Aihe: Youtube rumpupläjäykset vol. 2
1 2 3 4 515 16 17 18 19122 123 124 125 126
passe
05.11.2008 21:42:31
Kun otsikossa jo ihaillaan siunauksen ja sallimuksen antamaa lahjaa, niin silloin minulla menee kriittisemmäksi.

Joskus kävin soittamassa muutamat treenit yhden gospelbändin kanssa, kaverin aktiivisen ruinaamisen johdosta. On se vaan niin oma juttunsa, että jos ei sen suuremmin siitä ideologiasta perusta, niin hankalaa on!

Pirun mukavia sällejä ja tekijämiehiä instrumenttiensa kanssa noin muutoin olivat hyö.
Sometimes more is more
hollmi-5
05.11.2008 21:59:07
Siitä rangaistaan, esim. nimeämällä uudessa Viidakkorummussa Mika Holmströmiksi...

Toihan on lähellä. Muita:

Holstrtöm
Hölmöström (paras...)
Ohlström...

Nämä ovat vaikeita juttuja, kun on viisi konsonanttia peräkkäin. Jollakin tsekkiläisellä on nimessä pelkkiä konsonantteja. Silloin se on jo vaikea lausuakin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
05.11.2008 23:53:50

Laitetaan yksi vielä. Mä alan oikeesti diggailemaan tätä jannua, hirveän monipuolinen ja aika hullu.

http://www.youtube.com/watch?v=on0LyhurGYk&feature=related
Perro Stupido
06.11.2008 07:07:57

Holstrtöm
Hölmöström (paras...)
Ohlström...

Nämä ovat vaikeita juttuja, kun on viisi konsonanttia peräkkäin. Jollakin tsekkiläisellä on nimessä pelkkiä konsonantteja. Silloin se on jo vaikea lausuakin.

Pahaa vittuilua :DD Teki varmaan kipeetä.
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy
hollmi-5
06.11.2008 09:36:05
Pahaa vittuilua :DD Teki varmaan kipeetä.

Savolaisen suusta se on vain kohtelista. Kauppinen vaihtoi nimensä Kaappiseksi, koska kaikki niin sen lausuivat. Sen jälkeen häntä on kutsuttu Kuappiseksi...
Perro Stupido
06.11.2008 13:31:30
Savolaisen suusta se on vain kohtelista. Kauppinen vaihtoi nimensä Kaappiseksi, koska kaikki niin sen lausuivat. Sen jälkeen häntä on kutsuttu Kuappiseksi...

"Heh"

Virhe! Tyhjä tai liian hauska kirjoitus!
xxx
06.11.2008 15:34:59
Laitetaan yksi vielä. Mä alan oikeesti diggailemaan tätä jannua, hirveän monipuolinen ja aika hullu.

http://www.youtube.com/watch?v=on0LyhurGYk&feature=related

En ymmärrä miten joku haluaa soittaa noin hirveisiin taustoihin. En saanut mitään positiivisia tunteita kyllä tuosta. Kaukana taiteesta.
Kailis
06.11.2008 19:33:43

En ymmärrä miten joku haluaa soittaa noin hirveisiin taustoihin. En saanut mitään positiivisia tunteita kyllä tuosta. Kaukana taiteesta.

Thats called show-off, you know? Vähän sama kuin Ronaldo kikkailisi harjoituksissa pallon kanssa ja valmentaja sanoisi etten mä sua ota kun et kuitenkaan osaa joukkuepeliä.
Sa(n)kari
06.11.2008 19:33:44

Holstrtöm
Hölmöström (paras...)
Ohlström...

Hm, noin helppo. Torpström. Siinä savolaiselle suuhun sopimaton nimi.
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni. http://www.last.fm/user/SickNature/
xxx
07.11.2008 15:45:24
Thats called show-off, you know? Vähän sama kuin Ronaldo kikkailisi harjoituksissa pallon kanssa ja valmentaja sanoisi etten mä sua ota kun et kuitenkaan osaa joukkuepeliä.

joo, nyt tajusin. Eli tuo on vähän kuin urheilua. En ole oikein perehtynyt tuohon rumpujensoiton show-off meininkiin ennen. Ihan oma juttunsa.
Kailis
07.11.2008 16:11:49 (muokattu 07.11.2008 16:12:13)

joo, nyt tajusin. Eli tuo on vähän kuin urheilua. En ole oikein perehtynyt tuohon rumpujensoiton show-off meininkiin ennen. Ihan oma juttunsa.

Joo. Kyllä tuo kaveri osaa soittaa ihan niinkin että tavallinen pulliainen tajuaa sen kompiksi. Mutta minkäs teet kun on takki täynnä tavaraa ja soolosuoli täynnä ilmaa, pakko laskea joskus pihalle.
sahkuifk
11.11.2008 22:59:07
http://www.youtube.com/watch?v=A0YWVZLB6d0&NR=1
Otetaas välillä vähän vakavasti. Pakko olla taiteentekijä ja armoitettu rumpali, ei voi muuten sekoilla noin. Potentiaalista vientikamaa.
Heh heh.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
sirdickyj
11.11.2008 23:02:36
tässä on esimerkki rumpujen soitosta, joka ei toimi YHTÄÄN;

http://www.youtube.com/watch?v=IQOiLZuIM60

käsittämätöntä velttoilua, ehkä erikoisin palvonnan johde tuo sälli

toki soittanut hyvinkin ja hyvissä jutuissa, mutta Rondinelli, se on jotain.
Enemmän tissiä näkyviin
hollmi-5
11.11.2008 23:16:52
tässä on esimerkki rumpujen soitosta, joka ei toimi YHTÄÄN;

http://www.youtube.com/watch?v=IQOiLZuIM60

toki soittanut hyvinkin ja hyvissä jutuissa, mutta Rondinelli, se on jotain.

Otahan nyt pari askelta vasemmalle. Cozy vs. Rondinelli. Laitetaanko herrojen CV:t vertailuun ja palataan asialle, kun olet tunnin päästä saanut sen Cozyn osalta luettua. Rondinellin vastaava on nopeastikin vilkaistu.
Perro Stupido
11.11.2008 23:20:05
Otahan nyt pari askelta vasemmalle. Cozy vs. Rondinelli. Laitetaanko herrojen CV:t vertailuun ja palataan asialle, kun olet tunnin päästä saanut sen Cozyn osalta luettua. Rondinellin vastaava on nopeastikin vilkaistu.

Kysehän oli ansioluetteloista.. Mutta mitä sitä turhaan tässä jauhamaan ku hollmi on oikeassa, aina ja ikuisesti. CV:t käteen, siis.
hollmi-5
11.11.2008 23:26:49
Kysehän oli ansioluetteloista.. Mutta mitä sitä turhaan tässä jauhamaan ku hollmi on oikeassa, aina ja ikuisesti. CV:t käteen, siis.

Ne on perkele soittanu kaikki ukot mulle ja kyselly, että onkohan se Cozy mikään hyvä, kun oon kuullu yheltä basistilta juttuja, että Bobby sentään olis kova luu. Minähän siihen että: Cozy ilman muuta. Ja minä olen oikeassa aina ja ikuisesti.
sahkuifk
11.11.2008 23:28:21
Kyllä Powell on maineensa ansainnut. Paljon saa juniorit paiskoo ennen kuin luovat oman ja tunnistettavan soundin ja tyylin soittaa ISOJA rumpuja.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
markkuliini
11.11.2008 23:28:29

toki soittanut hyvinkin ja hyvissä jutuissa

Eli on soittanut hyvin, mutta silti erikoisin palvonnan kohde?
En ymmärrä.

Kyllä tuossa videolla muu bändi halusi soittaa vähän enemmän keulien kuin Cozy, mutta suurin syypää laiskaan vaikutelmaan on se että kuva tulee murto-osan ääntä jäljessä. Kun laittaa silmät kiinni, ei enää kuullostakaan niin pahalta.

Joskus ole huomannut saman ilmiön suurissa ulkokonserteissa joissa kuva ja ääni ei ole synkassa, ja vaikutelma on vatsaa vääntävä.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Perro Stupido
11.11.2008 23:28:50
Ne on perkele soittanu kaikki ukot mulle ja kyselly, että onkohan se Cozy mikään hyvä, kun oon kuullu yheltä basistilta juttuja, että Bobby sentään olis kova luu. Minähän siihen että: Cozy ilman muuta. Ja minä olen oikeassa aina ja ikuisesti.

Ei muuta ku aamenet sille sitten. Pakko se on uskoa ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)