KoskPaavo 08.11.2008 23:06:43 | |
---|
Mä tullut siihen tulokseen, että kotona rauhallisesti nukkuessa on hyvä. Samat aatokset, ja vielä sikiöasennossa. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Samat aatokset, ja vielä sikiöasennossa. Ja pää ja maha täynnä. COVS n:o 1. |
Jupi57 08.11.2008 23:38:28 (muokattu 09.11.2008 19:05:40) | |
---|
Menolippu; Siellä lauletaan, että "Juna jyskyttää, vanhaa ystävää..." Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |
pekkajau 08.11.2008 23:43:29 (muokattu 08.11.2008 23:43:42) | |
---|
"Yön Syliin" ei enää sytytä jos se on AINA soitettava viimeisenä valssina joka ikisellä keikalla. Ihan Spede! |
KoskPaavo 08.11.2008 23:50:34 | |
---|
"Yön Syliin" ei enää sytytä jos se on AINA soitettava viimeisenä valssina joka ikisellä keikalla. Hoh, ja sitten viimeisessä säkeistössä PITÄÄ laulaa että " kun sä UHKASIT jäädä mun luo". Ei näin. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
pekkajau 09.11.2008 00:12:01 | |
---|
Aloitusbiisinä aina "Ilta Skanssissa" (am)... niin kakku on valmis! Ihan Spede! |
KoskPaavo 09.11.2008 00:17:22 | |
---|
Aloitusbiisinä aina "Ilta Skanssissa" (am)... niin kakku on valmis! Voi v--u , toinen " Rantakoivun alla".... missä asut? " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
häläppääjä 12.11.2008 18:24:54 | |
---|
Surullinen tavallaan on Jampan piisi, jossa lauletaan: Yritetään yhdessä vielä. |
KoskPaavo 12.11.2008 19:18:26 | |
---|
Surullinen tavallaan on Jampan piisi, jossa lauletaan: Yritetään yhdessä vielä. Periaatteessa tuohan on paremminkin positiivisväritteinen, siis yhdessä vielä yritetään. " Jos jätät minut" "Sä et kyyneltä nää" ovat " ranteetauki"osastoa. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
EP 12.11.2008 19:30:39 | |
---|
Periaatteessa tuohan on paremminkin positiivisväritteinen, siis yhdessä vielä yritetään. " Jos jätät minut" "Sä et kyyneltä nää" ovat " ranteetauki"osastoa. Einin laulamassa versiossa "Jos jätät minut" on muuten minun mielestäni helekutin hieno fonisoolo joka tekee ehkä yhtä voimakkaan vaikutuksen kuin itse tekstikin. Samantyyppiset tunteet tulee ehkä seuraavasta: http://www.youtube.com/watch?v=VgzX_b4iXE4 |
Johannes kurkunkastaja 12.11.2008 20:05:59 (muokattu 12.11.2008 20:29:25) | |
---|
Karmein ja samalla realistinen synkistelyhittibiisi voisi olla ilmastonmuutokseen ja se seurauksiin ihmiskunnalle keskittyvä ja liittyvä hengentuote. Mulla on ainakin yksi jo varastossa tehtynä, jos se jotain/joitain kiinnostaa äänitettä ajatellen. Mieluiten kuitenkin jollekin huippuartistille maassamme. Nämä iskelmät: sinäkunjätätminutkyyneleenivuotavatvainain-biisit ovat jo niin arkipäivää ja korneja, että...no mutta niitäkin multa kyllä löytyy. |
EP 12.11.2008 21:00:58 (muokattu 12.11.2008 21:05:11) | |
---|
Pepe & Paradise: "Niin vähän on aikaa" saman nimiseltä albumilta, joka sisältää muitakin erittäin hienoja/ synkkiä biisejä. Paitsi ehkä "Melkein sonetti Lauralle", jota en poikasena kehdannut kotona muiden aikana kuunnella, he he :) NIIN VÄHÄN ON AIKAA (Matti Rossin runo) Niin vähän on aikaa vaeltaa, aurinko laski äsken, ja nyt jo sarastaa; niin vähän on aikaa kysellä, kun vastauksen etsimiseen kuluu elämä; niin vähän on aikaa rakastaa, kesken jäävät kaikki ihmistarinat; niin vähän on aikaa taistella, aamu vei miehen vuorille, ilta toi vainajan; niin vähän on aikaa odottaa, jos myöhästyt, se toinen jo kiitää radallaan, ja sinä kiidät radallasi, ihminen, kuin tuuli kiidät iltaan ja vaikenet. |
Johannes kurkunkastaja 12.11.2008 22:15:56 | |
---|
Pepe & Paradise: "Syvä hiljaisuus." Tuolloin jo ihmiskunnan aika oli loppunut. |
ave t 12.11.2008 22:19:37 (muokattu 12.11.2008 22:27:25) | |
---|
... aika paljon hetkestä kiinni; meillä soi intin eka aamuna keskusradiosta: "voiko ihanammin päivä enää alkaa,onko ihanampaa aamua kuin tää...", -kylmäsi....vähä..., mutta minä olenkin pikkusieluinen ihminen... ...mielipide on kuin pers'reikä...-kaikilla meillähän se on... |
artope 13.11.2008 09:11:47 | |
---|
... aika paljon hetkestä kiinni; meillä soi intin eka aamuna keskusradiosta: "voiko ihanammin päivä enää alkaa,onko ihanampaa aamua kuin tää...", -kylmäsi....vähä..., mutta minä olenkin pikkusieluinen ihminen... Ja siinähän lauletaan: rakkain pani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin.... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |