Aihe: Slipknot
1 2 3 4 520 21 22 23 2449 50 51 52 53
Houhis
08.11.2008 14:05:01
seitan oli kova keikka ! hyvä ett soitti vanhoi ja todella vanhoi kuten prostheticsin :D odotin vetääkö spit it outin aikana kaikki alas jutun ku kauan sit mut tuli se sit sielt. machine head oli hyvä lämppää. aika onnistunu keikka kentältä pitistä katsellen
Oh My God! I Found The Fucking Sorsa !
Askorbiinihappo
08.11.2008 14:19:28

täh?...onlyonen aika ainakin tuli se outo kohtaus, ennen loppua..ei getthis mun mielest mitään outoa ollu.....pelkeen innostuin että vetäisivät dilutedin kun tuli sitä alkuriffiä, mutta ei, kiusausta prkl..

Nii Only Onessa nimenomaan. Sori, meni nimet väärin.
"There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight."
SlipKnoT
08.11.2008 14:28:28
Kaveri kertoi että kesken Get Thisin Corey rupesi laulamaan jotain "Lalallallaa"-juttua. Sanoi sitä "polkkakohdaksi". Mitä tapahtui? =D

Joo Only onen aikana Corey rupesi vetämään jotain lallatilaata, josta sitten hetken päästä vetivät biisin loppuun. Oli kyllä sikahyvä keikka, hyvä setlisti oli ja itseäni mielytti kun vetivät Only onen livenä (eka kerta kun kuulin sen livenä :p). Ääni oli ehkä vähän maassa keikan jälkeen kun tuli aika paljon huudeltua. Pari biisiä olisin vielä halunnut kuulla kuten Three nilin, all hope is gonen ja eyelessin mutta hyvä keikka oli ilman noitakin. Oma paikka oli katsomossa mutta ihan kentän vieressä, C2 katsomossa 2 rivillä.
miscage
08.11.2008 15:27:18
tekiks se naulapää muuten mitään muuta kun heilu siellä ständin takana?

Ihan reipasta touhua oli, petyin hiukan kun ne ei syönyt paskaa ja oksennusta....

"eix noi o ihan vitun sairaita, ja ne reenaa 6 tuntia kuutena päivänä viikossa..."

!!!!!!THE CELL + THE FIGURE!!!!!!
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
Niklodeus
08.11.2008 15:54:21 (muokattu 08.11.2008 16:09:53)

Lämppärit soitti liian kovaa, meinas sisuskalut räjähtää..

Et voi olla tosissasi. Käytä korvatulppia.

Hiton kova keikka oli. CoB:ssa en oikein vielä lämmennyt mutta heti Machine Headin tullessa alkui kunnon riehuminen. Joku täällä mainitsikin jo että Machine Head oisi voinut soittaa vielä lisää, olisi jaksanu kuunnella heitä vielä lisää. Häiritsi vain että porukka huusi ''Machine Head'' kun olisi pitänyt huutaa ''Machine Fucking Head'' ; P

Slipknot tuli ja räjäytti pankin. Heti ekoissa biiseissä oli kyllä loistava. Prosthetics oli kyllä aivan loistavan sairas biisi, ennen en hirveästi biisiä ole kuunnellut. Kentällä tunsi pyrot kyllä hyvin lämpönä kasvoilla : P. Spit It Outin ''Jump da fuck up'' oli myös kohta jota venasin. Näytti varmaan hyvältä siellä katsomossa, oisiko joku videoinut tätä ? Sid roikku sitten Clownin ilmassa olleessa setissä, veti kuulema leukoja siinä. Lopuksi vielä tuli heittämään vähän viiniä (?) katsomoon. Itse en nähnyt mutta kuulema Sidillä oli kyltti jossa luki : ''feed me drugs'' : P. Corey oli tavalliseen tapaansa aivan kikseissä. Jim tiettyyn tapaansa moshaili hienosti, loppupuolella aivan edessäni. Visuaallisesti oli myös hieno keikka. (515) introsta suoraan People = Shittiin encoressa, aaah.
Sairaat Introt ja hienot valot.

Pirun loistava keikka.
Wanna-be tr0lli.
Moimies
08.11.2008 16:06:25
On tuolla youtubessa parit pätkät Knotin keikalta.
Niklodeus
08.11.2008 16:06:55

Ihan kaameeta oikeesti. Onneksi en mennyt. Tai, olis Machine Head ollut kiva.

Mieeesss...
Wanna-be tr0lli.
M4ss3 m/
08.11.2008 16:31:34 (muokattu 08.11.2008 17:55:57)
Virhe! Liian lyhyt tai tyhjä kirjoitus!
Askorbiinihappo
08.11.2008 16:49:42

Tiedetään.

Miksi sitten kirjoitit, että Knot täyttää 10 vuotta? Knotti taitaa olla jo useamman 15 vuotta ainakin ollut, jos ihan alkuajoista kattellaan.

Ja mitä tuohon lämppäreiden liian kovaa soittamiseen tulee, niin korviin ei sattunut koko illan aikana yhtään. Vähän nukkumaanmennessä korvissa soi, mutta niillä oli basso liian kovalla tai sitten rummut jytkytti sen verran, että koko kehoon sattu lämppärien jälkeen. Näkikö kukaan mua? Olin kait E5 katsomossa 7-rivillä.

Jos haluut kolmekymppisenä elää ilman pahempia suhinoita, niin kyllä ne tulpat kannattaa pitää päässä. Ja että näkikö kukaan? Kukaan ei luultavasti edes tiedä, minkä näkönen olet, saati osota mitään mielenkiintoa kanssaolijoihin.

Anteeksi nyt, kun asiat eivät mulle kuulu, mutta ihmeellistä tekstiä M4ss3lta.
"There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight."
Niklodeus
08.11.2008 17:51:25

Näkikö kukaan mua? Olin kait E5 katsomossa 7-rivillä.

Mieeesss...
Wanna-be tr0lli.
kyseinen
08.11.2008 19:50:24
Näkikö kukaan mua? Olin kait E5 katsomossa 7-rivillä.

Mä menin kattoon sinne Slipknottia, en muusikoiden.netin jäseniä. Ja jos ihmisiä kattelinkin, niin hyvännäköisiä mimmejä.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
M4ss3 m/
08.11.2008 19:54:02
Okei, uskotaan jo! Perustakaa kohta oma topic tuolle jos oli niin vakavaa. En minäkään teitä tullut ihailemaan vaan Slipknottia.
Slipknot!
Sam Hotman
08.11.2008 20:45:06
Mä menin kattoon sinne Slipknottia, en muusikoiden.netin jäseniä. Ja jos ihmisiä kattelinkin, niin hyvännäköisiä mimmejä.

Slipknotin keikallahan niitä riittääkin.
Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766
M4ss3 m/
08.11.2008 21:33:48
Siellä ne paahtaa varmaankin tälläkin hetkellä. Miksen mennyt molemmille keikoille:(
Slipknot!
Lancelot
08.11.2008 21:42:24
Lievästi harmittaa kun ei tullut mentyä. No onhan toi knotti tullu nähtyä jo kolmesti mutta Machine Head olis ollu kiva nähä.
kyseinen
08.11.2008 23:03:37
Slipknotin keikallahan niitä riittääkin.

Oli niitä ainakin sen kaks, mitä tarvitaan monikkomuodon käyttämiseen.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
Jokapaikanapina
08.11.2008 23:12:34
Kyllähän toi tossa vähän jumputtaa. En oo koskaan vissiin kummemmin perehtynyt kyseiseen yhtyeeseen, voisin tästä vaikka tsekata!
M4ss3 m/
08.11.2008 23:19:52 (muokattu 08.11.2008 23:20:00)
Missä niillä muuten oli kitaravahvistimet ja pedalboardit?

Siellä lavan vasemmalla oli kyllä räkit ja nupit, mutta missä kaapit? Kenties sen korokkeen alla siinä rumpujen sivuilla?

Ja pedaalejakaan ei näkynyt, mutta kuului, tai ainakin olin kuulevani jotain random Whammy juttuja aina välillä. Sidillä oli ainakin vielä vuonna 2002 Digitech Whammy.

Olis kans sitten kiva kuulla kokemuksia tuolta Tampereen keikalta, oliko samat biisit jne.
Slipknot!
Sam Hotman
08.11.2008 23:30:49
Missä niillä muuten oli kitaravahvistimet ja pedalboardit?

Siellä lavan vasemmalla oli kyllä räkit ja nupit, mutta missä kaapit? Kenties sen korokkeen alla siinä rumpujen sivuilla?

Ja pedaalejakaan ei näkynyt, mutta kuului, tai ainakin olin kuulevani jotain random Whammy juttuja aina välillä. Sidillä oli ainakin vielä vuonna 2002 Digitech Whammy.

Olis kans sitten kiva kuulla kokemuksia tuolta Tampereen keikalta, oliko samat biisit jne.

Villi veikkaus on, että ne eivät halunneet laittaa niitä 20 marsun feikkikaappia siihen lavan takareunalle. Joten niillä oli siellä jossain lavan reunassa yksi toimiva kaappi per kitaristi. Ja pedaalit olivat varmaan siinä monitorien takana etteivät näkyneet sinne yleisöön kovin hyvin.
Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)