Kukkis 77 07.11.2008 17:19:36 | |
---|
Mitä luulette, antaiskohan ne niitten vahvistimet mulle jos oikein kauniisti menisin keikan jälkeen pyytämään? Kyllä ne varmaan antaa. Mäkin sain Iron Maidenin PA-kamat viime keikan jälkeen. Nyt on himassa vähän ahdasta. "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
bedlam 07.11.2008 17:53:54 (muokattu 07.11.2008 17:55:01) | |
---|
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER Täsä jonkun aiemman keikan biisilistat, eiköhän noi suunnilleen samat biisit vedä. Slippareitten setti on kyllä mulle suurensuuri pettymys. Kahdelta uudelta ei paljon mitään. Pläh. Tän perusteella voisin kuvitella, että Konepäät on se kovempi illan pändeistä. SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER Slipknot: 1. Intro 2. Surfacing 3. The Blister Exists 4. Get This 5. Before I Forget 6. Liberate 7. Disasterpiece 8. Dead Memories 9. Psychosocial 10. The Heretic Anthem 11. Prosthetics 12. Spit It Out Play Video 13. Duality 14. Only One Encore: 15. (515) 16. People=Shit 17. (sic) Machine Head: Clenching The Fist Of Dissent Imperium Ten Ton Hammer Aesthetics Of Hate Old Halo Davidian |
FatSam 07.11.2008 22:33:52 | |
---|
Slippareitten setti on kyllä mulle suurensuuri pettymys. Kahdelta uudelta ei paljon mitään. Pläh. Tän perusteella voisin kuvitella, että Konepäät on se kovempi illan pändeistä. Ihan kaameeta oikeesti. Onneksi en mennyt. Tai, olis Machine Head ollut kiva. "Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu |
Askorbiinihappo 07.11.2008 23:05:05 | |
---|
Mua sensijaan vituttaa oikeen ankarasti etten mennyt. Kaverin mukaan fiilis siellä katossa. "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
Henkka370 08.11.2008 00:03:54 | |
---|
Ihan kaameeta oikeesti. Onneksi en mennyt. Tai, olis Machine Head ollut kiva. Mäsäri veti suunnilleen saman setin crusadessa viimevuonna. Onneksi olin siellä |
Karipiirto 08.11.2008 00:20:46 | |
---|
Slipknot: 1. Intro 2. Surfacing 3. The Blister Exists 4. Get This 5. Before I Forget 6. Liberate 7. Disasterpiece 8. Dead Memories 9. Psychosocial 10. The Heretic Anthem 11. Prosthetics 12. Spit It Out Play Video 13. Duality 14. Only One Encore: 15. (515) 16. People=Shit 17. (sic) Siis toi on jo aika paskaa. Ei siinä onhan tossa hyviäkin mutta uutukaiselta ei oo ku pari hikistä rallia, joista kumpikaan ei ole Gematria, Sulfur, This Cold Black tai edes Snuff. En siis menettänyt mitään vaikken lippuja ostanut. "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Drumjamo 08.11.2008 00:31:29 | |
---|
Eyeless olisi mukava kuulla. Eiköhän sieltä hyvä keikka tule. Se nyt vaan on semmosta |
M4ss3 m/ 08.11.2008 00:42:30 | |
---|
Älkää itkekö, uskon ettette varmaan ollut edes paikalla ja puratte nyt pahaa oloanne johonkin muka paskaan biisilistaan. Mitä itse keikkaan tulee. Lämppärit soitti liian kovaa, meinas sisuskalut räjähtää ja Slipknot soitti juuri oikealla volyymilla. Settilista itseäkin harmitti aluksi, mutta kun keikka alkoi niin kyllä ne loppuun kuluneet rallit sai ihan uutta voimaa. Keikalla aina kaikka kuulostaa paremmalta. Olin varma etten laula mukana, mutta sitten lauloinkin jokaisella biisillä:D Mitä nyt tulee tähän Jim Rootin Telecasteriin niin en myisi tuota nyt mistään hinnasta, koska tänä iltana mulle todistettiin, että vika on aina soittajassa tai vahvistimessa ei kitarassa. Jotenkin jäi huono fiilis ehkä sen takia, että loppu liian lyhyeen. Corey heitti hyvää läppää(mitä läppää muka?) ja kaikki muutkin jäsenet olivat aivan niinkuin heidät olen tuhansien Youtube videoiden perusteella oppinut. Siis miettikää, olen 4 vuotta katsonut jotain h'lvetin videoita ja tänään näin orkesterin livenä ihan omin silmin. Sanoinkuvaamatonta. Yksi muistettavimmista hetkistä oli kun Sidillä oli joku kävelykeppi jonka kanssa se sitten käveli, niin mennessään lavan reunalle, keppi tippui turvamiehen jalkojen juureen. Sid siinä yritti sitten huutaa sille turvamiehelle niin eihän se sitten kuullut ja niin mies sai lyönnin päähänsä ja nöyrästi antoi kepin Sidille sen jälkeen. Craiggia aina välillä ihaillessa tuli mieleen, että miten se pystyi aivan koko keikan ajan heiluttaa päätänsä? Paul oli piilossa melkein koko keikan ajan, välillä jopa 133:n keyboard-telineen takana. Corey sanoi jotain, että ensi vuonna Knot täyttää 10-vuotta(tiesin jo ennestään) niin tarkoittaisiko tuo sitä, että tulisivat ensi vuonna uudestaan? Loppujen lopuksi elämäni paras ilta ja sai mieleni muuttumaan tuon minun jo rikkimenneen(joo kierteet menin laittamaan tänään tallasta) Telecasterin suhteen. Kaikki on kiinni vain vahvistimesta. M4ss3 m/ lopettaa tältä illalta, katsotaan mitä porukka aamulla valittaa sitten. The End.... |
kid ego 08.11.2008 00:52:52 | |
---|
Oli ihan nasta keikka. En tuntenut biisejä juurikaan etukäteen enkä saanut niistä hirveästi irti, mutta show oli todella näyttävä. Kaikki ne pyörivät hörpelit yms., ja valojen käyttäminen oli todella mallikasta. |
M4ss3 m/ 08.11.2008 01:00:20 (muokattu 08.11.2008 01:01:13) | |
---|
Ei mitään. Sori |
Moimies 08.11.2008 03:17:48 | |
---|
Pyörivä rumputasosysteemi räjäytti potin. |
Räkkipeli 08.11.2008 07:46:55 | |
---|
kuulostaa siltä että siellä on ollu ihan normisirkus. :D Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
kyseinen 08.11.2008 10:15:38 | |
---|
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Oli kyllä hieno show, vaikkakin diggailen bändistä enemmän levyltä. Mutta mutta, hienosti otti yleisön Spit it outin aikana, valitettavasti olin itse istumapaikalla, jolloin ei päässyt riehaantumaan niin paljoa. Bodomia kattelin 4 biisii, ja down fall kuulosti kyllä livenäkin melko hyvältä (toivottavasti en nyt sekoita kipaletta, tulee bodom fanit kurkkuun kiinni) Mutta Machine Head oli kyllä kevyesti paras acteista, show vain loppui täysin kesken, juuri kun alko pääsemään vauhtiin. Luonnollisesti Old ja Davidian keikan kohokohdat Kyllä klubikeikat on kuitenkin niin vitusti parempia kuin jäähalli vedot (olen ollut myös permannolla tarkistamassa monen monta suosikki artistia), vaikka tuon kokoluokan bändeille alkaa klubit jäämään pieneksi Hyvät vibat jäi kuitenkin illasta, taitaa taas metallikärpänen purasta kun illat pimenee... 'On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa' |
J.Newkid 08.11.2008 10:29:08 | |
---|
Jee, meikä diggaili Slipknottia ihan kympillä! Ekat viis biisiä täyttä turpaanvetoa! Eikä tainnut tulla kun se pari kolme uutta piisiä. Olin kyllä vähän skeptinen sen suhteen, että miten se amerikkalaiselta rock-miljonääriltä vielä irtoo tämä Fuck you meininki, mutta täytyy sanoa että irtosihan se. Hyvin soittivat ja hyvältä kuullosti. Rahat ei menny hukkaan. Bodom kuullosti puurolta ja soitti tosi lyhyen setin, tosiaan ilman valosöytä. Machine Headin taisin juoda kaljaa ja polttaa tupangia. Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
M4ss3 m/ 08.11.2008 11:15:16 | |
---|
Mitä nyt tuohon keikkaan voisi lisätä? Ainakin se kun olisiko ollut Disasterpiecen lopussa juuri ennen sitä loppuosaa niin Corey heitti voltin selälteen. Oli kyllä hienon näköistä. Muutenkin uskoin, että kun he tulevat Suomeen niin koko show on ihan vesitetty, mutta siellähän oli nämä kaikki pyrot, pyörivät rummut ja jotain. |
MV 08.11.2008 11:32:00 | |
---|
Oho, ovat palanneet Iowan aikaiseen meininkiin shown osalta. Pyrot ja kaikki. Are you madferit? |
Askorbiinihappo 08.11.2008 11:45:43 | |
---|
Kaveri kertoi että kesken Get Thisin Corey rupesi laulamaan jotain "Lalallallaa"-juttua. Sanoi sitä "polkkakohdaksi". Mitä tapahtui? =D "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
ramionparas 08.11.2008 13:07:32 | |
---|
Kaveri kertoi että kesken Get Thisin Corey rupesi laulamaan jotain "Lalallallaa"-juttua. Sanoi sitä "polkkakohdaksi". Mitä tapahtui? =D täh?...onlyonen aika ainakin tuli se outo kohtaus, ennen loppua..ei getthis mun mielest mitään outoa ollu.....pelkeen innostuin että vetäisivät dilutedin kun tuli sitä alkuriffiä, mutta ei, kiusausta prkl.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
masterhat 08.11.2008 13:28:07 | |
---|
tekiks se naulapää muuten mitään muuta kun heilu siellä ständin takana? Ihan reipasta touhua oli, petyin hiukan kun ne ei syönyt paskaa ja oksennusta.... "eix noi o ihan vitun sairaita, ja ne reenaa 6 tuntia kuutena päivänä viikossa..." 'On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa' |