, rahatilanne aika köykäinen. Onko mistään kotoisin, vanha penkki on täysi susi. Ja kaverini on hintelä kukkakeppi joka painaa n. 60-70kg.

Itse valitsisin mallin, jossa on kierremekanismi. Kierrejakkaran säätö on ihanaa ja ne pitävät kutinsa, korkeutensa, vakaammin. Jonkun verran täytyy kuvetta kaivella enemmän esim. HT430 kanssa, mutta tuo 40 € on sen väärti. Mutta jos lahjaksi tuloo, niin tuo malli on ihan jees!
Mul tällanen kikotusmusa aiheuttaa aina valtavaa sisäistä raivoa. Sama merenque-hommat, verenpaine nousoo. -Roberto -
Simbe
09.11.2008 21:47:18
Yamaha DS-840 on vallan hyvä kierteellinen penkki, hintaa jotain 125. Mulla painoa on kuitenkin reilusti yli 100 kg eikä mikään muu mekanismi pidä penkkiä ylhäällä, kun yleensä soittaessa tulee vieläpä hytkyttyä aika paljon.

Sellainen pystyputken läpi työnnettävä tappikin on kyllä varma, mutta mun painolla nekin viritykset meinaa pettää. Mikään teleskooppimalli ei ainakaan käy, kaasujousi ehkä juuri ja juuri poikkeuksena.
Onko sinulla Yamaha rummut? Käy täällä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)