Aihe: boosterin lyhyt oppimäärä
1
Progorava
06.11.2008 15:26:56
pitäisi löytää setissä sopiva paikka moody boostille. ts9:n, dunlop jh-1:n ja boss tu-2:n sekaan.

käytän putkivahrista mietoa säröä, jonka päälle ts9. moody boostilla olisi tarkoitus korostaa soolot. miten nuo kannattaisi jonoon laittaa. osa fx looppiin vai kaikki eteen ja mihin järjestykseen?

kiitos vinkeistä
Numb
06.11.2008 15:49:54 (muokattu 06.11.2008 15:51:36)

Jos haluat volaboostia, laita boosteri luuppiin. Muuten se vain lyttää etuastetta entistä enemmän särölle, muttei juurikaan tuo volumelisää. Tai riippuu tietty siitä miten murolla etunen on jo valmiiksi.

Jos taas kaipaa muutosta myös itseensä soolosoundiin, niin se boosterin tuoma lisäsärö/kompressointi saattaa toimia oikein kivasti. Luupissa se vain tuuppaa jo valmiin soundin kovemmalle.

Tuner - wah - od - boost minä laittaisin.
A waist is a terrible thing to mind.
Progorava
08.11.2008 01:29:20 (muokattu 08.11.2008 01:29:30)
Jos haluat volaboostia, laita boosteri luuppiin. Muuten se vain lyttää etuastetta entistä enemmän särölle, muttei juurikaan tuo volumelisää. Tai riippuu tietty siitä miten murolla etunen on jo valmiiksi.

Jos taas kaipaa muutosta myös itseensä soolosoundiin, niin se boosterin tuoma lisäsärö/kompressointi saattaa toimia oikein kivasti. Luupissa se vain tuuppaa jo valmiin soundin kovemmalle.

Tuner - wah - od - boost minä laittaisin.

jonossa viimeisenä tuo toimi kivasti mutta pelkkänä volabuustina luupissa oli seurauksena se, että millä tahansa pedaalin säädoillä volat pieneni kun petaalin polkaisi päälle. elikkäs mitä helv...??!!
opaa
08.11.2008 12:56:34
jonossa viimeisenä tuo toimi kivasti mutta pelkkänä volabuustina luupissa oli seurauksena se, että millä tahansa pedaalin säädoillä volat pieneni kun petaalin polkaisi päälle. elikkäs mitä helv...??!!

En tiedä, mutta kai se noinkin toimii? Sooloja varten potkaiset pedaalin pois päältä :)
Progorava
08.11.2008 14:12:16
Perza
08.11.2008 18:57:03
Mulla oli JCM800 kanssa käytössä McBoost ja juurikin efektilenkissä. Toimi täysin niinku piti eli päälle laittaessa volume nousi tarvittaessa huimia määriä!
Eroottinen asia mistä vaimo ei tykkää=KAMARUNKKAUS!!!
Progorava
11.11.2008 17:06:14
Mulla oli JCM800 kanssa käytössä McBoost ja juurikin efektilenkissä. Toimi täysin niinku piti eli päälle laittaessa volume nousi tarvittaessa huimia määriä!

no kele! oli boost-potikalta tuleva linkki ekaan vastukseen piirilevyssä poikki. tein uudella piuhalla "ohitusleikkauksen". johan alako volaa löytymään! :D
Jucciz
11.11.2008 19:44:48
no kele! oli boost-potikalta tuleva linkki ekaan vastukseen piirilevyssä poikki. tein uudella piuhalla "ohitusleikkauksen". johan alako volaa löytymään! :D

Tämmöisestä omatoimisuudesta pamautan plussan. Kunpa kaikilla olisi yhtä hyvä asenne ja vähän rohkeutta tutustua siihen, miten asiat toimii ja mikä niissä on pielessä, jos eivät toimi. Hienoa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)