Olli S. 15.02.2004 19:53:49 | |
---|
onko tuollaisesta mihinkään? Omistan tuollaisen ja sopii ainakin minun käyttötarkoituksiini. Toimii säröllä paremmin, kuin puhtaalla. Säröpuolella tykkäsin tuosta enemmän, kuin Voxista, joka oli toinen vaihtoehto. Kummallisia ominaisuuksia (vikoja) siinä kuitenkin on. Esim. kun pistätsen ennen säröä, niin wahia ei ole oikeastaan ollenkaan, mutta toimii taas oikein, kun pistää särön jälkeen. Sama juttu joissakin vahvistimissa, että ei toimi inputtiin, mutta toimii loopissa. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
Jammy 15.02.2004 20:19:12 | |
---|
|
mikko1 15.02.2004 21:38:30 | |
---|
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
Jormaz 15.02.2004 22:05:43 | |
---|
onko tuossa paremmat cleanit Ei tossa mitkään hirmu hyvät ole. Voxin vastaavassa on paremmat, mitä nyt vähän oon testaillut. Back to the 80's |
saturnzreturn 15.02.2004 23:02:37 | |
---|
jimi hendrix cry baby on (kaikki läpi testanneena) paras...osta se..morley on ainakin mun mielestä ihan järkyttävä laite... sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
HS 15.02.2004 23:30:58 | |
---|
Terve Tänään kuulin pitkästä aikaa Kuustosta. Vaikkei äijän musiikista välttämättä pitäisikään, kannattaa tutustua, sillä bändit ovat yleensä pirun hyviä. Niin sitä wahia... Vaikkapa Aurora (?) levyltä biisi "Tanssi Sisko Tanssi". Aika mukavasti laulaa Silvennoisen wahitettu kitara. |
rebb 15.02.2004 23:32:17 (muokattu 15.02.2004 23:35:18) | |
---|
jimi hendrix cry baby on (kaikki läpi testanneena) paras... Miten tuon soundi eroaa tavallisesta Cry Baby mallista (Gcb-95) ? Tarkoituksena olisi tehdä tavalliseen malliin Hendrix modifikaatio. Osien hinta kun ei paljoa päätä huimaa. Edit: Kykennän perusteella tuo leikkaisi korkeita pois. |
Ei passaa unohtaa legendaarisinta wahi biisiä eli Uuno Turhapuron tunnaria! Vittu tää ole mikään Kari Vepsä! |
saturnzreturn 16.02.2004 11:56:29 | |
---|
Miten tuon soundi eroaa tavallisesta Cry Baby mallista (Gcb-95) ? Tarkoituksena olisi tehdä tavalliseen malliin Hendrix modifikaatio. Osien hinta kun ei paljoa päätä huimaa. Edit: Kykennän perusteella tuo leikkaisi korkeita pois. oikein arvattu, mulla oli alunperin orkkis cry baby, mutta meni hermot siihen rääkyttämiseen pedaalin ollessa ääriasennossa, ja ostin ton hendrixin...sitä ennen vaihdoin sen hammastuksen tuohon orkkikseen yhtä hammasta "eteenpäin" mutta se ei tuottanut toivottua lopputulosta, kuulosti jotenkin oudolta mössöltä toisessa, eli tummassa ääripäässä, joten kaikesta päätellen siellä on eri potentiometri...en jaksanut ruveta modaan vaan ostin suosiolla sen hendrixin (siiton kyllä sen verran aikaa etten ois muutenkaan löytänyt mitään kaavioo vaikka olisin halunnut modatakkin).muutenkin toi mun mielestä wahittaa ehkä hieman makeemmin sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |