Meisseli 22.10.2008 02:42:02 | |
---|
Mietityttää...hmmm... Änd Unnunnuu.... |
Jucciz 23.10.2008 00:44:56 | |
---|
Saatans....pitäskö wanhan ja wäsyneen nousta kiikkustuolista ja lähtee tonne? Mä voin kyllä ajella, löytyy 9 hengen pikkubussi, jos on enemmänkin populaa Treelta käsin tonne menossa, katotaan ny, LC on mun suurin nuoruuden"idoli", oishan tuo kiva nähä! MUTTA....juoppokuskiksi en ala = tulomatkan kusi - paska -rööki -oksennnustauot, EI KIITOS!!!! Humppa-areenoilla 30 vuoden aikana tota on nähty ihan haitaksi asti ;-) Hei! Mä olen sun kyydissä aivan ehdottomasti. Mun tupakoinnin tai viinankäytön takia ei tarvitse pysähdellä. Sen sijaan voidaan jutella humppa-areenoista: wanhan konkarin vinkit tulevat varmasti tarpeeseen nuorelle klopille. ;) |
Epämuusikko 23.10.2008 13:30:10 | |
---|
Saatans....pitäskö wanhan ja wäsyneen nousta kiikkustuolista ja lähtee tonne? Mä voin kyllä ajella, löytyy 9 hengen pikkubussi, jos on enemmänkin populaa Treelta käsin tonne menossa, katotaan ny, LC on mun suurin nuoruuden"idoli", oishan tuo kiva nähä! MUTTA....juoppokuskiksi en ala = tulomatkan kusi - paska -rööki -oksennnustauot, EI KIITOS!!!! Humppa-areenoilla 30 vuoden aikana tota on nähty ihan haitaksi asti ;-) Jos sinä lähdet niin minä lähden kans! R.I.P Oksanen |
Sammo 27.10.2008 20:44:17 | |
---|
If the White House calls...
Tell them... 'I'm out in the field'... |
Kiinankeisari 28.10.2008 10:44:25 | |
---|
mulle on taas iskuny juutuubista nuo carltonin ja sapphire blues bändin nykäisyt: http://uk.youtube.com/watch?v=jNIXVw_kni4 niin ja tietysti osuus steely danin tuotannossa. robbenia olen kyllä kuunnellut jonkun verran enemmän, myönnän. kauanko teillä meni että posti toimitti tuon piletin? "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Jucciz 04.11.2008 15:04:46 (muokattu 05.11.2008 02:39:33) | |
---|
Lippu tuli postissa. WanhaWetäjä taitaa jättää konsertin väliin, eli olen pahasti vailla kyytiä. Onko joku Tampereelta lähdössä tuonne? Tai sitten vaikka joku jyväskyläläinen, joka luonnollisesti ajaa Tampereen kautta? Laittakaahan pikaviestiä tulemaan. Osallistun luonnollisesti polttoainekuluihin. |
juu, pari päivää sitten tuli piletti mullekin. nyt vaan pitää miettiä että miten tuolta pääsee pois, illalla ei mee junia eikä busseja tännepäin... "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
jzzr 15.11.2008 17:05:32 | |
---|
Aattelen bongata jostain lippuja vaikka ninjailen katto ikkunasta eturiviin. Sinne vaan saamaan pienen pieniä ogasmeja kun Robben vetäsee Talk to your Daughterin. OOOOh uuuh. Mahtava keikka tiedossa!!! Huuto.net on aina kaveri noitten lippujen suhteen hinnat tosin eivät :( My wife is your wife... |
kimurantti1 15.11.2008 18:21:25 | |
---|
Onko tää myyty loppuun vai? Onneksi tuli hommattua ajoissa liput. |
Jucciz 18.11.2008 03:35:21 | |
---|
Toistan itseäni: onko joku tulossa Turun keikalle niin, että kulkee Tampereen ohi? Tai vaihtoehtoisesti, onko joku ihan lähdössä Tampereelta tuonne ja palaa illalla takaisin Manseen? Tulisin mielelläni kyytiin, maksan osuuteni polttoainekuluista. Ilmoitelkaas! |
jra 23.11.2008 22:01:21 (muokattu 23.11.2008 22:01:38) | |
---|
Carlton maanantaiaamuna Mtv3:n Huomenta Suomessa. Toivottavasti haastattelu tulee nettiin, ja toivottavasti haastattelijana ei ole Karhuvaaran Late. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Sammo 24.11.2008 09:06:41 | |
---|
Carlton maanantaiaamuna Mtv3:n Huomenta Suomessa. Toivottavasti haastattelu tulee nettiin, ja toivottavasti haastattelijana ei ole Karhuvaaran Late. Ei ollut -- korvaavaksi artistiksi oli raijattu Robben Ford. Vakiokamaa (ja oikeastaan vähän loukkaavaakin) Robbenin osalta -- kysymys 1) millaisia ihmisiä Joni, Miles ja Harrison oikeesti, siis ihan oikeesti oli ja kysymys 2) kerro tuosta kitarasta joka maksaa 4000€ (Taku Sakashta). Larry Carlton oli kuulemma sairaana, joten säästelee voimia illalle. Pikaista paranemista myös täältä !! If the White House calls...
Tell them... 'I'm out in the field'... |
Kiinankeisari 24.11.2008 10:38:14 | |
---|
Larry Carlton oli kuulemma sairaana, joten säästelee voimia illalle. Pikaista paranemista myös täältä !! saamari, samaa vaivaa täälläpäin. tyypillistä että ennen tämmöstä vähän isompaa keikkaa tulee kipeäksi (claptonin keikalla olin polven nivelkierukka paskana). pitää varmaan hoitaa konjakilla. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Jucciz 24.11.2008 10:49:59 | |
---|
Ja huhuilenpa vieläkin: onko kenenkään autossa tilaa Tampere-Turku-Tampere -reissulle? |
Ossi 24.11.2008 22:29:00 | |
---|
Analysoimatta isommin: hieno ja hyväntuulinen keikka. Biisissään "Indianola" Ford oli kyllä tulessa. Ossi |
Notefix 24.11.2008 22:29:25 | |
---|
Luulin tulleeni Ossin ja Juccizen keikalle, mutta puolivälissä huomasin että siellähän vetikin Larry ja Robben. Ei siinä mitään, ihan hyvin nekin veti. "Layers of layers of shit!" |
Jucciz 24.11.2008 22:49:05 | |
---|
Nyt alkaa olla viime hetket... kohta pitää turvautua VR:n palveluihin ja luultavasti viimeinen paluujuna lähtee ennenkö ehdin takaisin Turun rautatieasemalle. Onko kenenkään Tampereelta tai vaikkapa Jyväskylän suunnalta lähtevän kyydissä tilaa? |
gtrhead 24.11.2008 22:50:49 | |
---|
Analysoimatta isommin: hieno ja hyväntuulinen keikka. Varsinkin sen jälkeen kun idiootti takarivin karjuja saatiin vaiennettua.. |
Kiksaus 24.11.2008 23:23:44 | |
---|
Analysoimatta isommin: hieno ja hyväntuulinen keikka. Biisissään "Indianola" Ford oli kyllä tulessa. Oli kyl ihan ok keikka, mut mun mielestä vähän liian laid-back. Olis saanu revitellä enemmän. Paras biisi oli se eka BB:lle omistettu. Oliks se just toi Indianola, vaimikäsenyoli? Tosi kova rumpali niillä oli, heitti kovaa settiä. Nimeä en enää muista. Harvinaisen ärsyttävä se yks äijä. Meinas pilaa keikan. "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Ossi 25.11.2008 00:04:56 | |
---|
Luulin tulleeni Ossin ja Juccizen keikalle, mutta puolivälissä huomasin että siellähän vetikin Larry ja Robben. Ei siinä mitään, ihan hyvin nekin veti. Prkl.. olis pitänyt treffata :( Ossi |