Jukka 12.02.2004 16:33:52 | |
---|
onkos kukaan muu hommannut tätä? Kiekko julkaistiin tämän vuoden puolella myös suomessa ja suosittelen sitä kyllä vilpittömästi kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Suomessa julkaistu paketti on Region 0 ja NTSC kuvalla. DD5.1 löytyy ja myös stereo. Juuri sain itse paketin käteen. Omistan kyllä keikasta mp3-peräisen yleisönauhoitteen, jonka olen kuunnellut aiemminkin. Mukana mm. 20 minuutin versio Two Step'istä, Neil Young coveri Cortez the Killer ja All Along The Watchtower (Bob Dylan). Kesto kokonaisuudessaan vajaa kolme tuntia + 11 min Behind The Scenes juttu. Sen verran huikeaa settiä anyway että reilu pari kymppiä voi sijoittaa todella huonomminkin. |
Uli Con Carne 12.02.2004 18:04:40 | |
---|
No perkele. Eihän Tim Reynolds ole messissä (tai ainakaan kovin äänessä)? |
Jukka 12.02.2004 22:43:33 | |
---|
Ei ollut Timppaa, mutta Butch Taylor oli koskettimissa ja Warren Heys (tms.) tuli jammailemaan pariin kappaleeseen. Juuri sain katsottua ja sanattomaksi se veti. |
Uli Con Carne 12.02.2004 22:59:03 | |
---|
No hyvä että ovat päässeet Reynoldista eroon. Live In Chicago on kauheaa kuunneltavaa aina kun Tim on äänessä. Joo, tuon vois tsekata tuon DVD:n. Biisilistaa saisko? ....en jaksa kaivaa ite netistä. :) |
Jukka 13.02.2004 19:50:48 | |
---|
detailit mukaanlukien (antsmarching.org): ---------------------------------------------------- Don't Drink the Water So Much to Say...> Anyone Seen the Bridge?...> Too Much Granny Crush When the World Ends Dancing Nancies...> Warehouse Ants Marching Rhyme and Reason Two Step ^ Help Myself Cortez the Killer * Jimi Thing (For What's It Worth)* What Would You Say Where are you Going? Star Spangled Banner...> ~ All Along the Watchtower Encore: Grey Street What You Are (Passion) Stay Guests * With Warren Haynes Notes ^ Butch did the New York, New York tease ~ Stefan Only |
Uli Con Carne 14.02.2004 11:36:21 | |
---|
Perkele mikä keikan alotusbiisi! Asiaa. Onkos tuo ennen Everydayn julkaisua nauhotettu kun ei oo ku When The World Ends siitä? |
mrk 14.02.2004 12:46:35 | |
---|
Tämä keikka on nauhoitettu viime syyskuussa. Todella hieno DVD, paljon parempi kuin toinen omistamani DMB DVD Live At Folsom Field. Tim Reynoldsista sen verran, että harvemmin tämä herra on DMB keikkoja "pilaamassa". Yleensä tekee pelkän Daven kanssa akustisia keikkoja/kiertueita. Nämä ovat suhteellisen mielenkiintoista kuunneltavaa. Myös vuodenvaihteessa olleella Dave Matthews&Friends kiertueella Tim oli mukana, mutta jäi oikeutetusti toisena kitaristina toimineen Phishin Trey Anastasion varjoon. Dave Matthews keikkoja löytää netistä ladattavaksi niin paljon kuin kovalevy sietää (Äijä antaa nauhoittaa keikkojaan ja levittää niitä. Ovat muuten parhaimmillaan todella loistavia nauhoituksia) |
Jukka 15.02.2004 13:03:27 | |
---|
Tim Reynold'sista puheen ollen. Aivan loistavia keikkoja heittävät Daven kanssa. Joitain soundboard-nauhoituksia löytyy täältä: http://music.ibiblio.org/pub/multimedia/jamz/SBDs/ Dave Matthews & Friends keikkoja löytyy mulla pari (kumpikin mp3-peräisiä). Todella erilaisempaa soundia noilla keikoilla on kuin DMB keikoilla, mutta ihan hyviä. Ja tosiaan äänenlaatu mun kummassakin loistava. Tulevaisuudessahan DMB aikoo tehdä Pearl Jamit ja Phissit eli nauhoittaa jokaisen soitetun keikan ja tarjota sitten niitä halukkaille pientä maksua vastaan. |
En oo pannut pahakseni Reynoldsin soitantaa studiolevyillä, mutta tuo Live In Chicago on semmonen overkill herran taholta että... Hirveää tilutusta hirveillä soundeilla hirveissä paikoissa. Muita DMB:n livejä en ole kuullutkaan missä se on ollut messissä, mites Listener Supported tai Live At Red Rock (?) toimii, soittaako niissä? |
Mule 27.04.2005 18:11:04 | |
---|
Ylös, hoblaa! Olen katsellut ja kuunnellut, kun kaverilta sain lainaksi, ja piti hieraista silmiä(/korvia): ei jumalauta! Näin kovaa livemenoa harvoin näkee, välillä jopa aivan silmitöntä! DMB on ennestään nimenä ollut tuttu, mutta nyt alkoi oikeasti kiinnostamaan: mihin kiekkoihin kannattaa pistää rahaa? ei perkale. Pastilli? (+leikit)
Bella Italia #6 |
kyseinen 28.04.2005 15:48:04 | |
---|
DMB on ennestään nimenä ollut tuttu, mutta nyt alkoi oikeasti kiinnostamaan: mihin kiekkoihin kannattaa pistää rahaa? Esitän mielipiteeni: Before These Crowded Streets. |
HaloOfFlies 28.04.2005 17:40:57 | |
---|
Debyyttilevy Under The Table And Dreaming ei sekään huono ole. Itse aloitin sillä. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |