Da Make 10.02.2004 20:26:41 | |
---|
Mihin jäi Behringer? Äijä on itse ostamassa Behkun skobea... Cräx, Change, Ötöm!? |
Invader 10.02.2004 20:30:05 | |
---|
Äijä on itse ostamassa Behkun skobea... kaappi != vahvistin Epämääräistä nyhjäystä jo vuodesta -82. |
DJ Lattialuukkukoira 10.02.2004 20:49:37 | |
---|
Mihin jäi Behringer? No otetaan vielä sekin mukaan. Oikeasti ainoat välttämättömät äänet ovat särö ja puhdas. kaikki muu on turhaa. Zakk Wyldekin sanoi: "There's only two sounds: crap and good". Luovuushan siinä menee, kun V-ampeilla leikkii. On kaikki flangerit sun muut turhat vempeleet käden ulottuvilla. Roc-pro ei ole huono! |
Da Make 10.02.2004 20:53:05 | |
---|
kaappi != vahvistin Mutta jos se kumminkin ostaa Behringer kaapin... Aika kieroutununutta ostaa jotakin merkiltä jota vihaa. ´Lisätkää sinne vielä Zoomin muovipurkit. Cräx, Change, Ötöm!? |
Swan 10.02.2004 21:34:14 | |
---|
Lisätkää sinne vielä Zoomin muovipurkit. Ja Bespeco myös! Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa. |
HeavyMachinery 15.02.2004 03:01:38 | |
---|
Mihin jäi Behringer? Ei b-rinkeleissä mitään vikaa ole, varsinkaan jos verrataan valvestateen. Ja todennäköisesti jos behringer kopiosi valvestaten se olisi parempi kuin alkuperäinen. First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
Collapsed 15.02.2004 12:40:22 | |
---|
Ja Bespeco myös! Bespeco tekee hyviä piuhoja. |
Mutta keskustelu oli valvestaten huonoudesta, ei vedetä nyt muita samaan lokaan. First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
DJ Lattialuukkukoira 16.02.2004 21:22:13 | |
---|
Mutta keskustelu oli valvestaten huonoudesta, ei vedetä nyt muita samaan lokaan. Niinpä. No otetaanpa freesi näkökulma: Heitetään Valvestatet ja miksei vaikka pro-rocitkin trankku-kategoriaan. Miten hyvin pärjäisivät? Millon nää treenit loppuu?
-Rumpali |
mikko1 16.02.2004 22:22:50 | |
---|
Niinpä. No otetaanpa freesi näkökulma: Heitetään Valvestatet ja miksei vaikka pro-rocitkin trankku-kategoriaan. Miten hyvin pärjäisivät? Näin! Sitäpaitsi uskokaa jo, kyllä siitä ihan suht hyviä saundeja saa kun pikkusen jaksaa säätää. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
kirves 16.02.2004 22:25:39 | |
---|
Kun soittaa Marsun JCM-800 vahvistimella ei tarvitse edes miettiä onko minulla hyvä soundi... valvestatet on lapsille tehtyjä leluja... |
Niskamies 16.02.2004 22:26:18 | |
---|
Näin! Sitäpaitsi uskokaa jo, kyllä siitä ihan suht hyviä saundeja saa kun pikkusen jaksaa säätää. Hohhoh, onneks mä menin ostamaan heti ekaks vahvistimeks putkivehkeen, niin ei tällasta pidä jauhaa. |
mikko1 16.02.2004 22:33:38 | |
---|
...siis trankkuhyviä. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
Hornanturska 16.02.2004 22:45:56 | |
---|
Hohhoh, onneks mä menin ostamaan heti ekaks vahvistimeks putkivehkeen, niin ei tällasta pidä jauhaa. No eipä näytä noiden muiden kamojesikaan suhteen ollut rahasta pulaa. Joillain ei vain satu olemaan varaa hyvään putkivahvistimeen yms. ..The Saw And The Carnage Is Done... |
Heart Of Steel 16.02.2004 22:55:42 | |
---|
Höpö höpö höpö höpö!!! Valvestatet on maailman parhaita vahvistimia! Ja Piste. Ootte vaan kateellisia kun teillä ei oo! Ei kukaan muuten haluais vaihtaa VS100-nuppia vaikka 5150:aan? Voin myös harkita vaihtoa siihen MesaBuugiMasiinaan jos maksat vähän väliä. "Nobody tells a Man how to play." |
Eemil 16.02.2004 22:58:57 | |
---|
Höpö höpö höpö höpö!!! Valvestatet on maailman parhaita vahvistimia! Ja Piste. Ootte vaan kateellisia kun teillä ei oo! Ei kukaan muuten haluais vaihtaa VS100-nuppia vaikka 5150:aan? Voin myös harkita vaihtoa siihen MesaBuugiMasiinaan jos maksat vähän väliä. En mä oikeastaan nyt tee juuri mitään tolla 5150:lla, mutta jos vaihdat sen tähän mun VS20-comboon niin voin maksaa pari kymppiä välirahaakin. |
Heart Of Steel 16.02.2004 23:03:26 | |
---|
Niin siis tarkoitin että jos joku haluaisi multa tämän jalon keräilyharvinaisuuden, VS100HR:n, niin vaihdossa kelpaisi nuo kyseiset putkivärkit. "Nobody tells a Man how to play." |
skellu 17.02.2004 09:03:22 | |
---|
Itselläni on Marsun VS15, luojan kiitos olen paska soittaja enkä ymmärrä soundeista mitään :) |
Vemmy 17.02.2004 09:39:51 | |
---|
No otetaanpa freesi näkökulma: Heitetään Valvestatet ja miksei vaikka pro-rocitkin trankku-kategoriaan. Miten hyvin pärjäisivät? Eivät varmaan kovin hyvin. Molempien kohdalla on kyse halvalla tehdystä vahvistimesta, johon on lätkäisty tunnetun valmistajan logo hintaa nostamaan, ja sitten se putki sisälle että voidaan sillä mainostaa. Kyllä ne "oikeat" transistorivahvistimet ovat paljon parempia, siis ne, jotka on oikeasti ajatuksella ja vaivalla suunniteltu ja tehty. Valvestate ja Roc-Pro eivät ole. Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
Jussi Guitar 17.02.2004 11:50:05 | |
---|
Mä kannan kyllä korteni tähän kekoon, Se vaan o poijjaat niin että se on 90% kiinni siitä kuka niitä nuppeja vääntää ja kieliä rämpyttää. Joillaki peeloilla on 10000e:n putkivehkeet +mallintavat härdellit mutta silti pelimies saa paremman soundin 15 wattisesta valvestatesta ilman pedaaleja. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA. |