trent 05.01.2004 08:50:31 | |
---|
saako tuolla demostudio-alueella laittaa linkin coverbiisiin? |
Leikari 05.01.2004 09:48:03 | |
---|
saako tuolla demostudio-alueella laittaa linkin coverbiisiin? ei saa - ainakaan ilman alkuperäisen sävellyksen/sanoituksen oikeudenhaltijoiden lupaa. |
larinparaske 07.01.2004 13:48:51 | |
---|
ei saa - ainakaan ilman alkuperäisen sävellyksen/sanoituksen oikeudenhaltijoiden lupaa. Kyllä niitä siellä tuppaa olemaan aika lailla, gimmelistä maidenin kautta crashiin. Olen kyllä itsekin hieman ihmetellyt, mutta tuskinpa kukaan noista haloota jaksaa nostaa ? I want to be the king and queen of cheese |
trent 08.01.2004 17:26:22 | |
---|
niin, siksi kysyinkin kun löysin tuon roviolla-coverin (joka muuten rocks!). Ajattelin vaan että tuskinpa ne on mitään lupia kysellyt. |
Fortune 08.01.2004 19:01:50 | |
---|
niin, siksi kysyinkin kun löysin tuon roviolla-coverin (joka muuten rocks!). Ajattelin vaan että tuskinpa ne on mitään lupia kysellyt. Vaikkakin tuolla coverilla oli melkein positiivinen vaikutus Gimmelin uusimpaan levyyn. Melkein. "Look behind you, a three-headed guitar!" |
Lennu 27.01.2004 04:45:20 | |
---|
Vaikkakin tuolla coverilla oli melkein positiivinen vaikutus Gimmelin uusimpaan levyyn. Melkein. Niin, ja onhan se Asikaisen versio Asikaisen biisistä. Vaikka ei Risto olekaan. |
Juntunen 31.01.2004 22:11:40 | |
---|
Niin, ja onhan se Asikaisen versio Asikaisen biisistä. Vaikka ei Risto olekaan. Hehhoh. |
Niin, ja onhan se Asikaisen versio Asikaisen biisistä. Vaikka ei Risto olekaan. Sehän on Kolehmaisen biisi? "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Nimismies 17.02.2004 11:29:28 | |
---|
Eipä tuo varmaan kuolemaksi ole. Itse ainakin pidän noita erittäin kiinnostavina, harmi kun ovat laittomia. Järjetöntä että ovat; keneltä tuollainen nyt on pois? Kun minä en niitä Gimmelin/Crashin levyjä kuitenkaan osta. "Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Vilhelmus 17.02.2004 12:00:22 | |
---|
Eipä tuo varmaan kuolemaksi ole. Itse ainakin pidän noita erittäin kiinnostavina, harmi kun ovat laittomia. Järjetöntä että ovat; keneltä tuollainen nyt on pois? Kun minä en niitä Gimmelin/Crashin levyjä kuitenkaan osta. Tehdystä työstä pitää saada yleisen moraalikäsityksen mukaan palkkio. Mutta, joo, tietty tervettä järkeä saa käyttää. Minä heitän ainakin, kun coverpoppoomme promo valmistuu, hetkeksi biisiä kehiin jotta kuulen miten olemme onnistuneet. Sitten biisi pois. |
Lennu 18.02.2004 19:59:04 | |
---|
Sehän on Kolehmaisen biisi? Prkl, niinpä onkin. No, apina-avatarin versio Kolehmaisen biisista, vaikka ei Maki olekaan. Historically, just staying out of the way has been my most valuable contribution. HÄTÄTILAPALSTA |
Lord of the strings 22.02.2004 16:34:14 | |
---|
Olihan siellä se Herkkusienen Paranoid It's not ovet 'til the fat lady sings. |
PJS 23.02.2004 17:04:38 | |
---|
NIi ja on siel vaiks kuin paljon covereita ja jos noista tulee joku sanomaan niin jo on ihme...Mullakin on coveri demopalstalla, itse asiassa taitaa olla kaksikin. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |