Mursukanta 11.10.2008 05:14:41 (muokattu 11.10.2008 05:15:19) | |
---|
Kumpaa sukupuolta? Itsehän olen nähnyt myös kuvan anaalilävistyksestä, oon saattanut lävistysketjuun siitä kuvan postatakin. Eli renkula roikku persläven reunasta. Yksi kysymys: minkä vitun takia? Nainen. Enkä tiedä. Muistan joskus lukeneeni myös tatuoijasta joka oli iskenyt sieraimen sisäpinnalle tatskan. Ja eihän niitä näe ulkopuoliset. |
Hetu 11.10.2008 12:57:43 | |
---|
Noniin, eilen oltiin Liskogalleriassa Theresellä hakattavana ja lähdettiin tekemään tällasta Paul Booth tyylistä meininkiä. Kuvaa keskeneräisestä sleeveprojektista löytyy tosta. http://bodymodifications.net/picture/129224/ |
leksi-B 11.10.2008 14:56:42 (muokattu 13.10.2008 21:29:03) | |
---|
olkoos... "Vanitas Vanitatum" "Soita äläkä inise!"-Minä |
Nidhöggr 11.10.2008 15:20:10 | |
---|
Tekisi mieli ottaa jonkinnäkönen eka tatska, mutta kun ei tiedä millaisen haluan. Kuitenkin rock-henkinen joku pinehkö ensin, jota voisi jatkaa sitten. Hyviä ideoita? Naama ruskeaksi. "Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina |
Åryts 12.10.2008 16:49:16 | |
---|
Tekisi mieli ottaa jonkinnäkönen eka tatska, mutta kun ei tiedä millaisen haluan. Kuitenkin rock-henkinen joku pinehkö ensin, jota voisi jatkaa sitten. Hyviä ideoita? Tätä en jostain syystä ihan ymmärrä. "Hei, mun ois ihanpakkojustnyt saada joku tatska, ku vaan haluun semmosen. Oisko kellään mitään ehotuksia millasen voisin ottaa, ku en ite tiiä mistä tykkään?" Mun mielestä sen tatuointiaiheidean pitää lähteä just omasta itsestä, ei sitä kavereilta lähetä kyselemään. Jos kaveri sanois että "Noh, sellanen selän kokonen kirkkovene ois muuten ihan hiton rock!" niin ottasitko semmosen? On ihan ymmärrettävää kysellä jengiltä mielipiteitä, jos on useampi tatskaidea olemassa, mutta kyllä se päätös pitää aina ihan itse tehdä. Ja kyllähän sitä tulee aina kyseltyä, mitä mieltä kaverit on, mutta pitäisikö sen antaa vaikuttaa loppujen lopuksi valintaan? Itseäsi vartenhan sä sen kuvan otat. Pardon me, but I'm off to play the grand piano! |
Ozzyneito 12.10.2008 21:50:23 | |
---|
Ja ylipäätään se, että jos nyt harkitsisin tatuointia yms. niin mulle tulis ensiksi se kuva ja vasta sitten että hei, tän vois tatuoida. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
leksi-B 13.10.2008 22:11:01 (muokattu 13.10.2008 22:11:18) | |
---|
Tätä en jostain syystä ihan ymmärrä. "Hei, mun ois ihanpakkojustnyt saada joku tatska, ku vaan haluun semmosen. Oisko kellään mitään ehotuksia millasen voisin ottaa, ku en ite tiiä mistä tykkään?" Mun mielestä sen tatuointiaiheidean pitää lähteä just omasta itsestä, ei sitä kavereilta lähetä kyselemään. Jos kaveri sanois että "Noh, sellanen selän kokonen kirkkovene ois muuten ihan hiton rock!" niin ottasitko semmosen? On ihan ymmärrettävää kysellä jengiltä mielipiteitä, jos on useampi tatskaidea olemassa, mutta kyllä se päätös pitää aina ihan itse tehdä. Ja kyllähän sitä tulee aina kyseltyä, mitä mieltä kaverit on, mutta pitäisikö sen antaa vaikuttaa loppujen lopuksi valintaan? Itseäsi vartenhan sä sen kuvan otat. Onko väärin kysyä jotain ideoita, jos sattuu löytymään joku omaa silmää miellyttävä ja jota vähän muokkaamalla saisi hienon tatuoinnin itselleen... Ja kukas muu sen tatuoinnin ottamisen päättää kuin itse? Vaikka ideaa kysyykin muilta, niin loppujen lopuksi itse sen päättää eikä kukaan muu. Kuka ääliö nyt toisten mielestä hienon, mutta omasta mielestään ruman tatuoinnin itselleen ottaa? Vaikka kysyykin ideoita ei niitä tarvi käyttää, mutta useamman idean seasta saattaa löytyä juuri se "helmi", jota olet itse kauan halunnut, mutta ei ole saanut sitä kuvaa vaan päähänsä. Ärsyttää nämä ihmiset joiden on AINA pakko sanoa joka asiaan jotakin... (Taitaa olla hieman offtopiccia) "Vanitas Vanitatum" "Soita äläkä inise!"-Minä |
Åryts 14.10.2008 09:22:56 | |
---|
Onko väärin kysyä jotain ideoita, jos sattuu löytymään joku omaa silmää miellyttävä ja jota vähän muokkaamalla saisi hienon tatuoinnin itselleen... Ja kukas muu sen tatuoinnin ottamisen päättää kuin itse? Vaikka ideaa kysyykin muilta, niin loppujen lopuksi itse sen päättää eikä kukaan muu. Kuka ääliö nyt toisten mielestä hienon, mutta omasta mielestään ruman tatuoinnin itselleen ottaa? Vaikka kysyykin ideoita ei niitä tarvi käyttää, mutta useamman idean seasta saattaa löytyä juuri se "helmi", jota olet itse kauan halunnut, mutta ei ole saanut sitä kuvaa vaan päähänsä. Ärsyttää nämä ihmiset joiden on AINA pakko sanoa joka asiaan jotakin... (Taitaa olla hieman offtopiccia) Ei tässä nyt ollu mitään henkilökohtaista todellakaan. Ihmettelin vaan, että mistä idea "vain jonkun" tatuoinnin ottamiseen syntyy, jos ei ole tietoakaan siitä, minkälaisen kuvan haluaisi. Jokainen tietty taplaa tyylillään, ja saattaapi olla, että se tatskaliikkeen kansiosta valittu kuva on maailman hienoin ja siitä ollaan vielä ylpeitä vielä kasikymppisenäkin. Eipähän jotkut ymmärrä sitäkään, miksi otetaan tatskoja, joilla ei ole mitään varsinaista merkitystä. Kyllä mä ymmärtäisin sen, jos tulisit kysymään ideoita jostain tietystä tatska-aiheesta (esim. perhonen, ruusu tms..) tai sanoisit, ettet missään nimessä halua jotain tiettyä aihetta. Ja PS. Ärsyttää myös ihmiset, jotka valittaa siitä, että ne saa kritiikkiä ;) Nimim. Allekirjoittanut ilmoittautuu! Pardon me, but I'm off to play the grand piano! |
leksi-B 14.10.2008 16:14:43 | |
---|
Nimim. Allekirjoittanut ilmoittautuu! Ilmottaudun myös! :D "Vanitas Vanitatum" "Soita äläkä inise!"-Minä |
plikk 26.10.2008 13:46:59 (muokattu 26.10.2008 13:47:39) | |
---|
|
Kukkis 77 26.10.2008 14:53:07 | |
---|
Tätä en jostain syystä ihan ymmärrä. "Hei, mun ois ihanpakkojustnyt saada joku tatska, ku vaan haluun semmosen. Oisko kellään mitään ehotuksia millasen voisin ottaa, ku en ite tiiä mistä tykkään?" No tämä. Yks eksä otti kerran puheeks että hän haluaisi sellaisen delfiinin olkapäähänsä. Perustelut: "No kun se on niin siisti ja kun tosi monella on sellainen!" Sama henkilö muuten myös ihmetteli että ai, hän ei tiennytkään että Englannissakin käytetään Ö-kirjaimia kun oli puhe kuningas Yrjöstä. "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
Seba 26.10.2008 18:57:36 | |
---|
Taisi olla se kynä penaalissa josta oli terä katki. |
teukka 29.10.2008 08:32:28 | |
---|
Tänään valmistuu mun biomech- half sleeve!!! Kuvaa tullee sitten.... There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Jokku 30.10.2008 22:27:41 | |
---|
Oon tässä kelannu pitkään ottaa f-avaimen tohon kyynärtaipeen alapuolelle... Basisti kun olen. Mut tässä vois vielä mietiskellä jonkun aikaa kun aika lopullista sitten on jos ottaa. ois kyllä hieno... Ja siihen tuskin kyllästyis, musiikki kun aika rakas asia ja avain sitten kuvastais tätä. Sit vois kans ottaa samana paikkaan mut toiseen käteen g-avaimen... |
Dutteri 05.11.2008 21:29:35 | |
---|
Noni! Muutama viikko enää ensimmäiseen kuvaan..:) |
Mr. Moonbeam 06.11.2008 12:56:15 | |
---|
Tatuointeja on vaan merimiehillä ja vankilakundeilla! |
teukka 06.11.2008 13:25:13 | |
---|
no joo...sotilasarvoni onkin matruusi...:) There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Huomenna on aika kuvaukseen |
Qsysi 07.11.2008 11:34:53 | |
---|
I reject your reality and substitute my own! |
Manaatti 07.11.2008 11:44:19 | |
---|
Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen. |