Aihe: Lapsille rummut! HYVÄ JOULULAHJA
1
binskyy
08.11.2008 10:17:26
Eli olen luennut että moni etsii noin alle 6vuotiaalle rummut.
niin näin tälläsen

http://www.musik-produktiv.com/(s(q20m7aseyxcmuu4sx42zi345))/magnum-kindersets-16-black.aspx

tossa onkin video alla jota näkee miten rummut soi.

Bass Drum: 16" x 11"
Tom: 8" x 6"
Tom: 10" x 6"
Floor Tom: 12" x 10"
Snare: 10" x 5" wood
Type: complete set
Shell Material: basswood
Shell hardware: chrom
Shell surface: laminated
Colour: black
Extras: cymbals and stool

Ja hinta ei ole edes paha
169.00
---------------

Tässä ois aika perfectó joulu lahja !

Ja jos ootte todella satsaamassa niin näin tälläsenkin

http://www.musik-produktiv.com/(s(q20m7aseyxcmuu4sx42zi345))/gretsch-catalina-club-jazz-ccj484-silver-sparkle.aspx

Tossa ainakin laatu merkkiä, ja noille hän soittaa jo monta vuotta.
Ja sitten myytte vaan eteenpäin.

Bass Drum: 18" x 14"
Tom: 12" x 8"
Floor Tom: 14" x 14"
Snare: 14" x 5" wood
Type: shell set
Shell Material: mahogany
Shell hardware: chrom
Shell surface: laminated
Colour: silver sparkle

Hinta on tietysti kalliimpi
597.00

------------------------------

Aattelin nyt vaan pistää tälläsen jos jotakuta kiinnostaa.
hansakemanelius
08.11.2008 11:31:35

Eli olen luennut että moni etsii noin alle 6vuotiaalle rummut.
niin näin tälläsen

http://www.musik-produktiv.com/(s(q20m7aseyxcmuu4sx42zi345))/magnum-kindersets-16-black.aspx

Ja hinta ei ole edes paha
169.00
---------------

Tässä ois aika perfectó joulu lahja !

http://www.musik-produktiv.com/(s(q20m7aseyxcmuu4sx42zi345))/gretsch-catalina-club-jazz-ccj484-silver-sparkle.aspx

Hinta on tietysti kalliimpi
597.00

------------------------------

Aattelin nyt vaan pistää tälläsen jos jotakuta kiinnostaa.

Useimmiten noissa oikein halvoissa ei kestä metalliosat. Kierteet menee ja pultit katkee, joten ilman muuta kannattaisin tuon kalliimman setin ostoa.Kaikkein paras vaihtoehto olisi jokin hinnaltaan välimaastossa oleva käytetty setti, mutta noin pieniä on aika harvoin tarjolla. Käytetyssä setissä on se hyvä puoli että sen arvo ei laske kovin paljon joten siitä saa rahansa takaisin jos innostus laantuu.
Joo nej ....
ÄM
08.11.2008 19:18:09

Eikös perus ajatus ole se, että "ÄLÄ OSTA LAPSELLE MITÄÄN, MISTÄ LÄHTEE ÄÄNTÄ". Tämmöset on mulle annettu ohjeet, kummilapsen vanhemmilta. Voin hyvin kuvitella tunteen, kun isäntä on pitkästä aikaa päässyt baariin käymään ja sunnuntai aamuna alkaa rummun soitto klo 9.00.

No ei vaan, Musamaailman ikkunassa oli kanssa kerran DW:n aika vakuuttavan oloinen pikkusetti, melkein teki mieli ottaa ittelle kakkossetiks.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Groovi
08.11.2008 21:16:43
Ja kunhan vain itse isänä tai äitinä muistaa että antaa lapsensa harrastaa mitä hän ITSE omasta vapaasta tahdostaan haluaa, niin hommalla on aika tukeva pohja. Tein aikanaan periaatepäätöksen etten rumpuja omalle pojalle tai tytölle osta, ellei ne itse jostain oma-aloitteisesta syystä sitä vallan vaadi. Olen siis henkisesti varautunut siihen että poika alkaa pelaamaan golfia tai juoksemaan baletissa, tai mitä muuta tahansa.

Vaatii meinaan joskus aika avarakatseista otetta, kun jälkikasvun harrastukset on jotain aivan muuta kuin omat. Ja varsinkin jos harrastukset tai lajit on jotain sen tyyppisiä mistä et itse tajua tai kiinnostu tuon taivaallista.

En osaa sanoa antoiko tämä avautuminen aloittajalle mitään ideoita tai positiivista ajateltavaa. =)
Hyvä rumpali saa satasen kamat kuulostamaan miljoonaluokan vehkeiltä. Huono rumpali ei saa miljoonan kamoja kuulostamaan edes satasen vehkeiltä.
hollmi-5
08.11.2008 22:47:32
Ja kunhan vain itse isänä tai äitinä muistaa että antaa lapsensa harrastaa mitä hän ITSE omasta vapaasta tahdostaan haluaa, niin hommalla on aika tukeva pohja. Tein aikanaan periaatepäätöksen etten rumpuja omalle pojalle tai tytölle osta, ellei ne itse jostain oma-aloitteisesta syystä sitä vallan vaadi. Olen siis henkisesti varautunut siihen että poika alkaa pelaamaan golfia tai juoksemaan baletissa, tai mitä muuta tahansa.

Vaatii meinaan joskus aika avarakatseista otetta, kun jälkikasvun harrastukset on jotain aivan muuta kuin omat. Ja varsinkin jos harrastukset tai lajit on jotain sen tyyppisiä mistä et itse tajua tai kiinnostu tuon taivaallista.

En osaa sanoa antoiko tämä avautuminen aloittajalle mitään ideoita tai positiivista ajateltavaa. =)

Meillä lapset soittavat kitaraa, koskettimia ja huilua. Rumpuja on paikat väärällään, mutta en ole niitä tyrkyttänyt. Sitten yksi lapsista halusi "sähkörummut". Sen verran kävi luonnolle, että vaimon piti ne hankkia :-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
sahkuifk
09.11.2008 19:55:21
Sää oot Holomi mennyttä miestä... Ei mitään rispektiä enään. SÄHKÖRUMMUT, ei juma...
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
hollmi-5
09.11.2008 21:36:53
Sää oot Holomi mennyttä miestä... Ei mitään rispektiä enään. SÄHKÖRUMMUT, ei juma...

Jo vain. Mennyttä miestä.
sakkemule
11.11.2008 19:18:09
sähkö.... mitkä? onks sellasiikin olemassa?
hollmi-5
11.11.2008 19:27:24
sähkö.... mitkä? onks sellasiikin olemassa?

Sitä se poika hoki hokemistaan, kunnes vaimo osti "sähkörummut".
Simbe
11.11.2008 19:30:42

Kuvia?

Virhe! Sähkö tai liian vaimo kirjoitus!
Onko sinulla Yamaha rummut? Käy täällä.
hansakemanelius
11.11.2008 19:58:08

Kuvia?

Hollmin vaimosta vai sähkösetistä?
Joo nej ....
Simbe
11.11.2008 20:03:43
Hollmin vaimosta vai sähkösetistä?

Kummasta itse haluaisit kuvia? Molemmathan nyt ovat varmasti aiwan hirrrveitä! ;)
hansakemanelius
11.11.2008 20:07:57

Kummasta itse haluaisit kuvia? Molemmathan nyt ovat varmasti aiwan hirrrveitä! ;)

Ei sitä tiedä ennenkuin on nähnyt....
Pistetäänkö uusi aihe: Rumpaleiden vaimot
Joo nej ....
Deino
11.11.2008 20:08:50

Kummasta itse haluaisit kuvia?

No siitä lapsesta Aatamin asussa!

http://www.pbfcomics.com/archive_b/PBF215-Kitty_Photographer.jpg
Simbe
11.11.2008 20:10:38 (muokattu 11.11.2008 20:12:56)
Ei sitä tiedä ennenkuin on nähnyt....
Pistetäänkö uusi aihe: Rumpaleiden vaimot

Kunhan se tulee tänne rumukamojen puolelle, eikä tonne soittamisen puolelle, ettei mee härskiksi retosteluksi soittotekniikoista..

E: Ei jumalauta Deino....
iekku84
12.11.2008 06:54:04
Itse oon kyllä pikkuneidille kasannut joululahja setiksi ihan "kunnon" osista Aika halppista mut takuulla laadukkaampaa kun nuo. mitä nyt on kohdalle sattunut esim neidin setissä on mm. yamaha sc 18" basari taman ss lattiatomi sit vintage morris puuvirppa pelti hommat on viel puol tiessään niin kun standit ja etu tomi puuttuu. mesh head kalvot tulee pintaan ja pelti dempit ja kakkos pelleiksi kumi pellit. eli itse kun oon kuuloni menettänyt niin ei mene pikkuneidiltä.
Mut itse en oikein innostu noista leluista vaikka ei ne välttämättä leluja ole mutta ei kuitenkaan innosta ja pitää isillekkin olla jotain tekemistä ettei tule mitään heti valmista hommattua.
Ka niin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)