Omituista kyllä, en onnistunut haulla löytämään ketjua Blakesta. Jos sellainen jostain löytyy, valaiskaa toki! Bändihän on nyt väkisinkin ajankohtainen, kun uusi levy Sa7urnus ilmestyy 12.11.2008. Levyhän on parhaillaan ennakkokuunneltavana MySpacessa: http://www.myspace.com/blakeband Ensimmäinen kuuntelu menossa, minulle toimii. Aika samoilla linjoilla edellisen Planetizer-lätyn kanssa, ja kyseistä levyä onkin tullut kuunneltua harvinaisen paljon. Diggaan! |
mega 07.11.2008 19:03:01 | |
---|
Omituista kyllä, en onnistunut haulla löytämään ketjua Blakesta. Jos sellainen jostain löytyy, valaiskaa toki! Bändihän on nyt väkisinkin ajankohtainen, kun uusi levy Sa7urnus ilmestyy 12.11.2008. Levyhän on parhaillaan ennakkokuunneltavana MySpacessa: http://www.myspace.com/blakeband Ensimmäinen kuuntelu menossa, minulle toimii. Aika samoilla linjoilla edellisen Planetizer-lätyn kanssa, ja kyseistä levyä onkin tullut kuunneltua harvinaisen paljon. Diggaan! Vähän saatanan kova levy onkin tuo Sa7urnussi, vaatii vaan kuuntelua kyllä ennenkuin rupeaa avautumaan. Aiempaa monipuolisempaa joka suhteessa, mutta uros silti haisee biiseissä ja hyvin jytisee soundeiltaan. "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
Hanok 07.11.2008 19:58:20 | |
---|
Vähän saatanan kova levy onkin tuo Sa7urnussi, vaatii vaan kuuntelua kyllä ennenkuin rupeaa avautumaan. Aiempaa monipuolisempaa joka suhteessa, mutta uros silti haisee biiseissä ja hyvin jytisee soundeiltaan. Pari kertaa nyt kuunneltu Myspacesta. Kyllähän tuossa nyt jalka vippaa ja kaljaa alkaa tehdä mieli välittömästi. Tällä hetkellä ainakin tuntuu erittäin asialliselta levyltä, vaikka ei vielä ole ehtinyt edes yksittäisiä biisejä saada kunnolla takaraivoon. |
J.Newkid 08.11.2008 14:58:50 | |
---|
Yksin Hammasharjan rumputyöskentely herättää kiinnostuksen Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Akiman 10.11.2008 21:55:30 | |
---|
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: PAIN, BATTLELORE, SKEPTICISM, CYNIC ja THYRFING :: |
Hanok 10.11.2008 22:47:29 | |
---|
|
Akiman 17.11.2008 12:10:04 | |
---|
Aaro Seppovaara ja Sami Hassinen puhuvat Korroosion BLAKE -haastattelussa maailman kauneudesta, vanhojen aikojen hienoudesta, stailaajista, hyperventilaatioista, fiiliskavereista, rock-elämästä ja tämän ohella ehkä myös hieman Blakesta sekä Sa7urnuksesta. http://www.korroosio.fi/interviews.php?id=222:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: PAIN, BATTLELORE, SKEPTICISM, CYNIC ja THYRFING :: |
metal girl 13.12.2008 22:28:42 | |
---|
oon kuullu aika vähän blakea mut oon tykänny siitä mitä oon kuullu. pitää kai ostaa se uus levy... |
omenamehu 11.01.2009 18:09:49 | |
---|
Hyvältä kuulostaa mitä olen tuon Spirit of Cain biisin radiosta kuullut. Ekalla kuulemalla ihmettelin että kovin tuttu riffi ja pienen tuumailun tuloksena mieleeni pätkähti että sehän on aivan kuin Kyussin green machine. Mut kaipa pojat on kansilehdykässä kyussia kiitelleet kun kerta noin suoraan ovat esikuvaltaan riffin käyttöön ottaneet :) Pitännöö tutustua paremmin yhtyeeseen kun kerta ovat tänne päin keikkailemaankin tulossa. "Osaan soittaa Seek & Destroyn sooloon asti. Saankohan mä nyt vakoa?" |